Мнение за Passat B6 от конкретна обява
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Дай го това 1.9 да видиш как харчи 14 градско с галене "Sent from: Хижа в Тетевен"
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Mishonti написа:Само във форумите дизелите харчат 5 извън градско и 7 в града. Да не съм имал 6-7 дизела вече да не знам.
За Аудито разхода му, който съм разнасял, е 19-20 градско :)
Аз B6 1.9 имах, който гореше 12 в града, кво остава за 2.0ка :)
Нищо лично, просто наистина имам опит с доста автомобили и на форумни легенди изобщо не вярвам.
Какъвто и опит да си имал, никой(освен себе си) не можеш да убедиш, че едната кола харчи двойно на каталожните данни, а другата слиза и под тях при едно и също каране.
Разбирам, че както всеки имаш нужда да се самозалъгваш в някаква степен, за да вярваш че си взел най-доброто, а останалите са заблудени глупаци, но е излишно да се опитваш и да го докажеш, защото може доста да се разочароваш.
Първо, караш си Пасата от една седмица, и вече даваш мнения като че цял живот само тоя модел си карал, и знаеш всичко за него.
Второ, пазарът е решил, такава кола на реални километри, с всички екстри, 4х4 и пр. да струва колкото посредствен дизел на незнайни километри, при положение, че вероятно разликата в цената им като нови е била почти двойна. За това си има причини.
Обслужването на дизела е 700лв, това включва шестограма на маслената помпа, масло, антифриз, водна помпа, ангренаж, всички филтри. И караш спокойно, каквото и да стане в следващите 100 хиляди километра, мотора няма да е за хвърляне. Има вероятност през тия километри да смениш турбо, разпределителен вал с повдигачи, някоя и друга дюза, съединител с маховик, и като цяло това е... Но въобще не е задължително, и като цяло рядко някой е сменил всички тези неща. А дори да ги е сменил, след това им остава ресурс за над 200 хиляди километра. И цената на всички тези възможни но доста евентуални обслужвания и ремонти, е под сумата от разликата в разхода на гориво между тоя 3,2 бензин и кой да е дизел на Пасата.
3,2 вероятно няма да се нуждае от нищо през цялото време. Ангренажната му верига е вечна, а и вероятно се сменя с поглед и за без пари, както и съединителите и обслужването на кутията.
А за да се мери с дизела по икономичност, газовата уредба вероятно я подаряват, щото и без друго е съвсем евтина...
Да спрем с иронията... Като не му смениш веригата на тоя 3,2 на тия километри, си е хазарт. Съединителите също не са вечни... Газовата е...хем скъпа, хем сложна, хем харчи и доста бензин освен газ... Разхода си е висок, поне в сравнение с дизеловите версии на модела. За данъци и застраховки, там вече хептен спор няма.
Да, иначе върви доста, но това за който му е важно...иначе и дизела си е предостатъчен. А и със сигурност не е съществена разликата във вървенето с онова Ауди А6 3.0 дизел куатро... което със сигурност също го бие като разход, а беше и гарантирано обслужено... Щото сега Пасата с обслужването може и да стъпи на същите пари, но пак няма да е на сравним разход.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Търся читав дизел заради разхода на бензиновия. Също така и твърденията, че трябва да се кара със 98 100 октана.
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
А98 вече няма ... Само А100 с доста променливо качество. А този 3.2FSI може да го вземеш ... само ако е подарък.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Не съм си и мислел за 3.2, мисля, че не е за мен. Затова се насочих към 2.0 140 коня коман рейл.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
cecoa1 написа:Mishonti написа:Само във форумите дизелите харчат 5 извън градско и 7 в града. Да не съм имал 6-7 дизела вече да не знам.
За Аудито разхода му, който съм разнасял, е 19-20 градско :)
Аз B6 1.9 имах, който гореше 12 в града, кво остава за 2.0ка :)
Нищо лично, просто наистина имам опит с доста автомобили и на форумни легенди изобщо не вярвам.
Какъвто и опит да си имал, никой(освен себе си) не можеш да убедиш, че едната кола харчи двойно на каталожните данни, а другата слиза и под тях при едно и също каране.
Разбирам, че както всеки имаш нужда да се самозалъгваш в някаква степен, за да вярваш че си взел най-доброто, а останалите са заблудени глупаци, но е излишно да се опитваш и да го докажеш, защото може доста да се разочароваш.
Първо, караш си Пасата от една седмица, и вече даваш мнения като че цял живот само тоя модел си карал, и знаеш всичко за него.
Второ, пазарът е решил, такава кола на реални километри, с всички екстри, 4х4 и пр. да струва колкото посредствен дизел на незнайни километри, при положение, че вероятно разликата в цената им като нови е била почти двойна. За това си има причини.
Обслужването на дизела е 700лв, това включва шестограма на маслената помпа, масло, антифриз, водна помпа, ангренаж, всички филтри. И караш спокойно, каквото и да стане в следващите 100 хиляди километра, мотора няма да е за хвърляне. Има вероятност през тия километри да смениш турбо, разпределителен вал с повдигачи, някоя и друга дюза, съединител с маховик, и като цяло това е... Но въобще не е задължително, и като цяло рядко някой е сменил всички тези неща. А дори да ги е сменил, след това им остава ресурс за над 200 хиляди километра. И цената на всички тези възможни но доста евентуални обслужвания и ремонти, е под сумата от разликата в разхода на гориво между тоя 3,2 бензин и кой да е дизел на Пасата.
3,2 вероятно няма да се нуждае от нищо през цялото време. Ангренажната му верига е вечна, а и вероятно се сменя с поглед и за без пари, както и съединителите и обслужването на кутията.
А за да се мери с дизела по икономичност, газовата уредба вероятно я подаряват, щото и без друго е съвсем евтина...
Да спрем с иронията... Като не му смениш веригата на тоя 3,2 на тия километри, си е хазарт. Съединителите също не са вечни... Газовата е...хем скъпа, хем сложна, хем харчи и доста бензин освен газ... Разхода си е висок, поне в сравнение с дизеловите версии на модела. За данъци и застраховки, там вече хептен спор няма.
Да, иначе върви доста, но това за който му е важно...иначе и дизела си е предостатъчен. А и със сигурност не е съществена разликата във вървенето с онова Ауди А6 3.0 дизел куатро... което със сигурност също го бие като разход, а беше и гарантирано обслужено... Щото сега Пасата с обслужването може и да стъпи на същите пари, но пак няма да е на сравним разход.
Пасата още дори не е регистриран.
Баща ми много го хареса и ще си го остави за него, аз ще взема Мерцедеса.
Никой не се опитвам да заблуждавам, всеки е свободен да си кара дизела, който преди това са изхвърлили от Европа и са забранили да се движи. На мен с милионници не ми се занимава. Или поне не бих дал повече от 1000лв за кола на толкова километри. А щом пазара определя, че 13-5 годишна кола на 500 + К км трябва да струва 12 000лв+, евала В Европа са по 1000 евро.
Да, има и дизели единици на по 150-250 К км на тези години, но трябва много търсене. И пак не си струва да си вземеш такъв автомобил, при положение, че тепърва ти предстоят дюзи, турбо, дпф, шестотен и тн и тн.
След последния дизел (Б6 1.9) си казах, че повече нафтова печка няма да си взема. Единствено се зачудих за въпросната А6ца, защото е изключително поддържана кола. Карах я няколко пъти, цената се свали с повече от 2500лв, но просто не ме грабна. Тракащ, не вървящ, в същото време горящ много. Не че Пасат 3.2 е кой знае каква бегачка, дори нищо особено, но върви доста по-приятно сравнение с 3.0тди. А за разхода ще са на едно, убеден съм.
Малко извън темата, ама още помня зимата като ходихме с едни приятели на ски, ЦЛКто и едно 530д е61 фейслифт, разходите ни за гориво отиване и връщане се оказаха еднакви Нали това при 140-200 на магистралата и като цяло даване на газ.
Иначе да, ако бяхме карали с 80 щеше да изгори с 3-4 литра под мен, ама аз такива нерви нямам.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Бааахти и ЦЛКто
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bp6reb
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bp6reb
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bp6reb
За размисъл
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bp6reb
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bp6reb
За размисъл
Последна промяна от VWPASSATGL на Съб 20 юли 2019 20:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
ssssl написа:Бааахти и ЦЛКто
Добре беше то, 354 кс ;)
VWPASSATGL написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11561136833133159&slink=bp6reb
За размисъл
Това което търсиш. Влиза и в бюджета.
На твое място ако имам сериозен интерес ще отида да я видя, покарам и проверя в сервиз.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Mishonti написа:Пасата още дори не е регистриран.
А, ясно...Затова му знаеш вече и кътните зъби, и можеш да коментираш толкова уверено...
CLK срещу BMW 530, е нещо като Голф срещу Ауди А6...Поне като размери и тегло. Не виждам защо се гордееш с равен разход на доста по-голяма и тежка кола, с Пасата въобще няма да е така.
