Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Здравейте колеги. Харесах си един Passat CC 2.0tdi 140HP 11.2009г. с ръчни скорости, колата се намира в Австрия в момента. Имам няколко въпроса, тъй като доста четох по темите, (а може и да съм пропуснал тъй като нямам никво свободно време, за което се извинявам) но не можах да намеря отговор на някой въпроси.
До колкото прочетох имат само проблем с един шестограм на маслената помпа който трябва да се смени, и също така с веригата и зъбчатките който я задвижват, но това само за старите 2.0ТДИ, а тази която съм харесал до колкото разбрах е само с зъбчатки и проблема остава само с шестограма.
И едно цялостно мнение, ако можете да споделите за този двигател(до колкото разбрах е Common Rail, и е по-безпроблемен от помпа-дюзата) и като цяло за колата дали имат някакви вродени дефекти или проблеми.
Отворен съм за всякакви мнения, и отново се извинявам, ако съм изтървал някоя тема. Ще ви бъда много благодарен!!
До колкото прочетох имат само проблем с един шестограм на маслената помпа който трябва да се смени, и също така с веригата и зъбчатките който я задвижват, но това само за старите 2.0ТДИ, а тази която съм харесал до колкото разбрах е само с зъбчатки и проблема остава само с шестограма.
И едно цялостно мнение, ако можете да споделите за този двигател(до колкото разбрах е Common Rail, и е по-безпроблемен от помпа-дюзата) и като цяло за колата дали имат някакви вродени дефекти или проблеми.
Отворен съм за всякакви мнения, и отново се извинявам, ако съм изтървал някоя тема. Ще ви бъда много благодарен!!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Вродени дефекти освен този да те остави на път със светеща лампа за масло не знам. Щом си заклет дизелджия зимай я има лек но ако е хванат на време . Странно защо напоследък се срещат харесвани пасати 2.0 тди. Може би заради проблема с маслената помпа и респективно цената , а иначе на визия е супер тука спор няма това на което разчитат джамбазите. Приемете го както намерите за добре, това е лично мнение и не ангажирам никой .
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Zdravko Zankov благодаря колега , писах му даже преди да постна темата, следя неговата тема от доста време, но исках да направя нова тема, за да чуя мнението на възможно най-много колеги и да събера възможно най-много информация за колата.
ivuchev и аз бях чел точно за този проблем, но до колкото успях да разбера конкретно за този двигател е само шестограма, който се сваля за 2мин. Само се маха картера, зегерката която държи шестограма и се издърпва и заменя с нов.
А случайно някой да знае какви са признаците на износен шестограм(не на цяло износен, при който боксува и свети лампата за маслото, а който е на път да замине)? Как се проверява? Издава ли някакъв тракащ звук? Оставя се колата да загрее, за да стане маслото по-рядко и евентуално тогава да светне лампичката за маслото или да се форсира, за да се види дали в големите обороти не преплъзва шестограма и дали може да смогне да смазва добре ?
ivuchev и аз бях чел точно за този проблем, но до колкото успях да разбера конкретно за този двигател е само шестограма, който се сваля за 2мин. Само се маха картера, зегерката която държи шестограма и се издърпва и заменя с нов.
А случайно някой да знае какви са признаците на износен шестограм(не на цяло износен, при който боксува и свети лампата за маслото, а който е на път да замине)? Как се проверява? Издава ли някакъв тракащ звук? Оставя се колата да загрее, за да стане маслото по-рядко и евентуално тогава да светне лампичката за маслото или да се форсира, за да се види дали в големите обороти не преплъзва шестограма и дали може да смогне да смазва добре ?
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Добре де при този двигател проблема с шестограма не е ли отстранен? Аз от това, което съм изчел двигателя като цяло е здрав поне Common Railа.
Ако и той е проблемен като по-старите с кой двигател е най-добре да бъде закупен CC-то. 1.8 гори масло, 2.0т май също, макар че отзивите са по-добри.
И според вас на каква цена върви горе-долу запазен CC.?
Ако и той е проблемен като по-старите с кой двигател е най-добре да бъде закупен CC-то. 1.8 гори масло, 2.0т май също, макар че отзивите са по-добри.
И според вас на каква цена върви горе-долу запазен CC.?
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
ivuchev написа:Вродени дефекти освен този да те остави на път със светеща лампа за масло не знам. Странно защо напоследък се срещат харесвани пасати 2.0 тди.
Здр,без да го възприемате като заяждане,кажете според Вас,ако човек харесва пасат В6 или СС с какъв двигател трябва да си го купи?От прочетеното във форума - изводът е -дизел след втората половина на 2008г. и се познава по пластмасовия капак на двигателя,за да е комън рейл.Бензиновите общо взето не се препоръчват-запичане на сегменти,горене на масло,нагари по всмукателните колектори...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
При CC, всички дизели са CR. Шестограма се сменя профилактично, той е няколко лева. Отдавна ми харесва модела и бих се качил на такъв, но просто няма мотор. Дизел с ДПФ няма как да карам в моя режим, бензиновите са проблемни по други направления. 3.6 V6 е здрав мотор, но след 200К му предстои обслужване което е доста скъпо, харчи много, а е с директно впръскване.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Добре, къде се проверява кой мотор е с шестограм, верига или зъбни колела? Моя Пасат е с 2.0 TDI CR, произведен е 19.11.2009. Код на мотора е CBAB.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
от бензиновите съм чул добри мнения за 2.0 tsi обаче рядък и разхода му не е за всеки
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
И той има проблем с буталата и разхода на масло, като 1.8ТСИ. По-рядко се чува за него, но можеби защото е по-рядък като цяло. Пълен ребилд на тези мотори с бутала, сегменти, кобилици(излиза че се налагат) е към 5000лв. Някой кодове мотори минават само с бутала и сегменти, за половината пари.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Кобилици?
Мотовилки може би?
Мотовилки може би?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Грешка, да.
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
От прочетеното поне за мен 2.0 тди 140 к.с е добър избор, ако на време се сменя шестограма. Вече с ДПФ не знам как стоят нещата. В периода 2004- 2012 явно двигателите на VW са доста проблемни и не си заслужава инвестицията в марката, а търсене на алтернативи.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Какво имаш в предвид колега за ДПФ-а? Имат проблем с него ли ?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Въпрос за Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Филтри за твърди частици
Не че са проблемни , всяка една иновация с оглед опазване на екологията води след себе си повече части , по скъпо обслужване и т.нт това са си консумативи.
Не че са проблемни , всяка една иновация с оглед опазване на екологията води след себе си повече части , по скъпо обслужване и т.нт това са си консумативи.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта