Passat CC 2.0 2010

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
marin.marinov7
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 юни 2019 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот marin.marinov7 » Пон 17 юни 2019 13:25


В България е регистрирана на 22.07.2015. Май нямам късмет...




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот hooligan_sk » Пон 17 юни 2019 13:53


marin.marinov7 написа:Ако дам 80 лв за carfax дали ще покаже ако е върната по тоя закон? Изписва ми че има 38 събития


Ако решиш окончателно да взимаш американска и има записи, дай си ги парите да знаеш какво купуваш. Но няма да ти хареса най-вероятно и ще те откаже. Което пак са едни добре инвестирани 80лв. Нищо не е на фона на това да си купиш наводнявана тоталка или някоя лимонка.

Като цяло един европейски екземпляр с 2.0ТДИ ще е доста по-малко рисков. :th_up


Потребителски аватар
marin.marinov7
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 юни 2019 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот marin.marinov7 » Пон 17 юни 2019 14:55


Благодаря за съветите! Продължавам с търсенето.
PS: А какво ще кажете за TSI 2.0 211к.с. от 2011? По добър мотор ли е? И дали разхода ще му е по-голям?


Потребителски аватар
marin.marinov7
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 юни 2019 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот marin.marinov7 » Пон 17 юни 2019 21:53


Здравейте! Платих си и прегледах 4 автомобила, които се предлагат в момента от щатите. Този, който бях харесал е с два собственика в Америка и удар в заден десен калник, при което се е отворил и еърбег. Писана е TOTAL LOSS - SALVAGE TITLE и е транспортирана към Варна на около 110 000 км 2014 г.
Този: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bb1pow ми хареса също и е с два собственика без регистрирани удари, но пък е без екстри.
А този: https://www.auto.bg/obiava-59700285/vw-passat-cc-luxury е със всички екстри 2012 година е, но пък е удрян пак заден десен калник с част от задницата. Не е отварян еърбег, но пише, че имало функционални повреди и е откаран на хенг. Човека си призна, че го е взел на търг и ми описа проблема й, както и какво е направено.
Заслужава ли си някои от тези автомобили, според Вас? Гледам и един дизелак 170 коня от Италия, но там пък няма кожа, а нещо подобно на велур.


Потребителски аватар
Бай Иван
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
Двигател: ASY AWC
Местоположение: София

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот Бай Иван » Вто 18 юни 2019 7:34




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот hooligan_sk » Вто 18 юни 2019 10:28


marin.marinov7 написа:Благодаря за съветите! Продължавам с търсенето.
PS: А какво ще кажете за TSI 2.0 211к.с. от 2011? По добър мотор ли е? И дали разхода ще му е по-голям?


Варианта с 211кс e мотор тип EA888 Gen2. За разлика от Gen1, тук маслообиращите елементи са по-тънки с цел намалено триене и икономия на гориво. Такава почти няма, за сметка на това мотора започва да харчи огромни количества масло, грубо след пробег 100 000км. Следва пълен ребилд с други бутала и сегменти на стойност между 3000 и 4000лв. На кратко, избягваш този мотор на всяка цена.

Последните 2 ЦЦ които си посочил, ти трябва да прецениш кое ти е важно. Сливенският, който е без удари не ми се струва постен - има си читава мултимедия, климатроник, DSG. Но пък е на по-голям пробег, с 40 000км ако приемем че и на 2та екземпляра им е това пробега. TSI не са мотори маратонци като цяло, хубаво е да се взимат на възможно най-малък пробег. :th_up


Потребителски аватар
marin.marinov7
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 16 юни 2019 21:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот marin.marinov7 » Вто 18 юни 2019 10:52


Всичките ви коментари ме тласкат към дизелов двигател 170 коня, като най-добро решение. Това https://m.mobile.bg/details/11559588467739604 съм харесал, италиянска, но е без кожа и 200 000 + километри.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat CC 2.0 2010

Мнениеот hooligan_sk » Вто 18 юни 2019 11:04


Ако е малко от малко поддържан, ТДИ е логичния избор за тези коли. Дори на по-голям пробег. :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: IronMaiden и 142 госта