Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
И аз съм за бензинов Форд. Те винаги са имали отлични бензинови мотори.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Само че бензиново Мондео комби има точно две обяви.
1.6 и 2.0
1.6 и 2.0
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Всичко е въпрос на приоритети. Няма как за цената на Пасат 5.5 да вземеш нещо хем с много по-читави екстри, хем с по-читаво задвижване. Или може да има някой по-екзотичен модел, където пък има хептен други минуси. Това за дизел, за бензин не знам.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Има 2 обяви, защото всички търсят дизели. Мой познат половин година си търси бензиново Пежо и накрая го намери в Австрия. Почти се беше отказал.
Да не говорим за разликата в пробега...
Да не говорим за разликата в пробега...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
forski написа:Във форума на Мазда не са твоето мнение, всяка втора бензинова шестица с Фордов мотор, гори масло на поразия
Ами горят, италЯнките с никога не сменявано масло и запекли сегменти. Между другото смяна на сегменти и биелни лагери на тия мотори не е никак скъп ремонт, но повечето хора си доливат 2-3 литра на 10 хил км и си свиркат. Между другото аз предпочитам да наливам масло в мотора вместо да се боря с ръждата, въпрос на приоритети
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
cecoa1 написа:Всичко е въпрос на приоритети. Няма как за цената на Пасат 5.5 да вземеш нещо хем с много по-читави екстри, хем с по-читаво задвижване. Или може да има някой по-екзотичен модел, където пък има хептен други минуси. Това за дизел, за бензин не знам.
Ами, всъщност се взе Peugeot 407 2.2HDI Bi-Turbo 170к.с., 2007г. С: Кожа с подгрев, автопилот, автоматични фарове с измиване и заводски ксенон, сензор за дъжд, темпомат, навигация, панорамен ел. покрив, сензори за налягането на гумите, сгъващи се огледала с подгрев, хладилна жабка, JBL музика с усилвател и суббуфер в багажника, има и още неща, но ги пропускам за 6000лв, с регистрацията, обслужена преди 15000км. Сменихме само едни масла и филтри. Колата е на реални 198 000км от Швейцария, проверена вече в София Франс Ауто.
Сравнението спрямо пасата е следното:
ДВГ - като вървеж, светлинни години. Като работа, като технология - модерен мотор, на пасата е морално остарялата помпа-дюза, която е не е лоша, но не може да си ги караме цял живот, автомобилостроенето се развива.
Визия - Пежото изглежда разчупено и модерно, дори в наши дни не изглежда морално остаряла кола.
Возия - доста по-комфортна.
Шумоизолация - Нищо общо, в колата е абсолютна тишина!
Екстри:
Навигацията е с голям, хубав екран, може да се свърже камера или видео плейър, чрез чинчовете в жабката, показва борд компа, налягането на гумите, живи данни за температура на маслото и антифриза, чете MP3. На пасата е някакво тамагочи с едно малко, едвам виждащо се екранче, което освен за цветно радио, за друго не става.
Спирачки - 330мм предни, двубутални.....
Другото, пасата го има като цяло.
Вътре интериора е доста по-модерен и приятен, на пасата е доста спартански.
Не ме разбирайте погрешно, пассат е бил страхотен автомобил, но вече всички са адски изтормозени, морално остарели и като визия.
Пассата, който гледахме преди Пежото беше:
5.5 - 1.9 - 131к.с. - 4х4, навигация, полукожа с подгрев, ESP, автопилот и тнт. Даваха го за 4800лв - необслужен, нерегистриран, нищо, без сервизна история. Питахме за намаляване - 4700лв и като сложиш около 500лв регистрация, около 600лв обслужване и става на 5800лв, без евентуалните проблеми.
Еми за една и съща цена, съм с две ръце за Пежото!
Гледахме и Ауди А4 2003-2006г - всичките бяха брутално унищожени, излюпени и излюскани до 7000лв. А не виждам Аудито с какво е по-добро, вътре повечето имаха волан, скоростен лост и климатроник и до там.
