Здравейте бивш собственик съм на VW и не съм разочарован,и сега съм се насочил към марката DODGE CALIBER който е оборудван с двигателите на Фолксваген...
Имам питане относно двигателите с които е оборудван този модел.Разликата я виждам основно визуално вероятно има и още други разлики по механиката разработката т.н,но това се надявам да ми го обясните по долу в отговорите.
И на въпроса-каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9tst8f
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=9tst8f
Извинявам се че слагам линк към сайт за обяви но нещо не мога да кача само снимка на двигателите вътре в обявите са 2 автомобила от същата марка с различни на вид двигатели но с еднакви характеристики,на втория линк годината на автомобила е 2010,но този двигател се среща и на 2008г.произведени.
От прочетено и коментари на мои познати добих представа че първия двигател (с капачката за маслото в средата )е БКD който бил проблемен основно пукал глави,за втория (с капачката за маслото горе вляво) разбрах че е BMR-170к.с умишлено спънат до 140 за тази марка.Съответно се водели код ECE и ECD = BKD и BMR на ваг.Това ми го каза човек от Форума на крайслер.Искам да попитам първо това така ли е,второ кои аджеба са проблемните двигатели на ВАГ основно с пукането на главите,че нещо мн кодове и цифри станаха и обърквацията е пълна изобщо всичко което ви е известно за този автомобил от към двигателите ще ми е полезно?
Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
- Прикачени файлове
-
- 26303198o.jpg (52.06 KиБ) Видяна 4669 пъти
-
- 25959449o.jpg (67.89 KиБ) Видяна 4663 пъти
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
при калибъра има 3 дизелови варианта:
136к.с. код ECD 06/06-11/11
140к.с. код ECD и ECE 06/06-
163к.с. код ENE 07/10-
136к.с. код ECD 06/06-11/11
140к.с. код ECD и ECE 06/06-
163к.с. код ENE 07/10-
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
BMR (16V, 170 к.с.) и BKP (16V, 140 k.c.) се монтират в Пасат, като и двата имат славата, че пукат на глави. BKD (16V, 140 k.c.), не ми беше познат, но бърз поглед в ТЪРСАЧКАТА на форума показа, че се монтира в Голф (Ауди А3, Шкода, Сеат Алтеа ...), като и той има същата слава. Явно 2.0 TDI 16V, на VW от тези години си го имат този проблем. По добре виж нещо с 8 клапана. Този 136к.с. код ECD 06/06-11/11, който колегата от горе е посочил, ми звучи като аналог на BMA, който е читав.
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
DoH_KuXoT написа:при калибъра има 3 дизелови варианта:
136к.с. код ECD 06/06-11/11
140к.с. код ECD и ECE 06/06-
163к.с. код ENE 07/10-
А според теб кой от тези варианти е читавия или няма такъв,изключвам 163к.с понеже няма нито една обява за него,явно е рядък.
Пак стана мазало с тея кодове,колегата под теб спомена,че и BMR Имат славата на шукащи главите аз пък друго чух .Къде мога да видя ако ти е известно кои код на двигател на Додж отговаря на даден код на ВАГ,всмисъл има ли някаква таблица или нещо
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
Asko VW написа:BMR (16V, 170 к.с.) и BKP (16V, 140 k.c.) се монтират в Пасат, като и двата имат славата, че пукат на глави. BKD (16V, 140 k.c.), не ми беше познат, но бърз поглед в ТЪРСАЧКАТА на форума показа, че се монтира в Голф (Ауди А3, Шкода, Сеат Алтеа ...), като и той има същата слава. Явно 2.0 TDI 16V, на VW от тези години си го имат този проблем. По добре виж нещо с 8 клапана. Този 136к.с. код ECD 06/06-11/11, който колегата от горе е посочил, ми звучи като аналог на BMA, който е читав.
Нямат 8 клапанов двигател Додж-а ,но и този 136к.с не съм го срещал никъде из нета на всякъде са 140к.с 16клапана дори този 163к.с го няма ,но за него знам че се монтира
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
Цилиндровата глава си има номер, серията която се пукат(всички вече са минали през това), завършва на А: 03G 103 308 A. При ФВ/Ауди се монтира до 05.2005г. Сериите които завършват на B и С, се водят за безпроблемни. При B има някакви случай на спуквания, но са рядкост.
Сваля се пластмасовата кора и гледаш. Според мен това не трябва да ти е водещ критерии, това са си заводски дефекти и каквото е имало да се пука, се е спукало отдавна. Гледай си всичко като за дизел.
Сваля се пластмасовата кора и гледаш. Според мен това не трябва да ти е водещ критерии, това са си заводски дефекти и каквото е имало да се пука, се е спукало отдавна. Гледай си всичко като за дизел.
- Прикачени файлове
-
- Referencia de la culata.jpg (76.04 KиБ) Видяна 4546 пъти
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
Благодаря много за информацията.Дали тези номера на главите ще са същите при Додж-а и Фолксвагена при положение че кодовете на двигателите са с различни букви за двете марки?То май като цяло нищо хубаво не прочетох за 2.0л двигатели на ВАГ освен за тези с 4 буквения код
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
По-скоро не чети, колкото повече четеш , толкова повече ще се объркаш. Взимаш си кола и какъвто ти е късмета. Аз така си взех Passat B5.5 и го карах 120 хил км , баща ми му навъртя още 30хил след мен и още си се вози, ако почнеш да четеш е най-калпавия мотор на VW , ама си е пушка, че даже се оказа един от малкото евро 4 и отскоро сме с нови талони и нисък данък. Гледай да е запазен екземпляр това , което взимаш и късмет. По форумите се влиза да се оплачеш и да търсиш решение на проблеми, затова повечето мнения са негативни , за каквото и да става въпрос. Когато всичко е наред хората си карат и не пишат по форумите. Това е масово, не че няма изключения.
Re: Каква е разликата в тези 2 двигателя под капака на DODGE CALIBER
Оптимистично звучи и има логика,че по форумите е за оплакване реално никъде няма къде да видиш кои са собствениците които са доволни и си джъткат,но имам страх понеже преди години взех 1.9 тди 110к.с перфектна кола ама се оказа само на външен вид още на първия ден всичко спатъхна по двигател помпи дюзи и какво ли още не....,но си прав като цяло на късмет е работата и е мн правилно това което си написал че предимно ще намеря негативни мнения понеже тук е за оплакване и търсене на решение на даден проблем
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: IronMaiden, licho58, Lupender и 51 госта