мнение за Phaeton
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
4х4 e, мотор с обикновен пълен инжекцион MPI, една от най масовите скоростни кутии - ZF 6HP. Задвижването не е космически кораб за поддръжка и е здрава едросериина техника от концерна. Окачването и цялата платформа като цяло е идентично с Бентли Континентал. Поддръжката там не е като на А4. Също, както отбелязаха колегите нагоре, периферията на колата е много сложна, често дефектира на тази възраст и трудна/скъпа за ремонтиране.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
Здравейте,
Разглеждам от известно време темите за файтон но не си позволих да пиша тъй като не бях собственик и нямах преки наблюдения.
От вчера съм горд собственик на файтон 2005г. 3.2 + газ.
Изключително съм очарован от модела. Страхотна возия , комфорт, лукс... очаквах 3.2 мотора да е доста по-умрял но съм приятно изненадан. Слезнах от туаран дизел 170коня и ми се виждат еднакви като вървене.
Огледах колата от към проблеми , двигателя ми се видя супер и с газта още по-добре.
Няма как да купиш обаче такава кола без проблеми...
Когато я карах студена автомата беше перфектен, проблема стана ,че след като хубаво загря маслото ,се появиха аномалии в скоростите, започнаха да бутат и да се форсират сами, вече съм я закарал при моя майстор за смяна на маслото и филтрите на скоростите ,тъй като продавача каза ,че не ги е сменявал и според мен проблема може да е от там.
Като цяло преди да го купя , гледах цените и не е чак толкова космически като поддръжка.
Не знам от къде ги вадите тези цени на частите , но имайте в предвид , въпреки ,че е премиум клас все пак си е стар кош и цените на частите са паднали... Ще ви кажа като разбера колко е ремонта на скоростите, колко ми е излезнало.
До колкото аз съм запознат, 3.2 мотора го слагат в голфове , тоарези и предполагам ,че и кайена двигателя е същия..ТАка ,че не е като да няма избор.Скоростите до колкото ми е познато са ЗФ с 5 предавки, нищо толкова неоткриваемо. Рециклиране на Хидро е 390лв в джемини... Окачването е въздушно , и възглавниците вече се рециклират. Като цяло не виждам голяма разлика между това и среден клас от към поддръжка. Това е моето мислене. Каско вече му направих ,така ,че някъде по темите мернах ,че някой беше писал за някакви лайсни по 2к на задната броня... ами нали има каско да се оправят. Относно проблемите по електроники, възможно е да има, но то няма кола която да караме само и да не правим, мисля ,че не е толкова лош избор както всички казват и който има желание бих препоръчал да купува.
Сменил съм не малко коли, дори и по-нови от това но смело мога да кажа ,че файтона ми донесе най-голямо удоволствие и то само за първия ден. Да найстина излезна някакъв проблем, но смятам ,че след като го отстраня ще се возя доста.
Като практичност, да голям е, аз съм с малко дете на година и един месец, пробвах количката се събира в багажника , въпреки ,че има 60литрова бутилка.
Единствените минуси който мога да видя в момента ако мога да ги нарека минуси са - 1000 каско, 340 гражданска, данъка не помня колко ми дадоха бележката но мисля ,че беше около 500лв.
Поздрави
Разглеждам от известно време темите за файтон но не си позволих да пиша тъй като не бях собственик и нямах преки наблюдения.
От вчера съм горд собственик на файтон 2005г. 3.2 + газ.
Изключително съм очарован от модела. Страхотна возия , комфорт, лукс... очаквах 3.2 мотора да е доста по-умрял но съм приятно изненадан. Слезнах от туаран дизел 170коня и ми се виждат еднакви като вървене.
Огледах колата от към проблеми , двигателя ми се видя супер и с газта още по-добре.
Няма как да купиш обаче такава кола без проблеми...
Когато я карах студена автомата беше перфектен, проблема стана ,че след като хубаво загря маслото ,се появиха аномалии в скоростите, започнаха да бутат и да се форсират сами, вече съм я закарал при моя майстор за смяна на маслото и филтрите на скоростите ,тъй като продавача каза ,че не ги е сменявал и според мен проблема може да е от там.
Като цяло преди да го купя , гледах цените и не е чак толкова космически като поддръжка.
Не знам от къде ги вадите тези цени на частите , но имайте в предвид , въпреки ,че е премиум клас все пак си е стар кош и цените на частите са паднали... Ще ви кажа като разбера колко е ремонта на скоростите, колко ми е излезнало.
До колкото аз съм запознат, 3.2 мотора го слагат в голфове , тоарези и предполагам ,че и кайена двигателя е същия..ТАка ,че не е като да няма избор.Скоростите до колкото ми е познато са ЗФ с 5 предавки, нищо толкова неоткриваемо. Рециклиране на Хидро е 390лв в джемини... Окачването е въздушно , и възглавниците вече се рециклират. Като цяло не виждам голяма разлика между това и среден клас от към поддръжка. Това е моето мислене. Каско вече му направих ,така ,че някъде по темите мернах ,че някой беше писал за някакви лайсни по 2к на задната броня... ами нали има каско да се оправят. Относно проблемите по електроники, възможно е да има, но то няма кола която да караме само и да не правим, мисля ,че не е толкова лош избор както всички казват и който има желание бих препоръчал да купува.
Сменил съм не малко коли, дори и по-нови от това но смело мога да кажа ,че файтона ми донесе най-голямо удоволствие и то само за първия ден. Да найстина излезна някакъв проблем, но смятам ,че след като го отстраня ще се возя доста.
Като практичност, да голям е, аз съм с малко дете на година и един месец, пробвах количката се събира в багажника , въпреки ,че има 60литрова бутилка.
Единствените минуси който мога да видя в момента ако мога да ги нарека минуси са - 1000 каско, 340 гражданска, данъка не помня колко ми дадоха бележката но мисля ,че беше около 500лв.
Поздрави
Re: мнение за Phaeton
Всичкото хубаво ама прилича на пасат. Все едно да си купиш Порше и да прилича на Алфа Ромео. Можеха нещо по-екзотично да му измислят като предница.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: мнение за Phaeton
Много ми е интересно как хора правят ревю на колата си, притежавайки я от 1 ден.
Смятай за 1 ден каране и ремонтираш кутия, кво остава след 1 година и 20К километра да речем.
Смятай за 1 ден каране и ремонтираш кутия, кво остава след 1 година и 20К километра да речем.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
По-скоро направих разбор на цените на частите и моето виждане за ремонти ако нещо се счупи. Не съм направил ревю на колата си, споделих,че много ми харесва и минусите в очите ми са по-малко от плюсовете. Ако трябва да бъда честен може би 70% от автоматиците имат проблеми но хората си ги карат, аз също можех да си я карам и така, но предпочетох да отстраня проблема докато може би е по-малък а да не чакам да събирам механиката от земята. Всичко е въпрос на избор.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: мнение за Phaeton
Съдейки от мненията ти, явно ти си винаги в тези 70%, които имат проблеми с автоматиците си. И с колите си като цяло. Нищо лично, всеки има различни виждания, просто моите не са от първия ден колата ми да е в сервиза за ремонт.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
Автомата щом се лигави в загряло състояние, може едно ново масло да реши проблема. Но тепърва ще се сблъскваш с цените за ремонти.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
За съжаление съм в този големия % хора който си купуват коли с проблеми и после ги оправят, нямам късмета да попадна на автомобил на който само масло филтри и гориво.
Сигурен съм ,че тепърва ще излизат проблеми но където се вика, да сме живи и здрави, всичко друго се прави :)
Сигурен съм ,че тепърва ще излизат проблеми но където се вика, да сме живи и здрави, всичко друго се прави :)
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 18:39
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
Здравейте,
Ритането на скоростите се оправи със смяната на маслото.
Оказа ,че в кутията е имало 6л. масло.
Промиха ми системата, сипаха ми 8л. масло + смяна на филтъра и всичко се оправи.
Нямаше стружки по филтъра.
За пълна информация
Масло + филтър + труд = 550лв.
Поздрави.
Ритането на скоростите се оправи със смяната на маслото.
Оказа ,че в кутията е имало 6л. масло.
Промиха ми системата, сипаха ми 8л. масло + смяна на филтъра и всичко се оправи.
Нямаше стружки по филтъра.
За пълна информация
Масло + филтър + труд = 550лв.
Поздрави.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: мнение за Phaeton
От хидротрансформатора как източиха маслото ?
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 28 мар 2009 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
Мога много да изпиша в тази тема, но накратко. Преди 3/4 години закупих 3-ка дизел на 8 години за около 14 хил. лв. сравнително евтина цена тогава за такава кола (вървяха по 18 хил. лв. някъде). Естествено имаше проблем със скоростите, това се реши сравнително лесно макар и от втория път (с кутия втора употреба от А8). Като цяло като двигател колата е здрава 3.0-ка дизел е масов мотор както и 3.2 бензин и има части за тях. Сега по-отношение на поддръжката няма как да се сравни с А4/А6 3.0ка дизел, защото тази кола е много по-тежка от тях с около тон, следователно всичко се изнася много по-бързо (визирам скоростна кутия и ходова част), в допълнение на това има много повече екстри, което е предпоставка за други проблеми. Повечето проблеми, които съм имал са специфични за файтона:
- багажника поради недомислена конструкция на кабелите не се отваряше и затваряше с хидравликата (това ми струваше 2лв да оправя, разглабяне и слагане на гилзи на кабелите, естествено беше доста временно решение, докато не се сменят кабелите)
- предния собственик беше ударил колата някъде под прага на шофьорската врата като леко беше повредил keyless модула - отне доста работа да се разбере, че това е причината стартера да не върти всеки път
- като повечето коли с постоянно зацепен компресор на климатика, той сдаде в даден момент и трябваше да се смени
- сменил съм една въздушна възглавница - 1 хил. лв. за нова (500лв за рециклиране мисля че беше)
- нормалния проблем на всички по-стари коли със запушен ДПФ - изхвърлих го и направих чип тунинг, за щастие сервиза много добре се справи и нямаше пушеци или каквито и да е било проблеми, минаваше си тестовете за димност без проблеми. Същевременно махнах и вихровите клапи, защото чат пат даваха грешка.
