Здравейте,
понеже вече съм се спрял на екстрите които искам и единствено се чудя дали да добавя и адаптивното окачване, може ли собствениците на такова да кажете как е с него ?
Заслужава ли за семеен crossover(Сеат Атека - за съжаление Т-Рока ми е малък, а пък Тигуана ми е скъп за екстрите които искам), при положение, че в 80% от времето ще се кара в града, а когато се кара по магистралата най-вероятно ще съм с жената и детето... За редките моменти в който ще съм сам на магистралата дали си заслужава да можеш да втърдиш окачването ?
Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Последна промяна от Spas на Вто 19 мар 2019 10:58, променено общо 1 път.
Причина: Поправи заглавието, да отговаря на правилата на форума.
Причина: Поправи заглавието, да отговаря на правилата на форума.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Да, заслужава си. Особено за тази цена. Няма да го ползваш за "втвърдяване". 95% от времето ще ти стои на Comfort и идеята му е да те вози по-мекичко от стандартното.
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Aми доколкото може да се вярва на данните дадени от пройзводителя, колата би трябвало да е с нормално "комфортно" окачване... по ме притеснява, че няма "по-твърдо":
Все пак мисля да разкарам фабричната аларма(- 500лв.) и да взема динамичното окачване. Мерси за съвета! И без това застрахователите взимат повече, ако откажеш да сложиш тяхна аларма... лошото е, че така им разрешаваш да ти пипат по колата...
Все пак мисля да разкарам фабричната аларма(- 500лв.) и да взема динамичното окачване. Мерси за съвета! И без това застрахователите взимат повече, ако откажеш да сложиш тяхна аларма... лошото е, че така им разрешаваш да ти пипат по колата...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Dynamic chassis control при ФВ представлява 3 степенно регулиране с режими Comfort/Normal/Sport. Поинтересувай се дали при Атека важи същото(прегледай ревюта онлайн), защото при Купра Р например, режимите започват от Normal и от там всеки следващ е по-твърд. Няма да се изненадам, ако DCC за Сеат е настроено да друса, ВАГ има политика да прави Шкодите и Сеатите съвсем умишлено, малко по-лошо возещи. Същото прави и Хюндай с Киа и тн и тн. В моя конкретен случай с Golf mk7 GTI обут с гуми 225/40/18, DCC много оправя нещата - в комфортния режим се пътува съвсем приятно, докато в спортния... няма такова подскачане.
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Взимай без да го мислиш, заслужава си. Както каза колегата, ще си се возиш на мекичко през цялото време, но ако ти се прище малко по спортно да покараш, натискаш бутона и си ти.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
С думи прости: на нормално окачване имаш Normal и нямаш Comfort. Тоест печелиш по-твърдо и по-меко?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Да, така е. Но с уговорката, че системата от електрически амортисьори в нито един режим не работи напълно идентично с обикновени амортисьори. Това е защото режимите не са точно фиксирана твърдост, а системата е адаптивна. Управляващия модул прави 1000 корекции в секунда за всяко колело и при екстремни ситуации, като голяма дупка или силно накланяне, може да излезе от рамките на избрания режим.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Само се чудя като се стигне до смяна на амортисьори,да не се плати системата още веднъж....или два пъти
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Не, амовете са винаго Монро и с едно бързо търсене излизат по 200лв в гугъл. Системата е много проста, тя затова е по-евтина от един биксенон или ЛЕД да си добавиш.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
При тази информация, аз не бих спестил
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Заслужава си да се тестват и двете. В чужди форуми съм чел, че адаптивното окачване на ВАГ-а е по-шумно от стандартното такова на същата кола (при преминаване през дупки).
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Scoty написа:Здравейте,
понеже вече съм се спрял на екстрите които искам и единствено се чудя дали да добавя и адаптивното окачване, може ли собствениците на такова да кажете как е с него ?
Заслужава ли за семеен crossover(Сеат Атека - за съжаление Т-Рока ми е малък, а пък Тигуана ми е скъп за екстрите които искам), при положение, че в 80% от времето ще се кара в града, а когато се кара по магистралата най-вероятно ще съм с жената и детето... За редките моменти в който ще съм сам на магистралата дали си заслужава да можеш да втърдиш окачването ?
Привет, дигам стара тема, но системата вече се казва DDC (Dynamic Drive Control) - и видях тази тема, та ми трябва съвет защото никога не съм имал такива амортисьори -
Може ли някой да сподели, предполагам и автора на темата - дали си струва реално или за 2 - 3 пъти в годината цъкане на бутона, ще се радвам собственици да споделят с по-солиден пробег ?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
На колите, които съм карал с такива амортесьори, винаги съм ползвал, и не е два три пъти в годината със сигурност. Поне два пъти на ден сменям от рейс на нормал. Индивидуал пък е най-готино, а особено на Артеон и при по-новите верисии, регулирането на окачването е на повече от 12 степени, което дава възможност за настройване според личните предпочитания. При възможност, винаги бих избрал автомобил с такава опция.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Аз съм с Passat B8 и DCC го ползвам когато пътувам. Последно миналата седмица ходихме до Велинград и по завоите минах на Sport, за да се накланя по-малко колата, а на магисталата на Comfort.
Разликата е осезаема и при комфорт режима редица неравности въобще не се усещат, за разлика от спорт. На нормал никога не карам общо взето.
По-горе има цитирана цена, това са парт номерата на моите:
-преден 3Q0 413 031 BB
-заден 3Q0 513 045 AA
Цените са около 650-850 лв за брой. Обикновените амортисьори са около 200 лв за брой.
П.П. и зимни и летни карам 235/45/18 гуми и въпреки това возията е добра при комфортна настройка. Не съм пробвал, но предполагам, че с по-балонни гуми може и да не се усеща толкова разликата (16" или 17" в случая за Passat B8)
Разликата е осезаема и при комфорт режима редица неравности въобще не се усещат, за разлика от спорт. На нормал никога не карам общо взето.
По-горе има цитирана цена, това са парт номерата на моите:
-преден 3Q0 413 031 BB
-заден 3Q0 513 045 AA
Цените са около 650-850 лв за брой. Обикновените амортисьори са около 200 лв за брой.
П.П. и зимни и летни карам 235/45/18 гуми и въпреки това возията е добра при комфортна настройка. Не съм пробвал, но предполагам, че с по-балонни гуми може и да не се усеща толкова разликата (16" или 17" в случая за Passat B8)
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Dynamic chassis control - заслужава ли 1.5к ?
Опела ми е с адаптивно окачване. Разлика в трите режима Normal, Sport и Tour по отношение на окачването почти не усещам. Колата е с гуми 235/50/18 и вози комфортно и стегнато. Рядко превключвам на Sport, но заради другите неща които се променят по колата в този режим, втърдяване на окачването се усеща минимално и за мен има смисъл единствено при много агресивно шофиране. Между Comfort и Normal на магистралата не правя никаква разлика.
Определено ако сега конфигурирах нов автомобил, не бих налял пари в тази екстра.
Определено ако сега конфигурирах нов автомобил, не бих налял пари в тази екстра.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта