мнение за Phaeton
- Модерни.Обувки
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 14 окт 2018 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
мнение за Phaeton
Здравейте,
Разглеждам коли за покупка и се спрях на Phaeton.. модела който намерих е 2003 година.. 3.2 I на газ.. цената е към 9 хиляди лева..
На обявата пише че е обслужена, и че се кара всеки ден колата..
Въпроса ми е какво задвижване е колата.. щото не пише дали е 4х4 .. всички phaetoni ли са 4х4 ? Проблемна кола ли е точно този двигател? На ремъци или вериги и е ? При покупката какво да гледам.. и скоростите правят ли често проблеми? Как да разбера за проблеми с колата? Примерно само с една диагностика достатъчно ли е? окачването въздушно е май.. там проблеми създава ли?
Моля само конкретни въпроси и очаквам от хората които имат преки наблюдения към колата.. Повече от всичко ме притеснява двигателя и скоростните кутии са да здрави..
Разглеждам коли за покупка и се спрях на Phaeton.. модела който намерих е 2003 година.. 3.2 I на газ.. цената е към 9 хиляди лева..
На обявата пише че е обслужена, и че се кара всеки ден колата..
Въпроса ми е какво задвижване е колата.. щото не пише дали е 4х4 .. всички phaetoni ли са 4х4 ? Проблемна кола ли е точно този двигател? На ремъци или вериги и е ? При покупката какво да гледам.. и скоростите правят ли често проблеми? Как да разбера за проблеми с колата? Примерно само с една диагностика достатъчно ли е? окачването въздушно е май.. там проблеми създава ли?
Моля само конкретни въпроси и очаквам от хората които имат преки наблюдения към колата.. Повече от всичко ме притеснява двигателя и скоростните кутии са да здрави..
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: мнение за Phaeton
Щом питаш такива неща тази кола не е за теб,основно правило за Файтона е че не те интересува колко гори и колко струват частите ако това е проблем за теб търси си друг модел.
- Модерни.Обувки
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 14 окт 2018 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: мнение за Phaeton
mrsch66 написа:Щом питаш такива неща тази кола не е за теб,основно правило за Файтона е че не те интересува колко гори и колко струват частите ако това е проблем за теб търси си друг модел.
Защо ли питам все еднотипни отговори от хора които не са имали достъп до такава кола...
Въпроса ми беше дали мотора и скоростите на този двигател са чупливи или са по издържливи.. разбираш ли? не съм питал колко струват накладките или колко ще ми струва смяна на маслото.. защото мога да си ги изчисля.. Интересува ме колата дали е издържлива от към мотора и скорости.. да не вземе през 3 месеца да иска основен ремонт.. ако ме разбираш..
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
Колегата ти е отговорил много правилно, защото от последният ти отговор личи, че нищо не разбираш от автомобили. Ако дори и едун път направиш основен ремонт, следващите 3 месеца няма да имаш проблеми със сигурност..... :) По-горе колегата Иванман ти е пратил и линкове, там има класически проблеми на този автомобил, мотор скорости. Прочети малко и след това питай конкретно.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 20 фев 2018 10:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: мнение за Phaeton
Пробвай с А8 или Лексус...
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: мнение за Phaeton
Мине се не мине и някой се засили да купува кола,на която даже нови гуми не може да купи ,а какво остава за поддръжка и ремонти !
Re: мнение за Phaeton
Като цяло странна покупка е да купиш кола за 9хил на която дискове, накладки , амортисьори и труд струват каско и ГО струват малко повече. Двигател и скорости са ти последна грижа при кола от този калибър. Което и от тях да се повреди е нерабтабилно да се ремонтира. Дали подържаш нов файтон или умрял кон за 9000 разлика в цените няма, алтернативни части няма, втора ръка също почти няма или цените се доближават до нови с отстъпка...
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: мнение за Phaeton
купуваш кола за 10000,но подържаш кола за 110000
в обявата пише напълно обслужен,за мен това значи че са му свалили двигателя и са сменили всичките вериги,обтегачи и банани
в обявата пише напълно обслужен,за мен това значи че са му свалили двигателя и са сменили всичките вериги,обтегачи и банани
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: мнение за Phaeton
moimoimoi написа:в обявата пише напълно обслужен,за мен това значи че са му свалили двигателя и са сменили всичките вериги,обтегачи и банани
За съжаление в повечето случаи значи, че са измили мотора и са изпрали купето
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: мнение за Phaeton
Основно правило е че Phaeton се продава когато нещо трябва да се прави по него. На всеки му харесва но много малко хора имат финансовата възможност да поддържат без да фалират фламанга на която и да е марка.
- Модерни.Обувки
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 14 окт 2018 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: мнение за Phaeton
Говорите за подръжка?
Добре.. Да кажем избирам Audi A4 2006 година.. бензин 3.2 quatro.. ще ми кажете ли каква ще е разликата с подръжката на Phaeton 3.2 ?
Колко ще струва смяната на маслото при двата модела?
Колко ще струва смяната на веригите или ремъци ли са кво са..
Ами Гумите ? Да не би цените да са различни ? Щото не може да слагаш на Ауди 18ки?
Добре.. Да кажем избирам Audi A4 2006 година.. бензин 3.2 quatro.. ще ми кажете ли каква ще е разликата с подръжката на Phaeton 3.2 ?
Колко ще струва смяната на маслото при двата модела?
Колко ще струва смяната на веригите или ремъци ли са кво са..
Ами Гумите ? Да не би цените да са различни ? Щото не може да слагаш на Ауди 18ки?
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: мнение за Phaeton
Пич защо не отидеш в някой сервиз или магазин за авточасти с тази твоя логика там ще ти обяснят каква е разликата.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: мнение за Phaeton
Толкова ли е трудно да си задържате убер, мега, яко забавните и остроумни коментари?!
Този раздел е важен за привличане на нови фенове, но някакви полустари такива решават да покажат капацитет.
Можел ли човека, не можел ли да си купи гуми, па да я поддържа, etc.
Като ви мързи да напишете нещо полезно, като нямате капацитет за нещо полезно, па трайте си!
Мечтая да видя този форум с работеща рейтинг система и всякакви такива тъпотии да бъдат оценявани подобаващо.
Евала на Ванката за труда по вадене на линковете
Повечето от другите поне от уважение към екипа на форума, който помага в случая, да затраят?! И един укор към екипа - не оставяйте шепа хора да решават съдбата на темите и да 'приветстват' по този грозен начин нови попълнения във форума
И по темата:
Има известна доза истина в разсъжденията на автора относно мотор и скорости, които ги има в други модели и марки. Може да се прочете доста за тях из нета.
В този модел има една друга особеност, която рядко се коментира - всички други дреболии! Не става дума за пари само, а за разправия с майстори, които хабер си нямат. Пример - развали се ел. стъкло. Колко майстори са отваряли кора на такава кола?! Колко майстори са ремонтирали разни други дреболийки?! Какъв смисъл има от кола с хиляди екстри, ако половината не работят?! Това е проблем, който лично мен ме е побърквал в някои от по-екзотичните ми коли. Естествено не е причина да се откаже човек, но трябва хубаво да си даде сметка за съотношението - мечтан автомобил, цена, усилия. Тоест колко силно се иска дадената кола и дали си струва занимавката.
Иначе по другите въпроси има отговори в линковете
п.с. не съм ровил за тази кола конкретно, но да се има предвид, че с гугъл рядко се стига до дребните и досадни проблеми на даден модел. Тоест дори да се търси по 'phaeton problems', може да не се попадне на информация, че колата лесно може да се окаже с няколко заключени врати и багажник, за чието оправяне са нужни няколко дни разправия. Просто пример
Този раздел е важен за привличане на нови фенове, но някакви полустари такива решават да покажат капацитет.
Можел ли човека, не можел ли да си купи гуми, па да я поддържа, etc.
Като ви мързи да напишете нещо полезно, като нямате капацитет за нещо полезно, па трайте си!
Мечтая да видя този форум с работеща рейтинг система и всякакви такива тъпотии да бъдат оценявани подобаващо.
Евала на Ванката за труда по вадене на линковете
Повечето от другите поне от уважение към екипа на форума, който помага в случая, да затраят?! И един укор към екипа - не оставяйте шепа хора да решават съдбата на темите и да 'приветстват' по този грозен начин нови попълнения във форума
И по темата:
Има известна доза истина в разсъжденията на автора относно мотор и скорости, които ги има в други модели и марки. Може да се прочете доста за тях из нета.
В този модел има една друга особеност, която рядко се коментира - всички други дреболии! Не става дума за пари само, а за разправия с майстори, които хабер си нямат. Пример - развали се ел. стъкло. Колко майстори са отваряли кора на такава кола?! Колко майстори са ремонтирали разни други дреболийки?! Какъв смисъл има от кола с хиляди екстри, ако половината не работят?! Това е проблем, който лично мен ме е побърквал в някои от по-екзотичните ми коли. Естествено не е причина да се откаже човек, но трябва хубаво да си даде сметка за съотношението - мечтан автомобил, цена, усилия. Тоест колко силно се иска дадената кола и дали си струва занимавката.
Иначе по другите въпроси има отговори в линковете
п.с. не съм ровил за тази кола конкретно, но да се има предвид, че с гугъл рядко се стига до дребните и досадни проблеми на даден модел. Тоест дори да се търси по 'phaeton problems', може да не се попадне на информация, че колата лесно може да се окаже с няколко заключени врати и багажник, за чието оправяне са нужни няколко дни разправия. Просто пример
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: мнение за Phaeton
Фаетона сам по себе си изобщо не е лош модел. Кеф ти екстри, возия, представителност...
Проблема му идва обаче, когато решиш да си го купиш на 700+ К километра и 15 години изминал живот. На тези много екстри живота им е свършил, и на теб тепърва ти се налага да се сблъскваш с ремонта на всяка една от тях. Тук дори не споменавам двигател и скоростна кутия, но шанса да се налагат и на тях 4 цифрени ремонти е налъно възможен. Зависи последния основен ремонт кога е правен.
Сега ще кажете, че преувеличавам с километрите. Но преди да дам пример се замислете - Фаетон с най-малкия си мотор + газ = не е спиран от каране.
Ако е на реални километри действително -под 300 000 и след пълно обслужване и перфектно състояние, цената му макар от същата година ще надхвърля 10 000 евро.
Факт е, че не съм притежавал Фаетон нито за 9К лв, нито за 10К евро, но математиката е една и съща при всички коли като цяло. А и ще дам един пример:
Преди около 2 години станах свидетел как S500 Long с газ от 2001 година се внася в БГ на цена от около 1000евро. Километража сочи 980 000км - изненадващо салона е в добро общо здраве - няма никъде скъсано или силно протрито. Екстри бол. Външно е цялата в ръжда - калници, вежди, прагове, врати - ужас направо. Въздушното окачване създава проблеми, ту сработва, ту не. Вътре постоянно губи някакви токове - спира да работи радиото и подсветката на таблото, после спира климатроника, после няколко дена пак си работят нормално и така. Та какво следва - бързо пребоядисване, БГ номера, връщане на 250К километража, 18ки джанти и 10К обявена цена в карса. След 2 седмици колата вече е продадена за 9500лв на двама надъхани младежи, огледали добре колата.
Изводите всеки сам може да си направи. Не казвам, че всяка кола е така, но лично аз ако ще търся Фаетон няма да е от България, не с този бюджет и със сигурност само на бензин.
Проблема му идва обаче, когато решиш да си го купиш на 700+ К километра и 15 години изминал живот. На тези много екстри живота им е свършил, и на теб тепърва ти се налага да се сблъскваш с ремонта на всяка една от тях. Тук дори не споменавам двигател и скоростна кутия, но шанса да се налагат и на тях 4 цифрени ремонти е налъно възможен. Зависи последния основен ремонт кога е правен.
Сега ще кажете, че преувеличавам с километрите. Но преди да дам пример се замислете - Фаетон с най-малкия си мотор + газ = не е спиран от каране.
Ако е на реални километри действително -под 300 000 и след пълно обслужване и перфектно състояние, цената му макар от същата година ще надхвърля 10 000 евро.
Факт е, че не съм притежавал Фаетон нито за 9К лв, нито за 10К евро, но математиката е една и съща при всички коли като цяло. А и ще дам един пример:
Преди около 2 години станах свидетел как S500 Long с газ от 2001 година се внася в БГ на цена от около 1000евро. Километража сочи 980 000км - изненадващо салона е в добро общо здраве - няма никъде скъсано или силно протрито. Екстри бол. Външно е цялата в ръжда - калници, вежди, прагове, врати - ужас направо. Въздушното окачване създава проблеми, ту сработва, ту не. Вътре постоянно губи някакви токове - спира да работи радиото и подсветката на таблото, после спира климатроника, после няколко дена пак си работят нормално и така. Та какво следва - бързо пребоядисване, БГ номера, връщане на 250К километража, 18ки джанти и 10К обявена цена в карса. След 2 седмици колата вече е продадена за 9500лв на двама надъхани младежи, огледали добре колата.
Изводите всеки сам може да си направи. Не казвам, че всяка кола е така, но лично аз ако ще търся Фаетон няма да е от България, не с този бюджет и със сигурност само на бензин.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта