Съвет при избор на Passat B6 TDI
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
В Германия съм виждал обяви на Golf 4 дизел с DPF.. в заглавието пише с DPF !!! и заради това го продава на по- висока цена... Дето се вика там са го разбелели за което са си платили ... , като дойде у нас си плащаме за да го излекуваме...да живеят сервизите , ама така ще е...два различни свята...
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
2.0 КР е най-добрия вариант, по-надеждни ги дават, а и са по-нови (2008 - 2010), но и ПД не е чак такава драма. 8-клапановия (BMP) си е надежден, 16-клапановите имаха проблеми с глави и дюзи в миналото (от където е и лошата слава на 2.0 ПД моторите), но до днес ако е имало нещо от това да се чупи то вече трябва да се е обадило и да е подменено. Шанса днес да уцелиш екземпляр с такива проблеми е малък, но не и нулев, разбира се. Бих препоръчал да гледаш основно КР и ПД с 8 клапана, като не изключваш напълно и 16-клапановите, ако е някой наистина добър екземпляр. DPF-a не е голяма драма ако колата се ползва основно извънградско, освен ако не е заминал вече. Шестограма си го сменяш при първоначалното обслужване и ти е мирна главата, освен ако не е разбито гнездото, тогава вече нещата стават сложни.
1.9 ПД не съм карал, но от това което чета идва слабичък за това купе, което прави колата тромава. 140 - 150 ще ги поддържа, но ускорението е бавно, което затруднява изпреварването, а и както отбелязаха колеги е с 5 скорости и при висока скорост почва да държи високи обороти и става шумен автомобила.
Моя е БМП и на 140 работи прилично спокойно и тихо. Това си има и своите "минуси", при слаб трафик, тази работа на мотора в комбинация с комфортния салон и окачване и при активиран темпомат, почва да успива. Ако си изморен/недоспал не се изкушавай да ползваш темпомата, че може да стане беля (от опит го казвам).
За волана, ако не бъркам четири-спицов се слага само при най-ниското ниво на основно оборудване, по-горните нива са с три спици, като по някое (края 2008 или началото на 2009 г., не знам точно) почват да слагат новия волан (отново с три спици) който после се използва и в Б7.
1.9 ПД не съм карал, но от това което чета идва слабичък за това купе, което прави колата тромава. 140 - 150 ще ги поддържа, но ускорението е бавно, което затруднява изпреварването, а и както отбелязаха колеги е с 5 скорости и при висока скорост почва да държи високи обороти и става шумен автомобила.
Моя е БМП и на 140 работи прилично спокойно и тихо. Това си има и своите "минуси", при слаб трафик, тази работа на мотора в комбинация с комфортния салон и окачване и при активиран темпомат, почва да успива. Ако си изморен/недоспал не се изкушавай да ползваш темпомата, че може да стане беля (от опит го казвам).
За волана, ако не бъркам четири-спицов се слага само при най-ниското ниво на основно оборудване, по-горните нива са с три спици, като по някое (края 2008 или началото на 2009 г., не знам точно) почват да слагат новия волан (отново с три спици) който после се използва и в Б7.
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Благодаря на всички за коментарите и информацията. Това отникъде нямаше да мога да получа тази специфична информация, всичко беше много полезно. Насочихте ме какъв двигател да търся. Ще избера нещо около бюджета ми. Знам,че по-хубавите са по 6-7k. Евро, но за тези пари има и обяви следващия модел b7, а и много ми надхвърля бюджета. Перфектна няма да е, ще трябва да направя компромис с някои неща. Все още гледам обяви, но съвсем скоро ще се избера някоя.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Късмет да пожелая, дано гледаш хубаво, че да не ти се падне късата клечка. Все пак са доста дърти коли вече.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Чет 25 фев 2016 21:26
- Автомобил: WV SHARAN 1 9 TDI 131 kc 2003
- Двигател:
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Чета темата и се включвам,само защото виждам ,че питаш ще може ли да
поддържа 150км по магистралата колата ,която искаш ! В петък един идиот с багер ми разби Галаксито ,но до петък ,това Галакси ,което е 1998г. 90 коня 1.9 ТДИ по магистралата с трима души и багаж около 120 кг,
за морето 140-150км ги поддържа спокойно !! Та мисълта ми е ,че щом 90 коня 1.9 с огромното купе на Галакси
поддържа 150 км ,на Пасат какъвто и да е двигател ,ще ги държи без проблем ,стига да е читав!
поддържа 150км по магистралата колата ,която искаш ! В петък един идиот с багер ми разби Галаксито ,но до петък ,това Галакси ,което е 1998г. 90 коня 1.9 ТДИ по магистралата с трима души и багаж около 120 кг,
за морето 140-150км ги поддържа спокойно !! Та мисълта ми е ,че щом 90 коня 1.9 с огромното купе на Галакси
поддържа 150 км ,на Пасат какъвто и да е двигател ,ще ги държи без проблем ,стига да е читав!
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Пасат 2ка дизел със 150 на темпомат е с около 2700-2800 оборота и се носи чудесно, както колегата казва. Колата е комфортна и обезшумена.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
railfan написа:Пасат 2ка дизел със 150 на темпомат е с около 2700-2800 оборота и се носи чудесно, както колегата казва. Колата е комфортна и обезшумена.
Чудесно не е баш.Щеше да бъде,ако бяха нещо от сорта на 2200-2300макс.Моето DSG 6 скорости също ми идва късо на магистрала,ръчката е малко по-добре.Виж при колите с 7 и 8 предавки нещата са наистина чудесни,ама това е друга тема.
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Здравейте приятели. Дойде време да се похваля. След дълго, измъчено, отнемащо време, усилия и средства търсене и изминати сумати километри, най сетне си харесах и избрах колата. Гледах много коли, някои на снимки бяха перфектни, но като отидеш и пълно разочарование. В крайна сметка стигнах до извода - никакви търговци и автокъщи. АМА НИКАКВИ. Почти всичките бяха измамници, на колите все нещо им имаше, някои видими, други скрити проблеми, някои без абсолютно никаква история, а повечето бяха и с превъртян килемотреж, повечето не разрешаваха дори пробно тестване. Говоря за автокъщите в Германия. Затова реших да си взема от човек, немец, и колата да е с история. Та след 2 изпуснати коли, харесах една - най-много ми отговаряше на критериите, ведного се обадих на собственика, направих термин (демек час за оглед), огледах колата, направихме разходка, показа ми сервизна книжка, какво и всички фактурри за направени ремонти и обслужвания за последните поне 10г. Колата е мн запазена отвън, отвътре, личи си че е пазена и обгрижвана. Направо бижу. Беше любов от пръв поглед. Спазарих се с човека и я купих.
Ето техническите данни - Год. на произ. 2009, Мотор CBAB, 2.0 TDI, 140 к.с, автоматик, фул екстри сред които климатроник двузонов, автопилот, навигация, паркинг-асастент, подгряване на седалките, дори нагряване на предното стъкло. волана е точно този който търсих - триспицовия и дупка в долния край - този го влагат и в следващия модел. Но най-важната опция е шибидаха - е това много ме кефи. Автоматик не съм търсил специално, по скоро с ръчни, но така се случи. .
Та искам да благодаря на всички, които ми дадоха съвети. Всички коментари сигурно съм ги изчел двайсет пъти много внимателно, преди да мога да си оформя мнение и да търся кола па конкретни параметри.
Стига писане, ето малко снимки:
Ето техническите данни - Год. на произ. 2009, Мотор CBAB, 2.0 TDI, 140 к.с, автоматик, фул екстри сред които климатроник двузонов, автопилот, навигация, паркинг-асастент, подгряване на седалките, дори нагряване на предното стъкло. волана е точно този който търсих - триспицовия и дупка в долния край - този го влагат и в следващия модел. Но най-важната опция е шибидаха - е това много ме кефи. Автоматик не съм търсил специално, по скоро с ръчни, но така се случи. .
Та искам да благодаря на всички, които ми дадоха съвети. Всички коментари сигурно съм ги изчел двайсет пъти много внимателно, преди да мога да си оформя мнение и да търся кола па конкретни параметри.
Стига писане, ето малко снимки:
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Колко евро? Подгревът на предното стъкло да разбирам, че е с реотани ли?
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Забравих да напиша - ценовия диапазон на колите, които гледах варираше много, имаше за по 3к €, имаше и по над 7к €, по-лачени. моят бюджет беше около 4-макс 5к €. И тази я спазарих за 4.500€. Затова за мен е като едно малко бижу. А подгревът на предното стъкло е с реотани. Не се виждат, само като се вгледаш в стъклото в детайли ги виждаш, но иначе не ти пречат на видимостта. А, и всички стъкла са тонирани, а задните по тъмно, заводски.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Честито за придобивката! Само нафта да сипваш и да си караш! Колата е хубава, само да не беше с тоя салон.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Колата е топ, само нафта и газ на педала пожелавам!
П.С салона си е супер. Най-удобния салон на кола, която някога съм имал.
П.С салона си е супер. Най-удобния салон на кола, която някога съм имал.
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Благодар ви много. Салонът си е супер, запазен е като нов, все едно от завода излиза, направо не мога да повярвам. Точно такъв материал тип плюш исках. Алкантарата също щеше да е мн хубав, ама то па не може всичко да е най-най. А кожен салон въобще го избягвах. Абе като цяло много се радвам. Нямаше да успея без вашата помощ
Само да питам - все още ли трябва да сменям шестограма?
Само да питам - все още ли трябва да сменям шестограма?
- xpl0d`
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Честито и безаварийно, относно шестограма, задължително го сменяй в най скоро време.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Съвет при избор на Passat B6 TDI
Да ти е честито.
Изглежда много добре и е добре оборудвана, вярвам, че ще ти достави удоволствие да пътуваш с нея.
Пожелавам ти много безаварийни километри.
П.П. Смени си шестограма и не забравяй да обслужваш редовно (на около 60 хил. км.) скоростната кутия.
Изглежда много добре и е добре оборудвана, вярвам, че ще ти достави удоволствие да пътуваш с нея.
Пожелавам ти много безаварийни километри.
П.П. Смени си шестограма и не забравяй да обслужваш редовно (на около 60 хил. км.) скоростната кутия.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogogo79 и 191 госта