Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 478
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi C4 quattro
Двигател: AGG - от ГОЛФ 3 1997
Местоположение: град Русе
Контакти:

Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот kompresor » Съб 12 яну 2019 22:25


Здравейте, колеги
Смених двигателя на А6 ц4 с двигател от голф 3 - АGG 2.0 115 коня с инжекцион SIMOS.
Разглобих голфа и започнах да демонтирам инсталацията му. Установявам, че в двигателния отсек идват два дебели снопа - единия е за АБС модула, другия е общ за двигателната инсталация, перките, климатика и датчиците му.
Тъй като искам Аудито да си управлява перките и климатроника с неговите си жици, искам голфовия двигател само да си запалва с неговия компютър и нищо друго не искам от инсталацията на голфа.
Проблема е там, че инсталацията след като влиза под волана е на куплунзи включени в бушонното табло.
По схемата в Аутодата хващам проводниците към ЕКУ-то обаче има и сдвоени и строени с тези на климатроника.
Има ли начин от този оплетен сноп на голфа - климатик, перки, еку, енджин инст., да извадя само проводниците нужни за запалването на двигателя - комп и датчици на мотора , като ги захраня от инсталацията на аудито .

Искам да попитам и нещо друго. Голфа има оригинална немска аларма и имобилайзер. Имобилайзера на голф 3 тди знам че е в самото еку. Тук на бензиновото ГТИ имобилайзера е една отделна кутийка . Контактния ключ е някакъв автърмаркет турски правен, който не виждам да има имобилайзер чип, а колата палеше безпроблемно. Да е изолиран имобилайзера ? Как се спират, изолират тези имобилайзери тип кутийка ?




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5199
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот pas1.8mi » Вто 15 яну 2019 9:30


Не виждам проблем да си отделиш моторната инсталация. Ако Голфа е още при теб,погледни дали чипа за имото не е залепен до патрона на конт.ключ.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7857
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот Bai Sando » Вто 15 яну 2019 12:12


Трябва да отделиш двата снопа и да оставиш само кабелите захранващи компа на АГГ-то
То реално ти трябва +/-/+ от контакт и + от стартера и две релета.Едното е за компютъра другото за бензиновата помпа.
Трябва ти схема от аутодата и там по цветове да разнищиш кой кабел с кое да захраниш.
Не е много трудно,но си е врътня.Аз така си наврзах 2Е-то към старата инсталация на голф 2-ката.
АГГ-то е с фабричен имобилайзер,възможно е да са го премахнали,или да са залепили ампулката от ключа някъде на гривната около клемореда.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 478
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi C4 quattro
Двигател: AGG - от ГОЛФ 3 1997
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот kompresor » Вто 22 яну 2019 9:52


Чипа за имото не е залепен никъде, колеги, проверих. От кръглото нещо на патрона проследих проводника отива до кутийка, която кутийка има още 1 куплунг който влиза в оригиналната аларма.... как ще се справя с това незнам ? Въпреки че колата си е палела без имобилайзер като гледам.
Моторната инсталация намерих колега от Русе който ще ми я отдели от целия сноп.
Свалих си схеми от ауто дата, днес ще разглобявам Аудито за да извадя неговата моторна инсталация. След като ми разплетат инсталацията от голфа ще я наложа в аудито и ще следя по схемата да подвържа инсталацията на АГГ-то с плюс, маса , плюс след контакт, оборотомер, като гледам иска датчик на скоростната кутия и още някои др неща


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 478
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi C4 quattro
Двигател: AGG - от ГОЛФ 3 1997
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот kompresor » Вто 26 фев 2019 22:04


Запалих, колеги. Разплетоха ми инсталацията и я наврях в аудито. Подвързах я към релето на бензиновата помпа на Аудито, подвързах и релето за захранване на ЕКУ-то на голфа. Имобилайзера го свързах и него , и диагностиката проработи.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7857
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот Bai Sando » Вто 26 фев 2019 23:59


И доволен ли си от динамиката на мотора в това купе :biggrin


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 478
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi C4 quattro
Двигател: AGG - от ГОЛФ 3 1997
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот kompresor » Нед 17 мар 2019 2:16


Доволен съм и още как. Много по жив в ниски и средни обороти което предишния го нямаше, дори смея да твърдя, че на ускорение и доускорение го бие. И няма прекъсване хълцане и всекидневно ровене по този проблемен и стар механичен инжекцион. Между другото преди да разглобя аудито и голфа ходихме на кантар. Аудито с мен тежи 1600кг , голфа с мен 1420кг. Така че едни 200кг по тежко му идва на AGG-то и мисля че не му е хич зор , много си е живичък . :love.vwclub :beer


Потребителски аватар
KOVKO
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград

Re: Трансплантация на двигател AGG в Ауди А6 С4 - питанки относно инсталациите

Мнениеот KOVKO » Вто 04 юни 2019 21:06


Колега kompresor може ли снимки на релетата и кабелите и евентуално кой кабел от старата инсталация, към кой пин на ECU се връзва?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта