Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
Гледам падат цените и на Common Rail-ите.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
По колко са?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
От 6500 до 13 000 Ходих на оглед на един евтин common rail - не ми се видя много безшумен. Тракаше си като помпа дюза. Моторите с DPF също съм останал с впечатление че са по шумни и по мудни в ниските обороти в сравнение с тези без.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
От опит около 40000км.Добър автомобил, без драстични проблеми.Съединител около 1000лв.ДПФ
премахване около 400лв.Според мен си заслужава.
BLS мотор.
премахване около 400лв.Според мен си заслужава.
BLS мотор.
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
milmar написа:Защото информацията е, че няма от къде да се купи.
Напротив, продава се в представителствата.
Ташак е, че в едното представителство (Порше ЮГ) ми казаха "нямаш такъв в твоята кола", а в другото (Порше Изток) ми казаха "11 лева". Сменя се периодично, защото първият е издържал едни 150-200 хиляди километра, но е започнал да се захабява по краищата (карам си го в жабката за кадем ), а следователно се захабяват и гнездата на самата маслена помпа. В последствие като сложиш новия на захабените гнезда - не се очаква да изкара още 200к, та е добре превантивно да се сменя. И аз съм решил да го сменям на ангренаж - не виждам смисъл да ми разпиляват картера през 2 масла, защото се редят балансиращи валове и тем подобни карантии.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
dtony написа:От опит около 40000км.Добър автомобил, без драстични проблеми.Съединител около 1000лв.ДПФ
премахване около 400лв.Според мен си заслужава.
BLS мотор.
Премахването на ДПФ задължително ли е?! То ясно, че е е по-безпроблемно без него, но догодина ще трябва да го слага пак.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
darknessevil написа:milmar написа:Защото информацията е, че няма от къде да се купи.
Напротив, продава се в представителствата.
Ташак е, че в едното представителство (Порше ЮГ) ми казаха "нямаш такъв в твоята кола", а в другото (Порше Изток) ми казаха "11 лева". .....
Така извадено от контекста е логичен отговорът ти . Иначе не си разбрал кое точно от помпата обсъждаме, прочети и другите коментари ...
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
А за кое точно иде реч, че препрочетох и пак явно не разбрах? ... може би е твърде късно вече за днес
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
Става въпрос като се разбие другото, не шестостена, като се разие леглото на вала. Само вал не се продавал отделно....
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
Е то тогава положението е за кандило ...
Не съм сигурен дали, ако се окаже така - може да се направи конверсия на помпата с друга
Не съм сигурен дали, ако се окаже така - може да се направи конверсия на помпата с друга
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
Чисто физически, според моите ограничени знания в областта на механиката, и като цяло въобще, малко вероятно е да се разбива и заобля само едното. Ако другото си беше здраво, заобляне няма как да стане, по-скоро би се скъсал тъпия шестостен. Смяната му е добро решение все пак ....
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
Прави се конверсия с друга помпа, има изписано из форума.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 - 1.9 или 2.0 tdi?
Zinoto написа:dtony написа:От опит около 40000км.Добър автомобил, без драстични проблеми.Съединител около 1000лв.ДПФ
премахване около 400лв.Според мен си заслужава.
BLS мотор.
Премахването на ДПФ задължително ли е?! То ясно, че е е по-безпроблемно без него, но догодина ще трябва да го слага пак.
Не е задължително. Моят си работи.Споделям колко струва премахване (физически и софтуерно).
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта