boqnkov написа:Благодаря. Нещо не се виждам в това Кади, ама пък знае ли човек... Тавана е към 18к. Може би трябва да покарам и супърб и пасат и смятам че ще ми се изясни кое повече ми допада. Чета че пасата возел по меко, тихо и не скърцал вътре... това ми е важно защото в Пловдив има доста павирани улици и не искам зимата да има симфонии от пластмаси в купето. Супърба видях че има бройки с по 3 говорителя отпред (което предполагам е по - висок клас аудио система) От навигациите също ще гледам да е rns 510. Нищо не казахте за моторите 140 или 170 коня са за предпочитане откъм надеждност? За динамика и 140 ще са ми достатъчни. При dsg-то има ли особености за които да се интересувам?
В комънрейл поколението няма разлика в надеждността между 140 и 170 к.с.
Мултимедията може да не ти е приоритет, за 600лв слагаш андроид 8.0 с 10пъти повече екстри от фабричното и възможност да правиш каквото си искаш и да надграждащ с камери, видеорегистратори, кумуникират си по кан и всичко е ток. За скърцане и аз съм чел че супърб скърца повече, но малко ми е пресилено, пасат В7 също има доста пластмаса и конкретни места които трябва леко да се пипнат за да е перфектно. При мен пожарогасителя под дясната седалка, триъгълника на петата врата, и още няколко места ме влудяваха в началото но ги излекувах.
Предполагам ще имаш Каско, но все пак при евентуално търсене на втора употреба супърба е по-трудно я за намиране.
1.6 тди тотално ли го отхвърляш, защото тук сме няколко колеги с 105к.с. и за всички ни е напълно достатъчен. Съветвам те да покараш и някое 1.6тди за да прецениш лично на теб как ти е. Аз съм много доволен пък ако ти слабее може да се позасили до 140к.с. без драми. Но аз не изпитвам недостиг на мощност. Особено с 3 деца едва ли ще се надбягваш...
Откъм подръжка 1.6 е учудващо по-евтин и няма драми д маслената помпа. Ангренажен ремък е с цена наполовина на един 131к.с. в5.5 да речем, което ме учуди като пазарувах части за обслужване.