Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Здравейте,
нов съм във форума и евентуално член на ВАГ групата.
В моето семейстов имаме нужда от голям автомобил основно за пътувяания през уикенда.
В момента ни вози малък дизелов автомобил, който за града е добре и сме доволни, но извън града, малкият му обем, съответно
невъзможноста да събере много багаж, както и малката мощност на двигателя го правят неудобен за дълги пътувания.
Затова съм се насочил към комби вариант на Passat B6 3.2 FSI с опция да се монтира газова уредба, която знам че струва към 2k лв.
Може ли мнения за този бензинов двигател, както и за скоростна кутия, която за този модел е само автоматична.
Доколкото знам ходовата част на Passat B6 e читава, но не твърдя, че разбирам от автомобили, а точно обратното. :)
Какво специфично за модела да гледам по време на оглед?
Благодаря предварително!
нов съм във форума и евентуално член на ВАГ групата.
В моето семейстов имаме нужда от голям автомобил основно за пътувяания през уикенда.
В момента ни вози малък дизелов автомобил, който за града е добре и сме доволни, но извън града, малкият му обем, съответно
невъзможноста да събере много багаж, както и малката мощност на двигателя го правят неудобен за дълги пътувания.
Затова съм се насочил към комби вариант на Passat B6 3.2 FSI с опция да се монтира газова уредба, която знам че струва към 2k лв.
Може ли мнения за този бензинов двигател, както и за скоростна кутия, която за този модел е само автоматична.
Доколкото знам ходовата част на Passat B6 e читава, но не твърдя, че разбирам от автомобили, а точно обратното. :)
Какво специфично за модела да гледам по време на оглед?
Благодаря предварително!
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Рядък и екзотичен двигател
Лаком.
А и газта ме съмнява да е две хиляди лева.
По-скоро три и нагоре.
Лаком.
А и газта ме съмнява да е две хиляди лева.
По-скоро три и нагоре.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Газифицирането на 6цил. мотор с директно впръскване ще го направиш точно за 2К, но Х2. И като цяло не е толкова икономично, харчи около 15% бензин за да ти е мирна главата. Прочети тук: https://landi.bg/%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0% ... i-gdi-tce/
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Zdravko Zankov написа:...
Лаком...
Комбинирания разход на гориво го дават 10л/100км, който най-вероятно ще по-голям.
До 14-15л/100км смесен разход ме устройва, понеже в смейството имаме малък градски автомобил и този ще се ползва основно за извънградско каране.
hooligan_sk написа:...за 2К, но Х2. И като цяло не е толкова икономично, харчи около 15% бензин ...
Уточнението на цената на газовата ми е важна. Благодаря за линка, ще пусна запитване.
Относно харченето на бензин, като пак казвам, че не разбирам от автомобили и идеята е не да споря, а да събера повече мнения, за да преценя дали точно този автомобил с този двигател е подходящ за мен и семейството ми или да се ориентирам към 2.0FSI двигател например.
Та относно харченето на бензин, доколкото съм запознат при монтиране на обикновенна газова уредба се инсталира система за мазане понеже газта е суха и точно
тези около 15% бензин ще извършват и смазването, а и поради спецификата на работа на двигателя, както прочетох от линка по-горе, те са и наложителни за правилното му функциониране. Като ми е ясно, че инвестицията ще се избива по-дълго във времето и километрите :)
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Инвестицията може и да я избиеш, ако смяташ да я караш 5-6 години колата. Пак зависи и какъв пробег ще й направиш. Ако е само за каране през уикенда... може и 10 години да ти трябват. Не зная защо не се насочиш към дизелов автомобил.
Ходовата част не зная дали е читава - просто там нямаш многораменно, всъщност от Б5 досега май само това поколение няма многораменно отпред.
Ходовата част не зная дали е читава - просто там нямаш многораменно, всъщност от Б5 досега май само това поколение няма многораменно отпред.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Окачването на Пасат след Б5.5 не е многораменно. Дори Б8 ползва MQB модулната платформа, която покрива всичко от Поло до Артеон. Такаче сериозни конструктивни разлики няма.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Да, грешката е моя. Не зная защо бях останал с впечатлението, че само при Б6 е с по един носач, но трендът си върви по този начин. Явно многораменното е останало в историята с Б5-5.5, а се е запазило само при Ауди.
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
stefan4o написа:...караш 5-6 години колата. ... Не зная защо не се насочиш към дизелов автомобил.
Да, определено идеята е да караме най-малко 5-6 години колата, която ще закупим.
Относно дизеловия автомобил, не съм фен, не ми харесва тракането на този тип двигатели.
Сега по неволя карам такъв, защото жената си го имаше още преди да се вземем, а аз преди година продадох моята кола с идеята
в бъдеще време да вземем семейно комби и ето, че то дойде. :)
Бих ли могъл да пускам линкове към конкретни обяви, за да изкавате мнения относно автомобилите?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Пускай. Един TDI CR в Пасат е много различен от дизел в суб-компактен автомобил. По-шумен е от бензинов мотор, но няма нищо общо с дизела с който си свикнал. Бих те посъветвал да го пробваш.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
CR в комби Passat B6 потвърждавам, че е тихичък и няма нищо общо с дизел с ГНП от типа 1Z, AFN и т.н. Не е като бензин, но определено свикнах да си гледам оборотомера, преди нямаше нужда .
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
Всичко по този пасат е бетон ;)
Двигателя е с верига, която с остъпки пълен комплект на феби идва около 230-250лв ;) на цената на ангренаж ;)
Разходът от опит градско е 13-15, зависи от трафика и колко настъпваш.
Извънградско, ако си караш в ограниченията е под 10 задължително. Аз го карам доста спокойно под 100 и пада под 8.... дои е показвал смешното 6.6 по борд с 90 на темпомат.
Единственият проблем е ако си привързан за идеята с газ..... ландито е около 3к приблизително и продължава да папка и бензин, така че изибването му се вижда доста напред във времето. Аз си карам на бензин А100 и си върви идеално и не е прекалено лаком с него:)
Окачване бетон.... няма 15 алуминиеви носача ;)
Като е 4мотион, получаваш бонус супер спирачки :) - 345мм предни и 310мм задни ;) а и като е 3.2 е доооооста понатъпкан с екстри......
За дизела забрави... за какво ти е половин милионник ? И като гори малко по-малко какво? Спирачки и екстри има ли ... трудно.... и като смениш турбо. дюзи или там каквото дойде - благодаря за икономията ;)
Двигателя е с верига, която с остъпки пълен комплект на феби идва около 230-250лв ;) на цената на ангренаж ;)
Разходът от опит градско е 13-15, зависи от трафика и колко настъпваш.
Извънградско, ако си караш в ограниченията е под 10 задължително. Аз го карам доста спокойно под 100 и пада под 8.... дои е показвал смешното 6.6 по борд с 90 на темпомат.
Единственият проблем е ако си привързан за идеята с газ..... ландито е около 3к приблизително и продължава да папка и бензин, така че изибването му се вижда доста напред във времето. Аз си карам на бензин А100 и си върви идеално и не е прекалено лаком с него:)
Окачване бетон.... няма 15 алуминиеви носача ;)
Като е 4мотион, получаваш бонус супер спирачки :) - 345мм предни и 310мм задни ;) а и като е 3.2 е доооооста понатъпкан с екстри......
За дизела забрави... за какво ти е половин милионник ? И като гори малко по-малко какво? Спирачки и екстри има ли ... трудно.... и като смениш турбо. дюзи или там каквото дойде - благодаря за икономията ;)
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 11 юли 2018 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
При мен 3.2fsi 250hp 4motion разход извънградско 7.1-7.5/100
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
3.2 250кс с разход 7л/100 ..... дано да е така .
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
BeckoTDI написа:Всичко по този пасат е бетон ;)........
Благодаря за поста и мнението.
В потвърждение на това, което написа ще кажа, че ми се отдаде възможност да разговарям с човек
които използва такъв автомобил като служебен. Купил го е нов, изминал 290хил. км и до
момента е давал пари само за гориво и консумативи по негови думи.
Като разхода на гориво е в стойностите, които ти написа.
Така, че везните сериозно накланят към 3.2 бензинов двигател към момента.
milmar написа:CR в комби Passat B6 потвърждавам, че е тихичък ... гледам оборотомера...
ОК, навихте ме, но кои TDI CR мотор да гледам?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Съвет при покупка на VW Passat B6 3.2 FSI
От втората половина на 2008г нататък, 2.0TDI e CR. Гледай кода на мотора в талона или на ВИН стикера на колата(също и в сервизната книжка). Помпа-дюза мотори са с 3 буквен код, CR са с 4 буквен.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта