относно програмата ваг ком

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот blajetoo » Чет 04 сеп 2014 20:30


Влизаш в АБС модула и избираш MEAS.BLOCKS и търсш в каналите,но нз точнно кой канал беше.Поздрави :wink




mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот mineffjoro » Пон 01 дек 2014 16:24


Колеги, на кой канал може да се види (actual injected quantity)? Моля да бъда извинен, ако вече е упоменато... :beer




Zinoto
Мнения: 1533
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот Zinoto » Чет 04 дек 2014 10:14


На първи




rusev272
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 20 апр 2014 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот rusev272 » Съб 14 фев 2015 21:46


здравейте
моля знаещите да си кажат мнението за тази графика и стойности на снимките
Прикачени файлове
2015-02-14 13.15.34.jpg
2015-02-14 13.14.29.jpg
2015-02-14 13.13.30.jpg
2015-02-14 13.17.06.jpg
2015-02-14 13.17.01.jpg




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Пон 11 сеп 2017 15:04


Здравейте

ето лога който свали с ВАГ КОМ. До 3123 оборота необходимия и измереният въздух са почти еднакви но след това се разминават сериаоно
Въпросът е да има смисъл да се търси нов дебитомер или по скоро в следствие от замърсяване и дали влияе на налягането на турбото което така и не мога за сега да установя дали е в норма ?! :question

Странното е че си върви колата някъде до 2000 оборота след това не набира добре скорост обаче


Изображение




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Вто 12 сеп 2017 9:39


Ето Лога-а след почистване на дебитомера със спрей за карбуратори:

Изображение


Стойноста от дебитомера се вдига на 510мг колкото е във сервизен режим, при откачена букса.

Да отбележа че тези логове са на място, а не в движение. Двигателят е 1.9 ТДИ 90к. AGR
Втори въпрос: да не вземе да се окаже, че ако сменя дебитомера, и отчита по спецификация до 800 -1000 на високи обороти (над 2500) ще започне да ми харчи повече?
Сега компютъра получва стойност 300 - 500 и изпраща сътветното количество гориво, ако получи повече, би следвало повече гориво да изпрати и от там повече разход?! :question




minimalizum
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот minimalizum » Вто 12 сеп 2017 10:28


лога май трябва да е в движение :)




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Вто 12 сеп 2017 14:05


Да, в момента няма как, но едва ли показанията на дебитомера ще се променят драстично, както и налягането турбото.
По скоро ще са още по ниски като стойност.
Имам и други въпрос - как се получава т.н. "искано" количество, особено ако автомобила е на място? Зададено е в програмата, или е резултат от следене на дриги параметри?
Ако приемем чисто хипотетично, (че ЕКУ-то следи някакви параметри и така реашава колко въздух му трябва и налягане в турбината) как и с каква скорост се променят при различно натоварване, не ли добре този тест да се прави и на място, а не докато се движи и натоварването е в всяка секунда различно, макар и по близко до експлотационните условия, все пак колата е направена да се движи а не да работи на място? :screwy




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 438
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот nikolay_ss » Вто 12 сеп 2017 14:41


Дебитомера на място като я изрежеш до край, ако ти дава единици под 800 е дал фира...
Логове се правят в движение...




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Сря 13 сеп 2017 10:51


Ясно, а как идват стойностите желано във програмата ?
Защото както писах по горе, до 2500 съвпадат със тези който дава дебиромера. Значи само на високи при голямо количество въздух дава грешни показания




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Пон 18 сеп 2017 17:16


Ето и лог в движение от който се разбира че освен че дебитомера не отчита максимум всичко други е наред.

Изображение




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Пон 18 сеп 2017 17:17


Явно ще се сменя лошото е че оригинален е 300 лв :mad
Благодаря на всички които се включиха, както и на онези, които не се включиха! :th_up




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 438
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот nikolay_ss » Пон 18 сеп 2017 17:45


Чакай бе, как 300... аз взех Bosch за 90-ка ALH който е същия като твоя за около 150 160лв. Дебитомера не ти достига исканите единици за това и колата не ти върви, понеже ти ограничава милиграмите, а от там и останалите неща.




Потребителски аватар
satansho
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот satansho » Пон 18 сеп 2017 18:53


В Ауто+ ми обявиха тази цена. Ще трябва да правя маркетингово проучване, но имам обосновани съмнения. Ако не е качествен или втора употреба, колко време ще дава вярни показания?
За него не дава грешка ако отчита грешно, а само ако изгори тотално. Подозирам че евтините заместители след кратко време жичката която се нагрява и служи за измерване ще се амортизира ли окисли ли заца или нещо подобно/.
Оригиналният е Пиербург но Нош звучи добре стига да не е менте. Благодаря все пак.





Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Lyubcho_88 и 4 госта