Първа кола за жена :) Дизел
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Първа кола за жена :)
Бившия ми шеф има такава 2003г. със същия мотор.Колата излезе много яка.Като мина 200,250 000 км. смени комплект съединител + маховик и това му бяха всичките проблеми.Мотора от нов си беше доста Шумен и тракащ ,но по него нищо не е пипано и сега колата е на над 350 000 км и я търкаля и понеже излезе читава,жена му си купи нова ,но следващата генерация.Човек ако не го притеснява "дървения" интериор и малкото пространство не би сгрешил в избора си .
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Първа кола за жена :)
При Корола 1.4D4D съединителя е без демпфер, дюзите се рециклират, мотора е с верига и ако няма някакви притеснителни шумове, обслужването е само смяна на масло и филтър. Имаш 20 к.с. повече мощност, интериора е по-качествен. От където и да го погледнеш е по-добрия автомобил във всяко едно отношение, спрямо Фиеста. И най важното, не е Форд
- Stivi
- Мнения: 8292
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Първа кола за жена :)
Пак да повторя за Королата-намирането на читав екземпляр с 1,4 D-4D за 4000лв е доста трудно начинание ! Имаме такава семейна купувана нова /вече се ползва за втора кола/ 2006г на 150 000 /баш истински/ и за по-малко от 6000 не бих я дал /не че мисля да я продавам де/ точно поради изброените причини !
Re: Първа кола за жена :)
Stivi написа:Кефи ме това "големия и малкия данък" ,човек ако си ограничава избора на кола заради 50лв /разликата между 100 и 120 коня/ ,се чудя как ще я поддържа тази кола с тези доходи !?
Не е 50лв, а 100-150лв в зависимост от общината. И проблемът с данъка не е колко те бъркат още 100лв разходи, а това че кола за 2000лв примерно за 5г ще платиш 5 х 40 = 200лв в единия случай и 5 х 150 = 750лв в другия. При кола за 2000лв разликата от 550лв е забележима като % от стойността. Ако някой я ползва за по 500км/месец и сменя масло на 2 години, има съществена разлика между голям и малък данък в общата сметка с разходи. Това са частни случаи естествено. Покрай новите изменения поне да се бяха сетили да махнат тая ненормална рязка граница до 101 и над 101кс.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Първа кола за жена :)
Предвид това, че колата ще се ползва предимно градско на къси разстояния и само спорадични излизания извън града, смятам, че автомобил с мощ 75 - 100 к.с. е напълно достатъчен, особено за начинаещ шофьор, а спестените от данък пари по-добре да отидат за детето вместо безсмислено да се дават на общината (ако ще и 20 лв. да са - това са няколко сладоледа ).
Знам, че дизела е по лесен за каране от начинаещ водач, но в случая бензин с газ е по-правилния избор според мен. Разходите за покупка на самата кола, в последствие за поддръжка и гориво са по ниски, а има и нещо друго, което много хора забравят, в градски условия дизелите (особено новите ПД и КР) загряват значително по-бавно от бензините и зимата колежката и детето ще има да мръзнат, отделно разхода е по-висок на студен мотор. Та ако дистанцията е къса, хем постоянно мръзнеш, хем си плащаш доволно за това.
Знам, че дизела е по лесен за каране от начинаещ водач, но в случая бензин с газ е по-правилния избор според мен. Разходите за покупка на самата кола, в последствие за поддръжка и гориво са по ниски, а има и нещо друго, което много хора забравят, в градски условия дизелите (особено новите ПД и КР) загряват значително по-бавно от бензините и зимата колежката и детето ще има да мръзнат, отделно разхода е по-висок на студен мотор. Та ако дистанцията е къса, хем постоянно мръзнеш, хем си плащаш доволно за това.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Първа кола за жена :)
Magdalena_Coneva написа:Стефанчо, нещо такова ли имаш предвид https://m.mobile.bg/details/11548763082953361 . Щото в Пловдив има 4-5 такива. Бих отишла да взема 1 от тях, ако съм сигурна, че не са лоши, щото ми харесват на външен вид, въпреки че са малки вътре са просторни и за разлика от толкова препоръчваните ми Тойоти, Фордчетата имат багажник. Знам, че е на късмет работа, но колегите ми ми мрънкат, че Форд не боледувал, директно умирал...
Дизеловите фордове не стават, но пък бензиновите са им супер
- tdi fen
- Мнения: 4242
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Първа кола за жена :)
напротив fiesta 1.4 tdci е Пежо който е супер сполучлив
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Първа кола за жена :)
Именно, няма сполучлив френски дизел
- steni
- Мнения: 143
- Регистриран на: Пон 15 юни 2009 19:22
- Автомобил: Passat_b5
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: Стара Загора
Re: Първа кола за жена :)
К.Одаджийски написа:Именно, няма сполучлив френски дизел
Не съм фен на френските бангии, но дизеловите им мотори са читави.
- viksanlg
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Първа кола за жена :)
К.Одаджийски написа:Именно, няма сполучлив френски дизел
Странно становище обратно на общовъзприетите ...
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 16 апр 2019 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Първа кола за жена :)
Не знам вече какво да търся. Стана ми каша в главата. Не мога да карам Сеата на татко изобщо, обаче Форд комби дизел карах и нямах никакъв проблем през баири, завои по черен път и изобщо не ми се видя трудно. Ако не си купя скоро кола моя ще вдигне ръце от мен вече.
Re: Първа кола за жена :)
Вземи си автоматик и ще можеш да я караш. Ама нали много държиш на "ръчка"...
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Първа кола за жена :)
Всички сме били нови шофьори някога. Никой не се е родил научен. Вземи си някоя лесна за ремонти и да не ти е жал за нея, докато посвикнеш да я караш.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Първа кола за жена :)
viksanlg написа:К.Одаджийски написа:Именно, няма сполучлив френски дизел
Странно становище обратно на общовъзприетите ...
Ами не знам кой какво възприема, но като занесем колянов вал от HDI в шлайф базата и веднага следва измерване да не е крив, после вече дебелината на шийките. Да, буталата са му здрави и нищо друго. Качва биелните лагери един върху друг и блокира, чупят се кобилици и се заглавят при валовете, изпадат клапани, няма място от където да не тече масло като лейка. Та на 1.6 по дяволите болтовете на последната пета на коляновия вал са извън картера и са затапени с обикновени метални тапи. Гумен уплътнител между маслената помпа и магистралата за високото налягане, протича и омазва целия мотор, но за да се смени трябва да се махне ангренаж, картер и още други работи.
За 2.2 ДЦИ да пиша ли, дето като се сменява водната помпа антифриза се изтича през масления картер.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Първа кола за жена :)
Дали е купила кола?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта