Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat (двигател).
Golf, това е престиж.
Към spartaneca - търси 1.8 без турбо мисля че беше 125 к.с. тураш една газ и че иляди.
Като за човек който не разбира много от коли това е ... без турбини без демпфери, и тнт, а и че върви като за теб.
После като ти стане слаба взимаш турбинирана голфара.
Към spartaneca - търси 1.8 без турбо мисля че беше 125 к.с. тураш една газ и че иляди.
Като за човек който не разбира много от коли това е ... без турбини без демпфери, и тнт, а и че върви като за теб.
После като ти стане слаба взимаш турбинирана голфара.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пет 11 яну 2019 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
4000лв да не са достатъчни и на мен ми се вижда странно за толкова годишна кола.
Ще видя и в Германия как са, имам познат който вкарва коли - ще разпитам и за там.
Ако не ще изберем нещо според насоките, пък после ще видим каква ще излезе.
Ще видя и в Германия как са, имам познат който вкарва коли - ще разпитам и за там.
Ако не ще изберем нещо според насоките, пък после ще видим каква ще излезе.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat (двигател).
ivuchev написа:Golf, това е престиж.
Към spartaneca - търси 1.8 без турбо мисля че беше 125 к.с. тураш една газ и че иляди.
Като за човек който не разбира много от коли това е ... без турбини без демпфери, и тнт, а и че върви като за теб.
После като ти стане слаба взимаш турбинирана голфара.
Няма такъв двигател при 5.5.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Това не са базови и прости коли като Голф 2, да се обезценят до 1000лв и да стават за каране. Тези модели са за моргата, доста преди това. Примерно Б5.5 автомат за 4000лв... ми за моргата си е. Може да пробваш да намериш някакво изключение, но е малко като да търкаш билетчета.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пет 11 яну 2019 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Е всички обяви в карса ли са на "морги"?
Все пак преди да се купи нали ще мине през сервиз за да я види.
Ако има проблеми, няма ли да се видят?
Все пак преди да се купи нали ще мине през сервиз за да я види.
Ако има проблеми, няма ли да се видят?
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
И аз бях заделил около 4000-4500 с идеята да вземем B5.5. В крайна сметка взехме за 4200 B5, 2.8 автомат, 4х4 с доволно екстри, реални километри, сервизна история ... абе гледана кола. Ами не съжалявам. При положение, че запазените Б5 вървят около 4к, а запазените Б5.5 са по 7к, не мисля, че разликата си заслужава. Всеки си преценява де, но не мисля, че нашия Б5 отстъпва по нещо на компромисен Б5.5 за подобни пари. Дори напротив :)
Иначе по темата .. за автомат бих препоръчал 2.8. Моя си го карам на бензин (никога не е имал газ), но във форума чета положителни мнения за газифициране на мотора. Обслужването му е малко по-скъпо, но е нормално... все пак е V6.
Иначе по темата .. за автомат бих препоръчал 2.8. Моя си го карам на бензин (никога не е имал газ), но във форума чета положителни мнения за газифициране на мотора. Обслужването му е малко по-скъпо, но е нормално... все пак е V6.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
hooligan_sk написа:Това не са базови и прости коли като Голф 2, да се обезценят до 1000лв и да стават за каране. Тези модели са за моргата, доста преди това. Примерно Б5.5 автомат за 4000лв... ми за моргата си е. Може да пробваш да намериш някакво изключение, но е малко като да търкаш билетчета.
Напълно съм съгласен . Онзи ден гледах в сервиза в който си правя колата , пасат 5.5 купен за 3500 лв . Майстора ми вика това момче е лудо да я вземе тази кола има ремонти за много пари . Да не говорим , че беше мнозо зле външно и вътре . За тези пари се огледай за друг автомобил
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Пресен пример от ноември 2017г. - мой близък приятел взе Passat B5.5 1.8T автоматик, нов внос, сравнително запазен, няколко външни забележки, пребоядисвани 2 врати - 6300 лв го спазари. Година по-късно е на 11к, без да е влизал в много сериозни ремонти (дори не е сменял ангренажа, че е сменян във ФВ в Швейцария и е още с надписите). Не е пипал и маслото на скоростите.
Казвам горното, за да си направиш сметката колко излиза такава кола, след като я купиш от автокъщата:
1000 лв. за регистрация, еко такса, данък, ГО, каско
1000 лв. +++ за обслужване на мотора и периферията + нов акумулатор - ремъци, ролки, водна помпа, антифриз, свещи, филтри, обслужване на климатика; работа + нещо отгоре (дебитомер, някоя ламбда сонда, някое водно съединение сълзи, гарнитура на клапаните, бобина или друго).
1000 лв. за 4 зимни и 4 летни гуми (205/55/16)
500 лв. + за спирачки в един момент
1500 лв. - ако колата е бензин, то с автомата отива на сериозен разход - в един момент ще искаш газова да сложиш - моята излезе 1500 лв.
И какво излиза накрая - взимаш нещо за 4-5к, то става 10к, преди да я подкараш активно
Казвам горното, за да си направиш сметката колко излиза такава кола, след като я купиш от автокъщата:
1000 лв. за регистрация, еко такса, данък, ГО, каско
1000 лв. +++ за обслужване на мотора и периферията + нов акумулатор - ремъци, ролки, водна помпа, антифриз, свещи, филтри, обслужване на климатика; работа + нещо отгоре (дебитомер, някоя ламбда сонда, някое водно съединение сълзи, гарнитура на клапаните, бобина или друго).
1000 лв. за 4 зимни и 4 летни гуми (205/55/16)
500 лв. + за спирачки в един момент
1500 лв. - ако колата е бензин, то с автомата отива на сериозен разход - в един момент ще искаш газова да сложиш - моята излезе 1500 лв.
И какво излиза накрая - взимаш нещо за 4-5к, то става 10к, преди да я подкараш активно
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пет 11 яну 2019 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Нищо лични, но това ми изглежда малко като "фантастика" - тези суми. Всички коли да са в такова състояние, че да трябва да им се налеят такива пари изглежда направо нелепо.
Доколкото знам идват с гуми - едните значи ще си ги спестя.
И едва ли ще трябва всичко което си изброил да се смени.
А, ако намеря със сервизна книжка и много от нещата са сменени в много близко време? Защото гледам някой пишат "Пълна сервизна книжка" и слагат дори разписка какво са закупили и сменили.
Така няма ли да си спестя всичко което си изброил?
Явно ще търся и добре поддържана кола.
А и както казах, преди да я закупя ще мине преглед в сервиз и ще стане ясно, кое се сменя и кое не.
Доколкото знам идват с гуми - едните значи ще си ги спестя.
И едва ли ще трябва всичко което си изброил да се смени.
А, ако намеря със сервизна книжка и много от нещата са сменени в много близко време? Защото гледам някой пишат "Пълна сервизна книжка" и слагат дори разписка какво са закупили и сменили.
Така няма ли да си спестя всичко което си изброил?
Явно ще търся и добре поддържана кола.
А и както казах, преди да я закупя ще мине преглед в сервиз и ще стане ясно, кое се сменя и кое не.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Сервизна книжка от автотърговец няма голяма стойност. Фалшифицират ги. Изобщо, всяко доказателство за реалния пробег на колата се замазва старателно, за да повярва купувача, че наистина е ударил 6-ца от тотото...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Никак не е фантастика, 1500-2000лв допълнителни разходи ги имаш като минимум, ако колата е поддържана и сравнително изправна. Каско, ГО и данък само са 600-700лв. Ако е нов внос имаш още 300лв за еко такса и номера. ZF tiptronic кутията абсолютно задължително се обслужва с ново масло, пълната му смяна е 500лв. И после следва, какво друго трябва да й се обслужи, какви гуми трябва да купуваш и тн.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
spartaneca написа:Нищо лични, но това ми изглежда малко като "фантастика" - тези суми. Всички коли да са в такова състояние, че да трябва да им се налеят такива пари изглежда направо нелепо.
Доколкото знам идват с гуми - едните значи ще си ги спестя.
Тя като дойде с гуми на 5-6 години - те са си за смяна от всякъде. Отделно ако дойде със зимните, ще ти трябат и летни. Все пак функцията на гумите не е просто да се търкалят, а да те държат стабилно на пътя.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Колега spartaneca, поразходи се из автокъщите и пак ще си говорим.
Самите автотърговци оглозгват колите, ако има какво - ако е дошла с хубави гуми - продават ги отделно (няма да качат особено цената на колата); ако има втори комплект джанти с гуми, също. Акумулатор - не коментирам изобщо. Повечето ги палят с допълнителни кабели.
А досега автотърговец, който да ти смени нещо превантивно не съм видял - закрепват колата, колкото да я продадат и следващия баламурник да идва
Важно е добре да си направиш сметката. По-добре купи по-стара и по-евтина кола, пред това да нямаш пари да обслужиш такъв Пасат. Еле пък за гуми, спирачки и т.н. Колата има и скъпо окачване отпред с много носачи, които също са голямо перо разход, ако има някой за смяна...
Това са возила на 13+ години, най-новите. Откъде знаеш кога за последно е сменяна спирачна течност и колко време колата е застоявала, без да се кара. Или кога за последно е сменено маслото на скоростите или двигателя. Не си струва за едни 500-1000 лв. отгоре, да трепериш какво би могло да се обърка...
За парите, които си приготвил, аз бих търсил Шкода Октавия 1.8Т, 1.9ТДИ или производните - Голф 4; Бора; Ауди А3, макар и идея по-скъпо, задължително регистрирано и задължително старателно водена история, откакто е в БГ. Качваш се, караш, отиваш на обстоен преглед в сервиз и това е. Няма смисъл в този бюджет да търсиш нов внос.
Самите автотърговци оглозгват колите, ако има какво - ако е дошла с хубави гуми - продават ги отделно (няма да качат особено цената на колата); ако има втори комплект джанти с гуми, също. Акумулатор - не коментирам изобщо. Повечето ги палят с допълнителни кабели.
А досега автотърговец, който да ти смени нещо превантивно не съм видял - закрепват колата, колкото да я продадат и следващия баламурник да идва
Важно е добре да си направиш сметката. По-добре купи по-стара и по-евтина кола, пред това да нямаш пари да обслужиш такъв Пасат. Еле пък за гуми, спирачки и т.н. Колата има и скъпо окачване отпред с много носачи, които също са голямо перо разход, ако има някой за смяна...
Това са возила на 13+ години, най-новите. Откъде знаеш кога за последно е сменяна спирачна течност и колко време колата е застоявала, без да се кара. Или кога за последно е сменено маслото на скоростите или двигателя. Не си струва за едни 500-1000 лв. отгоре, да трепериш какво би могло да се обърка...
За парите, които си приготвил, аз бих търсил Шкода Октавия 1.8Т, 1.9ТДИ или производните - Голф 4; Бора; Ауди А3, макар и идея по-скъпо, задължително регистрирано и задължително старателно водена история, откакто е в БГ. Качваш се, караш, отиваш на обстоен преглед в сервиз и това е. Няма смисъл в този бюджет да търсиш нов внос.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
@spartaneca
В началото си написал, че не разбираш от коли. До сега купувал ли си кола?
От това което си напил не звучи да си купувал, а не вярваш на патилите колеги които ти обясняват, как стоят нещата и само започват с покупката.
Ако купуваш нов внос наистина само с разходката до КАТ за първа регистрация ще дадеш около 600лв (еко такса, застраховка, вероятно и винетка, номера и талони).
След това за кола от тези години ако е дизелова в не "местният" сервиз ще ти я обслужат (ролки, ремъци, течности, свещи) още 500-600. За бензиновите двигатели може и да е малко по-малко, но не съм обслужвал и не мога да дам мнение!
Това че има "някакви" гуми на колата го остави! Ако живота си го оценяваш на по-малко от от 2х500лв в рамките на една година(зимни/летни гуми) значи по-добре не търси запазена кола! Купувай нещо и карай без да поддържаш, защото не звучи сериозно да търсиш идеалната кола, а да пестиш от консумативи...
Това са в общи линии първите неща след като я купиш дори и без нито една механична повреда, която да изисква веднага ремонт.
Най-добрият вариант е да търсиш кола от частно лице, която вече е регистрирана, за да влезеш в бюджета, но също след покупката ще се наложи да направиш част от описаните неща.
Моите наблюдения са, че една кола на старо в диапазона 2-6 хил. лв в първите две години се влагат межди 2 до 3 хил лв ако няма сериозни повреди!
За да купиш евтино ще трябва да има все някакви проблеми. Вероятно козметични, които също ще искаш да оправиш във времето.
Това което си представяш да закараш колата в сервиз преди покупката... Не вярвам така да си купиш кола. Виж за по-нови и скъпи коли съм съгласен, но за масовите автомобили до 5-6 хиляди ако влезе дори и уж поддържана в сервиз за оценка на състоянието ще се намерят проблеми. Още не съм видял луд, който да продава идеална кола.
Съвет: В общи линии спи се на поне два варианта като модел кола и два мотара между които да търсиш. Вадиш поне по 5-6 обяви от всеки вариант и тръгваш на оглед с някои който му имаш доверие, технически грамотен и купувал кола. Купуваш най-читавата, която ти хареса, защото съм се убедил, че въпреки техническото състояние хората се лъжат повече по външният вид. После почваш в рамките на година ще се убедиш, че ще налееш между 1000 до 2000 в зависимост от избора. Като проследих цялата тема дори бих казал, че с този бюджет най-оптимистично е да се ориентираш към Голф 4 или Пасат Б5 с оглед разходите след покупката без значение нов внос или от частно лице.
Интересно ми е, че не видях колегите да те насочат към обявите от форума - не че има много коли които да отговарят на критериите, но мисля че това е добър източник на коли в прилично състояние, за които може да научиш повече и от останалите потребители.
В началото си написал, че не разбираш от коли. До сега купувал ли си кола?
От това което си напил не звучи да си купувал, а не вярваш на патилите колеги които ти обясняват, как стоят нещата и само започват с покупката.
