VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
banevskiq
Мнения: 122
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот banevskiq » Съб 10 мар 2018 13:33


Здравейте колеги имам ваг ком, но знам само до токова как да изтрия грешките.. Имам проблем със ламбда сондата (колата е голф 4 1.8т АГУ с права генерация, само една сонда +газова уредба) излизаше ми 16514 - oxygen (lambda) sensor b1 s1 malfunction in circuit смених сондата с чисто нова
Сега излиза друга грешка
16519 oxygen sensor heating circuit
Ако някои може да помогне ще съм благодарен..




Потребителски аватар
megatronS
Мнения: 318
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот megatronS » Пон 12 мар 2018 10:33


Това е записан проблем с подгряването на сондата /вграден реотан в сондата/. Трябва да се измери да не е прекъснал или до него не достига ток /поради прекъснат кабел или липса на друго управление/. Проверката се прави с мултицет.


banevskiq
Мнения: 122
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот banevskiq » Вто 13 мар 2018 22:34


А проблем ли е да се кара с този проблем и за какво е този подгрев на сондата
Благодаря


Потребителски аватар
megatronS
Мнения: 318
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот megatronS » Сря 14 мар 2018 10:04


Подгряването се монтира в сондата, защото тя започва да действа при температура на изгорелите газове не по ниска от 300-350 градуса. На по-старите коли, сондите нямат тази екстра и при тях се наблюдава по-висок разход при студен двигател. До това време тя е в летаргия и постепенно с приближаване на необходимата температура, започва работното и действие. При сондите с подгряване, времето за оптимално реагиране е сведено до минимум, защото този електрически реотан прави необходимата за правилното действие температура, само за секунди. При прекъснат реотан, не може да се извърши ремонт и е необходимо замяна на цялата сонда. На рециклиране подлежи сонда, само когато при загрял двигател, тя остава бавна/мудна/ и не може да отреагира скоростно на изменението на изгорелите газове, поради запушване от нагар /най-вече масло от двигателя, когато е за ремонт/.
Може да се кара така, но докато колата е студена ще увеличи разхода с 20 процента от нормалното, в сравнение с това, когато подгряването работи още от самото начало. При някои автомобили, може да се наблюдава леко нестабилни обороти или заглъхване на двигателя, докато е студен.


the_boh
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 16:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tryavna

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот the_boh » Вто 20 мар 2018 23:35


Здравейте колеги , преди около седмица взех едно Ауди А3 , знам , че форума е на VW но се надявам да помогнете.
Ситуацията е следната , направих диагностика с VAG-COM няколко пъти и излизаха следните грешки:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - -
18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1649 - 35-00 - Please Register/Activate
16806 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0422 - 35-00 - Please Register/Activate
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal P1444 - 35-10 - - - Intermittent
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent
16806 - Main Catalyst; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0422 - 35-00 - -

Въпроса ми е , къде по точно да търся проблемите и евентуално информация как да ги отстраня ?


Lyubcho_88
Мнения: 148
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: Skoda Octavia I Combi Automatic
Двигател: ALH 90hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Lyubcho_88 » Вто 10 апр 2018 12:50


Колеги как става обучението на прозорците да се свалят с дистанционното на ключа?
Опитах по тоя начин

с мотодиаг, но бие грешка при Activace oken. Има ли алтернативен метод? Колата е Golf 4 AGU мотор, ето и модел на на конфорт модула
Изображение


Zdravko Zankov
Мнения: 9614
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 10 апр 2018 13:27


С тоя модул май не ставаха нещата.
1С0 модул сработваше.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2410
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Вто 10 апр 2018 14:12


Здравейте колеги, голф 4-ката на една приятелка (1.6 бенз/газ) дава следните грешки, някаква идея от къде да започнем? Мотора работи супер зле, пуши и смърди на ужас от изпускателната.
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
26-10 - Output Open - Intermittent

N165 бензиновия регулатор ли е?
За инфо колата работи еднакво зле на бензин и газ, т.е. проблема не е от газ-та.


dedicha
Мнения: 150
Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
Автомобил: Seat Toledo 2000
Двигател: AEH1.6 101hp
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dedicha » Пет 27 апр 2018 13:51


zografski написа:Здравейте колеги, голф 4-ката на една приятелка (1.6 бенз/газ) дава следните грешки, някаква идея от къде да започнем? Мотора работи супер зле, пуши и смърди на ужас от изпускателната.
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01243 - Intake Manifold Changeover Valve (N156)
26-10 - Output Open - Intermittent

N165 бензиновия регулатор ли е?
За инфо колата работи еднакво зле на бензин и газ, т.е. проблема не е от газ-та.

Тука май има някакво инфо :
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... alve-(N156)-where-is-it


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2410
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Пет 27 апр 2018 14:27


Амии вече се разбра проблема, проблема е в мотора. Няма компресия на 2ри, отделно сегменти за смяна и нещата отиват към ремонт на мотора.


Потребителски аватар
ЙорданИванов1
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 28 апр 2018 17:58
Автомобил: VW GOLF
Двигател: AGU 1999

1.8T AGU ВагКом грешки

Мнениеот ЙорданИванов1 » Съб 28 апр 2018 18:02


Здравейте! Може ли някой да ми преведе за какво става въпрос тези грешки и дали някой се е сблъсквал с тях. :) Благодаря

18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0116 - 35-00 - Implausible Signal
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent


Zdravko Zankov
Мнения: 9614
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 28 апр 2018 20:35


За каква кола иде реч?
Други грешки има ли?


Потребителски аватар
ЙорданИванов1
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 28 апр 2018 17:58
Автомобил: VW GOLF
Двигател: AGU 1999

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ЙорданИванов1 » Съб 28 апр 2018 20:40


1.8Т голф 4 , код на мотора АГУ. Надува не повече от 0.6 бара.. Колата има ремап и е около 180-185 к.с


makrelov
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 20 мар 2017 8:50
Автомобил: Passat Variant B7 Ecofuel
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот makrelov » Нед 29 апр 2018 11:40


Здравейте колеги,

След сканиране с VCDS компютъра "изплю" следните грешки:

Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 H HW: 03C 907 309 D
Component: 4414 CNG m14i83 G 9145
Revision: E8H06--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000077
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 20CCFF627B08BECD1D-8074

1 Fault Found:
053256 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533)
U1008 - 000 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 188115 km
Time Indication: 0
Date: 2012.09.17
Time: 17:31:03

Freeze Frame:
RPM: 705 /min
Load: 14.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 84.0°C
Temperature: 52.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.843 V

Readiness: 0010 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. (J840) Labels:. 1K0-907-534.clb
Part No SW: 7N0 907 534 HW: 1K0 907 951
Component: Batt.regelung H41 1620
Serial number: 180511F2000552
Coding: 03220864
Shop #: WSC 05314 123 12345
VCID: 711B9997FFA3848485-8024

Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 915 181 H HW: 1K0 915 181 A
Component: J367-BDM H07 0180
Serial number: 00000000008900636782

1 Fault Found:
02252 - Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 26
Mileage: 188122 km
Time Indication: 0
Date: 2012.09.19
Time: 11:13:19


-------------------------------------------------------------------------------
Address 69: Trailer (J345) Labels:. 7N0-907-383.clb
Part No SW: 7N0 907 383 HW: 7N0 907 383
Component: Anhaenger H09 0101
Revision: 3I001002 Serial number: 00000150000936
Coding: 4106040000000000
Shop #: WSC 05314 000 00000
VCID: 7319856DE7A98896F5-8026

1 Fault Found:
02778 - Locking Bolt Contact Switch (F355)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 26
Mileage: 188122 km
Time Indication: 0
Date: 2012.09.19
Time: 11:12:19


Може ли да ме насочите към разрешаване на посочените три проблема, като третата грешка не ми е толкова важна ( но пък искам да мога да ползвам теглича).

Колата е VW Passat B7 1.4 tsi DCG Ecofuel

Благодаря Ви за отделеното време.


Pafkataaaa
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 21:39
Автомобил:
Двигател:

Вагком графика

Мнениеот Pafkataaaa » Пон 30 апр 2018 19:26


Здравейте, колеги! Рових се из форума относно номера на грешки от вагком, за да разчета моята, но не намерих. Затова пускам темата и се надявам някой да удари едно рамо. Колата е голф 4, код на мотора AHF 110 коня. От известно време, след като загрее мотора, километража ми спира да работи и на ниските обороти прекъсва. На какво може да се дължи? На вагкома изписва номера wsc00050, както и 00142.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: sasho28 и 4 госта