Закупуване на Туарег Фейс
Закупуване на Туарег Фейс
Здравейте. Ще закупувам Туарег 3.0ТДИ фейслифт 2009-2010година. Интересува ме обслужването какво се сменя? Интересува ме какво се гледа за проблем по въздушното окачване? Насочил съм се дизел, по-здрави ли е? Какво трябва да гледам по скоростната кутия? Чуплива ли е и прави ли се в България . Благодаря .
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 08 мар 2014 14:27
- Автомобил: VW Touareg 3.0 TDI 240hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Закупуване на Туарег Фейс
Колега, към кой Туарег си се насочил, I или II, така както си задал 2009-2010 не става ясно. Аз имам от първата фаза 2009 3.0 тди, и мога за нея да ти кажа, макар че толкова има изписано за въздушното и кутията.
Кутията трябва да е мазна, никакви ритания ни нагоре, ни надолу като сменяш предавките, пробвай на D и на S да я караш, като сменяш от P до S също нищо не трябва да се усеща. На равно и с лек наклон нагоре като пуснеш спирачката въобще не трябва да се замисля и да тръгва.
Въздушното - пробвай я дали вдига и сваля колата, ама гледай всяко колело, пробвай заключването на въздушното работи ли от бутона вътре в колата. Заслушай се компресора включва ли се често - намира се под предна пасажерската седалка отвън, и като се включи се чува едно леко трррррр. Ако няма пробив в системата не трябва често да се включва.
Сега какво се сменя мисля, че няма нужда да пиша каквото и да е - стандартни неща, всеки си преценява дали да обслужи ск. кутия, раздатка, диференциали, водни помпи, термостати и т.н.
Тоз двигател е най-добрия дизел, бензинките въобще не ги знам, но този си дърпа прилично, разход в града 13-16, извън - 8.5+ според стила. Но има доста неща които може да се прецакат - дюзи, егр, пеперуди на е всмукателен колектор, дпф, и т.н.
Всичко може да му се прави, стига да имаш кешовица.
Кутията трябва да е мазна, никакви ритания ни нагоре, ни надолу като сменяш предавките, пробвай на D и на S да я караш, като сменяш от P до S също нищо не трябва да се усеща. На равно и с лек наклон нагоре като пуснеш спирачката въобще не трябва да се замисля и да тръгва.
Въздушното - пробвай я дали вдига и сваля колата, ама гледай всяко колело, пробвай заключването на въздушното работи ли от бутона вътре в колата. Заслушай се компресора включва ли се често - намира се под предна пасажерската седалка отвън, и като се включи се чува едно леко трррррр. Ако няма пробив в системата не трябва често да се включва.
Сега какво се сменя мисля, че няма нужда да пиша каквото и да е - стандартни неща, всеки си преценява дали да обслужи ск. кутия, раздатка, диференциали, водни помпи, термостати и т.н.
Тоз двигател е най-добрия дизел, бензинките въобще не ги знам, но този си дърпа прилично, разход в града 13-16, извън - 8.5+ според стила. Но има доста неща които може да се прецакат - дюзи, егр, пеперуди на е всмукателен колектор, дпф, и т.н.
Всичко може да му се прави, стига да имаш кешовица.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hooligan_sk и 124 госта