Ако купуваш нов внос наистина само с разходката до КАТ за първа регистрация ще дадеш около 600лв (еко такса, застраховка, вероятно и винетка, номера и талони).
След това за кола от тези години ако е дизелова в не "местният" сервиз ще ти я обслужат (ролки, ремъци, течности, свещи) още 500-600. За бензиновите двигатели може и да е малко по-малко, но не съм обслужвал и не мога да дам мнение!
Това че има "някакви" гуми на колата го остави! Ако живота си го оценяваш на по-малко от от 2х500лв в рамките на една година(зимни/летни гуми) значи по-добре не търси запазена кола! Купувай нещо и карай без да поддържаш, защото не звучи сериозно да търсиш идеалната кола, а да пестиш от консумативи...
Това са в общи линии първите неща след като я купиш дори и без нито една механична повреда, която да изисква веднага ремонт.
Най-добрият вариант е да търсиш кола от частно лице, която вече е регистрирана, за да влезеш в бюджета, но също след покупката ще се наложи да направиш част от описаните неща.
Моите наблюдения са, че една кола на старо в диапазона 2-6 хил. лв в първите две години се влагат межди 2 до 3 хил лв ако няма сериозни повреди!
За да купиш евтино ще трябва да има все някакви проблеми. Вероятно козметични, които също ще искаш да оправиш във времето.
Това което си представяш да закараш колата в сервиз преди покупката... Не вярвам така да си купиш кола. Виж за по-нови и скъпи коли съм съгласен, но за масовите автомобили до 5-6 хиляди ако влезе дори и уж поддържана в сервиз за оценка на състоянието ще се намерят проблеми. Още не съм видял луд, който да продава идеална кола.
Съвет: В общи линии спи се на поне два варианта като модел кола и два мотара между които да търсиш. Вадиш поне по 5-6 обяви от всеки вариант и тръгваш на оглед с някои който му имаш доверие, технически грамотен и купувал кола. Купуваш най-читавата, която ти хареса, защото съм се убедил, че въпреки техническото състояние хората се лъжат повече по външният вид. После почваш в рамките на година ще се убедиш, че ще налееш между 1000 до 2000 в зависимост от избора. Като проследих цялата тема дори бих казал, че с този бюджет най-оптимистично е да се ориентираш към Голф 4 или Пасат Б5 с оглед разходите след покупката без значение нов внос или от частно лице.
Интересно ми е, че не видях колегите да те насочат към обявите от форума - не че има много коли които да отговарят на критериите, но мисля че това е добър източник на коли в прилично състояние, за които може да научиш повече и от останалите потребители.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имам нужда от съвет за избор на Passat B5.5 автомат (двигател).
Първият си пасат Б3 го купих през 2000г за 6100лв...за две години разходите ми по него със застраховки консумативи и т.н бяха 5300лв...без никакви сериозни ремонти...то такива няма и до ден днешен но това е друга тема...за сравнение през 2000г. един двустаен апартамент в София струваше 11 000лв.
Последния пасат го купих за 6000лв. за две години разходите му са пак около 6000лв. (при положение че аз го ремонтирам) пак без кой знае какви сериозни ремонти изключая смяна на хидротрансформатор и профилактика на кутията. В последствие ми стана излишен обявих го за 6000лв..никакъв интерес(вече НЕ СЕ ПРОДАВА) ....ми ще си го карам ....и без това след толкова труд и разходи не ми се и продаваше особено..извода е че никой без значение какъв немец италианец българин не си продава колата за без пари ако е поддържана и е наливал пари в нея...естествено има хора разни за които е важно колата да пали върви и гумите да се въртят и за тях е перфектната кола..нищо че реално е кошница....и към колегата ако се циганиш за 1000-2000лв. т.е ако нямаш доход от поне 1000лв на месец си търси малка и проста кола...не пасат б5,5..това мисля по въпроса...
Последния пасат го купих за 6000лв. за две години разходите му са пак около 6000лв. (при положение че аз го ремонтирам) пак без кой знае какви сериозни ремонти изключая смяна на хидротрансформатор и профилактика на кутията. В последствие ми стана излишен обявих го за 6000лв..никакъв интерес(вече НЕ СЕ ПРОДАВА) ....ми ще си го карам ....и без това след толкова труд и разходи не ми се и продаваше особено..извода е че никой без значение какъв немец италианец българин не си продава колата за без пари ако е поддържана и е наливал пари в нея...естествено има хора разни за които е важно колата да пали върви и гумите да се въртят и за тях е перфектната кола..нищо че реално е кошница....и към колегата ако се циганиш за 1000-2000лв. т.е ако нямаш доход от поне 1000лв на месец си търси малка и проста кола...не пасат б5,5..това мисля по въпроса...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта