По снимките се вижда, че колата не е VW и определено не е заводски метан, защото се зарежда под предния капак.
https://pronewsdobrich.bg/2019/09/14/vz ... -bolnitsa/
Първа снимка.
Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Тука пишем за чисто нов автомобил.
Каква сервизна акция?
Каква сервизна акция?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Колата дали е от ВАГ крупата
- TISSOT
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 9:35
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CAYC 1600 TDI BMT DSG 2013
- Местоположение: Варна/София
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Кадито което карах е купено чисто ново от VW Варна през 2008г. 2018г. се обадиха от представителството да заповядаме да ни сменят бутилките с нови напълно безплатно. До тук добре...ами ако съм си купил Кади от някой автосалон внос от Италия?!?!?
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Би трябвало пак да стане, но по-скоро ти ще трябва да им се обадиш.
По принцип подобни сервизни акции са за сметка на производителя, и дистрибутора е задължен и има сметка да ги изпълнява, защото след това си взима парите от него (Volkswagen в случая).
Виж, ако това се случи с някой модел, който не е бил за нашия пазар, т.е. не е продаван тук, не знам как ще се процедира. Може да се оправдаят, че нямат техническа възможност/компетентност.
И малко да се върна за багажника, и при двата модела всички статии, които аз прегледах го дават да е 480 литра (при нормални 605-610 литра), т.е. там промяна май няма. Преходът на 1.4 TGI по стандарти на Шкода е 410 км на CNG, ако се кара внимателно в разни статии пише, че се постига. Иначе в реални условия го пишат по-скоро 330 км. На бензин може да мине още до 925 км.
При 1.5 TGI по книжка го дават 480 км, реалното в статията на кайзен е описано.
Т.е. дали преработката си заслужава, всеки сам да си прецени.
Метан станци, според фуело, вече има доста. България, Австрия, Германия, Белгия и разбира се Италия, "светят" здраво. (Въпреки, че някой немски списания в тестовете си обясняват че Германия има само 1000 метан станции към 2017 и са много недостатъчни, сега сигурно са повече.) В Солун има 2, ако тръгнеш към Европа в Сърбия също има по една през 200 км. Т.е. с добра планировка, може да избуташ. Нямам представа обаче какви са опашките и колко време отнема зареждането.
По принцип подобни сервизни акции са за сметка на производителя, и дистрибутора е задължен и има сметка да ги изпълнява, защото след това си взима парите от него (Volkswagen в случая).
Виж, ако това се случи с някой модел, който не е бил за нашия пазар, т.е. не е продаван тук, не знам как ще се процедира. Може да се оправдаят, че нямат техническа възможност/компетентност.
И малко да се върна за багажника, и при двата модела всички статии, които аз прегледах го дават да е 480 литра (при нормални 605-610 литра), т.е. там промяна май няма. Преходът на 1.4 TGI по стандарти на Шкода е 410 км на CNG, ако се кара внимателно в разни статии пише, че се постига. Иначе в реални условия го пишат по-скоро 330 км. На бензин може да мине още до 925 км.
При 1.5 TGI по книжка го дават 480 км, реалното в статията на кайзен е описано.
Т.е. дали преработката си заслужава, всеки сам да си прецени.
Метан станци, според фуело, вече има доста. България, Австрия, Германия, Белгия и разбира се Италия, "светят" здраво. (Въпреки, че някой немски списания в тестовете си обясняват че Германия има само 1000 метан станции към 2017 и са много недостатъчни, сега сигурно са повече.) В Солун има 2, ако тръгнеш към Европа в Сърбия също има по една през 200 км. Т.е. с добра планировка, може да избуташ. Нямам представа обаче какви са опашките и колко време отнема зареждането.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Здравейте , намерих един екземпляр от този вид на 198 хил км(реални) 2020 г , внос от Италия но освен бензина и метана има добавен и газов инженцион
Какво ви е мнението ? Какаъв тип може да е този газов инженцион ?
Това DSG 7 на тези киломтри да очкавам ли вече проблеми ?
Какво ви е мнението ? Какаъв тип може да е този газов инженцион ?
Това DSG 7 на тези киломтри да очкавам ли вече проблеми ?
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Газовия инжекцион би следвало да е с т.нар. "течна" фаза, DSG е със "сухи" съединители и е проблемно, но всичко зависи от експлоатацията на автомобила.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Мнението ми е, че италианеца е сложил газова заради цените на метана, започнали са проблемите и е побързал да разкара автомобила. Да поддържаш автомобил с три горивни системи си е приключение и винаги на една или на две от тези системи няма да работи чисто. Ако всичко беше нормално човека нямаше да набие едни пари за газова и после да продаде колата особено в този момент когато цените на новите коли са много високи.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
3 годишен автомобил на 200хил км ,счупили са я от каране тая кола .Не си слагай на здрава глава бинт .
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
s_toshkov написа:Здравейте , намерих един екземпляр от този вид на 198 хил км(реални) 2020 г , внос от Италия но освен бензина и метана има добавен и газов инженцион
Какво ви е мнението ? Какаъв тип може да е този газов инженцион ?
Това DSG 7 на тези киломтри да очкавам ли вече проблеми ?
Прескачай
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение за Skoda Octavia Combi G-Tec, 1.5 TSI / 96 kW / 131 к.c., 7DSG, CNG - метан, EU6
Освен бензин, метан и газ, ако имаше и водород или ел. двигател си го взимах
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: IronMaiden и 181 госта