За пежото, не знам какво не му харесвате - ама всичко по него е Bosch, Siemens и Valeo, както и в Passat.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Със здраве да се ползва колата, и безаварийни километри с нея!
За вашите приоритети вероятно е по-доброто решение. Което не променя мнението ми, че при други приоритети, Пасата може почти да няма алтернатива. При мен акцентът е(беше) върху задвижването, надеждността и разходите. Под "задвижване", имам предвид комбинацията от икономичен, надежден, и сравнително евтин за обслужване мотор, и чисто механично 4х4 с три диференциала. За подобна комбинация се сещам само в някои Алфа Ромео, но разпространението им не може да се мери с това на Фолксваген. Естествено и еквивалента при А4, но там данък марка е нагоре, а отстъпват и по-други показатели (тесни са, ръждясват повече от тия години).
От по-новите години има Аудита с правилното 4х4 и малък мотор (че на V6 обслужването ми киселее), но те пък страдат от други проблеми, а и цените са им ...
Пътувам на къси разстояния, рядко на по-дълги. Затова и повечето екстри не ме касаят. Стига ми отопление/охлаждане да са на ниво, плюс евентуално подгрев на седалките, и що-годе читави фарове.
А за външния вид, въпрос на вкус, състояние на колата и пр. Пежо винаги са правили красиви коли, а пък коментирания Пасат го виждам често превърнат в работна кола по лозята и овощните градини около мен (живея в Германия)...статут нещо като цигански Москвич в България.... Но това не ми пречеше да си харесвам сравнително изпънататият и мераклийски гледан Пасат, макар че беше само Трендлайн.
За вашите приоритети вероятно е по-доброто решение. Което не променя мнението ми, че при други приоритети, Пасата може почти да няма алтернатива. При мен акцентът е(беше) върху задвижването, надеждността и разходите. Под "задвижване", имам предвид комбинацията от икономичен, надежден, и сравнително евтин за обслужване мотор, и чисто механично 4х4 с три диференциала. За подобна комбинация се сещам само в някои Алфа Ромео, но разпространението им не може да се мери с това на Фолксваген. Естествено и еквивалента при А4, но там данък марка е нагоре, а отстъпват и по-други показатели (тесни са, ръждясват повече от тия години).
От по-новите години има Аудита с правилното 4х4 и малък мотор (че на V6 обслужването ми киселее), но те пък страдат от други проблеми, а и цените са им ...
Пътувам на къси разстояния, рядко на по-дълги. Затова и повечето екстри не ме касаят. Стига ми отопление/охлаждане да са на ниво, плюс евентуално подгрев на седалките, и що-годе читави фарове.
А за външния вид, въпрос на вкус, състояние на колата и пр. Пежо винаги са правили красиви коли, а пък коментирания Пасат го виждам често превърнат в работна кола по лозята и овощните градини около мен (живея в Германия)...статут нещо като цигански Москвич в България.... Но това не ми пречеше да си харесвам сравнително изпънататият и мераклийски гледан Пасат, макар че беше само Трендлайн.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
По въпроса -какво не харесваме в пежото. Ами това,че започва да ти бърка в джоба още първия месец. Ние понеже си имаме вече в семейството едно лъвче и виждам вече разликите с немския автомобил. Да пежото е тъпкано с екстри,но много бързо започват да правят едни малки,но постоянни проблемчета.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Нека харакирито започне - сега.
Толкова много хора са се докарали буквално до личен фалит, заради евтините, бъкани с екстри и лукс Пежа и Алфи... как пък не събрахте 2 и 2.
Толкова много хора са се докарали буквално до личен фалит, заради евтините, бъкани с екстри и лукс Пежа и Алфи... как пък не събрахте 2 и 2.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Пежото черно ли е и от Плевен?
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
hooligan_sk написа:Нека харакирито започне - сега.