- един от другите популярни проблеми на 3.0 дизел - сензора за налягане на горивото - колата гаснеше в движение при кикдаун доста неприятно, но пък ремонта беше 15 минути смяна на сензора.
- имаше още дребни неща, но това е в общи линии
Като тегля чертата покупна цена - 14 хил. лв. и ремонти за 2 години - 11/12 хил. лв. Купих колата на "реални" 225 хил. км. Продадох колата доста спешно, защото заминах извън страната и нямаше как да я взема с мен.
Голяма част от проблемите, които имах са от километрите и експлоатацията. Изводът ми е или купувате евтино оттук и ремонтирате или купувате от Германия със сервизна история и на не повече от 100/ 125 хил. км, за да не сте постоянно в бокса. Дали си заслужава - за мен 100%, догодина възнамерявам да отида до Германия и да си купя оттам на малко километри. Фактът че прилича на пасат за мен лично е плюс, нито му треперя къде го паркирам, нито ми крадат чистачки, лайсни, огледала и тн. Идеята на тая кола не е за гъзария, а за комфорт и сигурност (все пак е изцяло стоманена). Еквивалент от другите марки излиза доста по-скъпо.
Поздрави
- багажника поради недомислена конструкция на кабелите не се отваряше и затваряше с хидравликата (това ми струваше 2лв да оправя, разглабяне и слагане на гилзи на кабелите, естествено беше доста временно решение, докато не се сменят кабелите)
- предния собственик беше ударил колата някъде под прага на шофьорската врата като леко беше повредил keyless модула - отне доста работа да се разбере, че това е причината стартера да не върти всеки път
- като повечето коли с постоянно зацепен компресор на климатика, той сдаде в даден момент и трябваше да се смени
- сменил съм една въздушна възглавница - 1 хил. лв. за нова (500лв за рециклиране мисля че беше)
- нормалния проблем на всички по-стари коли със запушен ДПФ - изхвърлих го и направих чип тунинг, за щастие сервиза много добре се справи и нямаше пушеци или каквито и да е било проблеми, минаваше си тестовете за димност без проблеми. Същевременно махнах и вихровите клапи, защото чат пат даваха грешка.
- един от другите популярни проблеми на 3.0 дизел - сензора за налягане на горивото - колата гаснеше в движение при кикдаун доста неприятно, но пък ремонта беше 15 минути смяна на сензора.
- имаше още дребни неща, но това е в общи линии
Като тегля чертата покупна цена - 14 хил. лв. и ремонти за 2 години - 11/12 хил. лв. Купих колата на "реални" 225 хил. км. Продадох колата доста спешно, защото заминах извън страната и нямаше как да я взема с мен.
Голяма част от проблемите, които имах са от километрите и експлоатацията. Изводът ми е или купувате евтино оттук и ремонтирате или купувате от Германия със сервизна история и на не повече от 100/ 125 хил. км, за да не сте постоянно в бокса. Дали си заслужава - за мен 100%, догодина възнамерявам да отида до Германия и да си купя оттам на малко километри. Фактът че прилича на пасат за мен лично е плюс, нито му треперя къде го паркирам, нито ми крадат чистачки, лайсни, огледала и тн. Идеята на тая кола не е за гъзария, а за комфорт и сигурност (все пак е изцяло стоманена). Еквивалент от другите марки излиза доста по-скъпо.
Поздрави
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: мнение за Phaeton
Mishonti написа:Много ми е интересно как хора правят ревю на колата си, притежавайки я от 1 ден.
Смятай за 1 ден каране и ремонтираш кутия, кво остава след 1 година и 20К километра да речем.
Сега идва момента да ъпна темата. Най-вече за да е полезна за хора търсещи евтини Фаетони. А, и за същите хора силно препоръчващи евтини Фаетони...
viewtopic.php?f=6&t=479030
Re: мнение за Phaeton
Това сега нещо като злобно подмятане или какво.Случва се какво толкова го нападнахте човека тука не е ясно....
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: V.Nanovski и 157 госта