Миналата седмица от сервиза излезе същата кола. Купена за същата сума 6000 лв, но на 208 000км. Ремонтира се едната глава, без да се пипа другата, без да се погледне долнището. Задрал разпределителен вал, буквално вкопал се в главата, съответно и счупил няколко неща. Собственикът нямаше пари да пипа друго. Двигателят е отврат да се прави, смъква се изцяло, в нашия случай не се смъкна нооо си е....о мамата за работа по него. Самият разпределителен вал е пълен т...к. Една тръба !! С нанизани на нея гърбици, които с времето се изместват на м.....а си . Идва един момент когато двигателят прави номера и ти се чудиш какво става, докато не изтрака някой клапан. Колата с всичко до тук му е стъпала над 9000лв . Би турбо викаш много върви ..
Пиша набързо, но ако прегледам документите със сигурност ще излезе още нещо.
Успех с колата дано излезе читава, и само нафта да и сипвате.
Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Последна промяна от Spas на Сря 16 окт 2019 13:52, променено общо 1 път.
Причина: Моля, внимавай с нецензурните думички!
Причина: Моля, внимавай с нецензурните думички!
- deepd
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
- Автомобил: Golf VII
- Двигател: CLHB - 2015
- Местоположение: BG / Шумен
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Бащата кара Пежо 307 1.6 HDI 90 к.с. вече 3-та година. Кола на 13 год. за 6К лв. Вярно в началото колата пушеше, но се оправи постепенно след като ЕДИН по ЕДНА се решиха проблемите с изгасването по време на движение/изпреварване ... да изглежда страшно, но проблема се реши бързо със смяна на горивен филтър. Беше налято бионафта по погрешка може и това да е повлияло. Наша грешка, че всичко беше обслужено освен филтъра при покупката. След това едно по едно даваше постоянно грешка Antipolution/depolution fault. Но това не ни изплаши, вярно бях чувал, че тия мотори са капризни, но дотам. Решават се лесно и бързо с купуване на един комплект Diagbox за 60$ и разбира се малко грамотност, защото пищят при най-малкото отлконение от зададените стойности. След погледнато по-подробно се видя, че има грешка с ЕГР - смяна за 230лв, след това викам тая кола има и друг проблем пак свързан със същата система, турбото пищеше. Не даваше грешки при къси разстояния и разбира се след дълго каране пак даде грешка свързано с турбото. Смяна на електроклапан тройник за управление на геометрия (98лв) и засега с къси разстояния и пак няма грешки и мисля че и за дълго няма да дава че още не е пробвано.Иначе с електрониката наистина си е чисто недоразумение. Един съвет на колегата ако не му работи електронна настройка на височина на фаровете - да смени крушката на запалката Сега знам,че няма нищо общо, но разбирате за какво колегите не бяха доволни по-горе от лъвчето. Иначе окачаване, вървеж,разход на гориво там всичко е ясно.Накратко трудно изглеждащи проблеми, но лесно решими и не толкова скъпи части. 407 трябва да е сходен, затова реших да споделя само. Останалите разходи са стандартни, масло, ремъци, гуми. Интересна марка за разучаване бе.Не защитавам марката в никакъв случай.
Последна промяна от deepd на Сря 16 окт 2019 13:40, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Snuupy написа:hooligan_sk написа:Нека харакирито започне - сега.
Толкова много хора са се докарали буквално до личен фалит, заради евтините, бъкани с екстри и лукс Пежа и Алфи... как пък не събрахте 2 и 2.
За колегата с пассата - съгласен съм, колега. Точно описваш пасата - евтина, надежна и с 4х4, но до там...
Отностно кой с какво се е напатил, мога да ти дам много примери, с които ще те оборя.
Имах Polo 2F 1992г - железен автомобил, обаче следващите ми VW....
Polo 6N 1995 1.3ADX - не спрях да я правя тая кола, ако трябва да изброя какво съм сменил, няма да ми стигне страницата.
Polo 6N 1999г 1.4 60к.с. - отворих мотора, смяна на сегменти и обслужване на всичко по главата, спря ми перката за охлаждане, заби ми термостата, по окачването изпосмених всичко...
Polo 6N2 1.4TDI - сложих нов съединител, ново масло в скоростите, смених два синхронизатора, защото бяха заминали - после пак хъркаше и пак не можеше да вкараш от 4-та - 3та без междинна газ. Изпосмених отново цялото окачване, почваше да се разтропва последователно с времето. Лагера на съединителя се разтропа на втората седмица след смяната, както и на двама мои приятели със същия мотор, явно има някакъв заводски дефект.
Така че, прехвалените от теб VW, всъщност не са чак толкова добри.
Бащата кара Peugeot 307 2.0HDI 90к.с. - за две години е сменил две пружини. Всичко друго е само обслужване и наливане на нафта... пък не знам колко са трошливи пежата.
За Алфа Ромео съм съгласен, там просто е някакъв брутален кръговрат, който не спира и не спира, имам познати с две 156-ци, две 147-ци.... страшна работа!
В заключение искам да кажа, че просто VW е надценена марка в БГ. Не може да продаваш Голф 4/Пассат Б5 на 3500-3800лв нов внос, 1999-2001г - 20 годишен дръгел, изполющен, без ниакакви екстри. Кой луд после ще даде за 20-25 годишен автомобил 5000-6000лв, колкото ти е излезнал "невероятният" голф? Да не говорим, че тая кола я взимаш и почваш да я правиш докато припаднеш, защото всичко е амортизирано и изхабено.
Хубави коли са, не споря. Но нищо повече от конкуренцията, честно казано.
Единствено бих дал повече пари за Mercedes от Е клас или BMW 5-та серия, поне там разликата в материали, шумоизолация и тнт е светлинни години пред VW, Peugeot и сходните....
Не генерализирам нито ФВ, нито Пежо. От 307ците има читави варианти. А с масата Вагове, може да се гръмнеш. Но 407 си е мазохизъм с всички мотори, няма празно тук. Най-големия им дизел, дори прави ваговия душегуб да изглежда като разходка в парка.
deepd написа:407 трябва да е сходен, затова реших да споделя само. Не защитавам марката в никакъв случай.
Не е сходен, съвсем друго ниво на проблемите.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
И една "проста" процедура смяна радиатор на парно на такова пижо.
Да ме извиняват модераторите за отклонението
Да ме извиняват модераторите за отклонението
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
То и на пасат от б3 до б5 не е по различна смяната на парното...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Да сравняваш поддръжката на пежо307 и 407 е все едно да сравняваш голф3 и пасат 6. Разлика от земята до небето. Проблемчетата на 307 са В пъти по-малко от 407.Да не говорим за цените на рез.части.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
red rider написа:И една "проста" процедура смяна радиатор на парно на такова пижо.
нещо от рода на: "присмял се хърбел на щърбел"...
хубаво беше да се осведомиш какво представлява смяната при фв
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Със здраве да си го кара пежото колегата и да стиска палци да не изпадне клапан
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Аз минах на 407. Вече половин година си го търкалям без проблеми. Взех го за 4300 с един списък какво трябва да му се направи. Всичко с нови гуми, застраховка, винетка и т.н. ми стъпа на 7000. Отделно купих мултимедия за 500 лв (на 407 не стават обикновените). Среден разход за 10к км досега - 4.8 при 50-50 градско-извънградско. Най-икономична е на темпомат с 95км/ч зададена скорост.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
При условие, че си дал над 50 % от цената на автомобила след покупката за обслужване и предполагам смяна на някои проблемни възли, щеше да е странно, ако само след половин година си имал някакви проблеми. Това обаче е повече от показателно за това какво може да се очаква от този модел за тези пари. Разходът изглежда екстра.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 60 госта