Толкова много хора са се докарали буквално до личен фалит, заради евтините, бъкани с екстри и лукс Пежа и Алфи... как пък не събрахте 2 и 2.
За колегата с пассата - съгласен съм, колега. Точно описваш пасата - евтина, надежна и с 4х4, но до там...
Отностно кой с какво се е напатил, мога да ти дам много примери, с които ще те оборя.
Имах Polo 2F 1992г - железен автомобил, обаче следващите ми VW....
Polo 6N 1995 1.3ADX - не спрях да я правя тая кола, ако трябва да изброя какво съм сменил, няма да ми стигне страницата.
Polo 6N 1999г 1.4 60к.с. - отворих мотора, смяна на сегменти и обслужване на всичко по главата, спря ми перката за охлаждане, заби ми термостата, по окачването изпосмених всичко...
Polo 6N2 1.4TDI - сложих нов съединител, ново масло в скоростите, смених два синхронизатора, защото бяха заминали - после пак хъркаше и пак не можеше да вкараш от 4-та - 3та без междинна газ. Изпосмених отново цялото окачване, почваше да се разтропва последователно с времето. Лагера на съединителя се разтропа на втората седмица след смяната, както и на двама мои приятели със същия мотор, явно има някакъв заводски дефект.
Така че, прехвалените от теб VW, всъщност не са чак толкова добри.
Бащата кара Peugeot 307 2.0HDI 90к.с. - за две години е сменил две пружини. Всичко друго е само обслужване и наливане на нафта... пък не знам колко са трошливи пежата.
За Алфа Ромео съм съгласен, там просто е някакъв брутален кръговрат, който не спира и не спира, имам познати с две 156-ци, две 147-ци.... страшна работа!
В заключение искам да кажа, че просто VW е надценена марка в БГ. Не може да продаваш Голф 4/Пассат Б5 на 3500-3800лв нов внос, 1999-2001г - 20 годишен дръгел, изполющен, без ниакакви екстри. Кой луд после ще даде за 20-25 годишен автомобил 5000-6000лв, колкото ти е излезнал "невероятният" голф? Да не говорим, че тая кола я взимаш и почваш да я правиш докато припаднеш, защото всичко е амортизирано и изхабено.
Хубави коли са, не споря. Но нищо повече от конкуренцията, честно казано.
Единствено бих дал повече пари за Mercedes от Е клас или BMW 5-та серия, поне там разликата в материали, шумоизолация и тнт е светлинни години пред VW, Peugeot и сходните....
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Няма как някой да ме убеди,че кола с як двигател,шумоизолирана,меко возеща ,с безброй екстри и глезотии ,и на реални километри, се продава на цената на постна каручка с дървен интериор,шумен двигател и превъртян километраж, и хората предпочитат немската само защото са им казали че са "железни". И това в ерата на интернет когато информация има за всичко което те интересува ! Има причина едни коли да са по-обезценени от други и тя определено не е хорското невежество ! Все пак честито на аверчето ти,пожелавам му да само нафта и масло да сипва !
- Petrolhead
- Мнения: 2114
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
не подценявай хорското невежество, особенно ако става въпрос за коли, особенно ако говорим за коли на стойност една западноевропейска заплата
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
То май понякога е по-добре да си невеж и да изкараш късмет,отколкото да си проучил всичко и да изтеглиш късата клечка Една приятелка на жената иска да си купува кола и се допитва до мен ,понеже за нея са различни само на външен вид :) Та след петото отхвърлено предложение /варираха от 2,2 дизел до 1,4 бензин с газ/ и казах повече да не ме пита,че иначе ще ходи пеша още много време
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Peugeot 407 2.2HDI vs. BMW E46 330D vs. E39 530D vs.Passat B5.5 1.9TDI 131ps
Мдаа, пуснали са от безплатния обяд. Хубаво е, че сте успели до вземете от него.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madarata и 179 госта