А за по 1000 евро може да си сигурен, че ги няма. Както и че далеч не всички дизели са с такъв пробег. Живея в Германия от няколко години, и лично виждам какво има, и още повече какво няма "в Европа".
Няма смисъл от повече спам, автора на темата си е решил(според мен правилно) да е дизел. Щом има доверен сервиз, да избира нещо с що-годе проверима история и да го кара за проверка в сервиза.
Мен лично тоя модел Пасат ме дразни с разни неща, та ако ми е важно да е практично и да върши работа с минимум проблеми, бих взел нещо на базата на Голф, в краен случай ако трябва място Туран. Но всеки си има вкус, и ако си държи на Пасата, пак може да се намери що-годе читав.
Гледам че малко на посоки стреля, затова мисля че е добре да се изясни какво горе-долу се търси. Дали да е само с предно, кой точно мотор, какви екстри са желани и какви биха представлявали излишни разходи и проблеми.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
cecoa1 написа:Mishonti написа:Пасата още дори не е регистриран.
А, ясно...Затова му знаеш вече и кътните зъби, и можеш да коментираш толкова уверено...
CLK срещу BMW 530, е нещо като Голф срещу Ауди А6...Поне като размери и тегло. Не виждам защо се гордееш с равен разход на доста по-голяма и тежка кола, с Пасата въобще няма да е така.
Далеч съм от мисълта, че кола на 160 000км няма как да има проблеми или последващи ремонти, то коли от магазина се чупят, кво остава толкова стари кошници..
Просто бензина е моят избор, без да искам да си налагам мнението, ако изглежда така сори.
А за ЦЛКто и 5цата явно не си информиран, че БМВто тежи само със 100кг повече, но пък за сметка на това е с доста под 100коня по-малко. Пък и нали е икономичен дизел. По темата за да не спамим можем да продължим на лично.
Относно автора на темата - за последно ще напиша каквото мисля. Парите ги имаш, мерака също, за това набелязвай 2-3 коли и която ти легне на сърцето и е в добро състояние просто я отнасяй. То от там нататък Божа работа...
Успех ти желая и да се похвалиш като направиш покупката.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
По възможност искам да е от града за да я вкараме в един сервиз и да я огледаме изцяло, това трудно ще стане някъде другаде. Майстора ще си го водя с мен но няма как да ползваме сервизи из страната, то не, че няма как но не се знае резултата какъв ще е. Признавам от дизел не разбирам изобщо, както и от FSI но като цяло бензина ми е по близък и мога може би да позная ако нещо не е наред по бензиновия мотор. Мерака го имам модела е избран просто модификацията не е решена. Като цяло не карам много около 10 000 км на година, разстоянията, който минавам в града са кратки при ежедневното каране. Може би за в бъдеще ще минавам и по 15 000км.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Аз по-напред в темата го казах - кратките разстояния правят доста висок разходът. Като видиш борда и ще се чудиш дизел ли караш. Лошото е, че и бензинова да вземеш с газова, пак няма да е ОК, щото зимъска ще караш предимно на бензин.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
stefan4o написа:...щото зимъска ще караш предимно на бензин.
Това беше една от причините и аз да се замисля за дизел.
Аз карам предимно градско и на къси разстояния. Б4-ката гори 12-13/100 газ лятото. Б6-цата 7 или малко под 7 дизел.
VWPASSATGL написа:За размисъл
Мисля че в края на 2009 вече трябва да са с новото табло.
Скоро не съм гледал обявите но си мисля че пасатите с common rail мотор държаха сравнително по-висока цена. Имай в предвид, че ако гледаш най-евтините екземпляри като отидеш на оглед ще останеш разочарован.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Мнение за Passat B6 от конкретна обява
Пасат ? Що ,да не изневериш на марката ли ? С тия км дето ще минаваш само ще се нахендриш . Земи си някоя малолитражка на газ до 2006 г. и ще се родиш. Ако ти трябва по голяма комбито го отпиши . Погледни ford s-max. 2.0 16v мотора става с обикновен инжекцион. Ама с тия км пак не те виждам най добре малка колица . Незнам какво си се насочил съм кадилниците ама ще ревеш, ако искаш цял полк майстори вземи със себеси се таа.
Дизела е кола за дълго , на къси разтояние кара почти студен и лапа яко нафта. Зимата ще се сетиш за мене . Бензиновите на ваг след 2006 не стават също
Дизела е кола за дълго , на къси разтояние кара почти студен и лапа яко нафта. Зимата ще се сетиш за мене . Бензиновите на ваг след 2006 не стават също
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта