Vw Caddy 2004 1.9tdi 2.0tdi 2.0sdi

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Христо.Шуманов
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 30 май 2017 16:16
Автомобил:
Двигател:

Vw Caddy 2004 1.9tdi 2.0tdi 2.0sdi

Мнениеот Христо.Шуманов » Чет 03 яну 2019 22:58


Здравейте правя тази тема, защото се обърках от прекалено многото информация и в главата ми започнаха да се раждат въпроси. Ще започна с това какво търся.
Трябва ми баничарка спрял съм се на VW Caddy - 2004-2005г и Опел Комбо.
Знам , че едното е на базата на Корса другото е по към Голф. Опела го избирам , защото е по-евтин по тесен (при мен е + ще обясня след малко) и понеже е по стар като разработка и предполагам , че няма да има сериозни проблеми двигателя е на Isuzu 1.7.
Caddy го желая защото изглежда по-добре , ще е по приятно за каране (карал съм Корса и знам колко е "дървена'') и ще мога да си го ползвам като личен автомобил .
Работата ми е свързана с това , че правя доставки в ромска махала на безалкохолни имам 2 буса , но ''улиците'' са прекалено тесни и се оглеждам за баничарка.

Идват и въпросите, никъде не видях синтезирана тема за 3-те дизела на Caddy 1.9TDI 2.0TDI 2.0 SDI също така чета коренно противоположни мнения. Едни казват вземи 1.9tdi защото 2.0tdi е проблемен и пука глави, развалят се дюзи, превърта маслената помпа и т.н. Друг казва :
''Кой чел - не дочел, чул - не дочул, и взел че написал. На Кади двигателите са като на Голф от същия период. Пукнати глави има при Пасат и то само при определена серия и година. За двигателя 2,0TDI - 140к.с. е с електромагнитни дюзи, а не с пиезо-дюзи, макар че последните имаха сервизна акция и се сменяха безплатно. Този двигател няма балансиращи валове - затова няма проблеми с шестограми и т.н. Освен това главата на блока е една и съща - разликата е в диаметъра на цилиндъра и някои други системи, продиктувани от увеличения обем и мощност. Има в предвид, че 2,0TDI - 140к.с. е по-икономичен от 1,9TDI - 105к.с., и повече върви - установено от преки наблюдения, което не е маловажно при голямо каране и нужда от бързо изпреварване. Всички говорят добре за 1,9TDI, но имат в предвид произведените до 2003г. След тази година всички имат проблеми с разпределителни валове и т.н.''
Не знам на кое да вярвам
Има добри отзиви за 2.0sdi - той ли е най-безпроблемен и евтин за поддръжка? На мен не ми трябва много бърз автомобил карам градско главно. Не ми се иска да дам 6000 за баничарка и после да дам 3500 за ремонт на турбо, маховик, съединител, дюзи, ремонтиране на двигатели за това ви моля за помощ.
Благодаря!




Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта