Между тези 2 кабела:
https://www.ebay.co.uk/itm/COM-17-1-3-H ... SwUmxdMtP1
https://www.aliexpress.com/item/4000276 ... b201603_53
кой ви изглежда по-надежден, че ще работи :)
VAG-COM
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: VAG-COM
За 20 лева отгоре си вземаш от България истински кабел...
Колата ти не струва ли повече от 10к лева?
Колата ти не струва ли повече от 10к лева?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 14 апр 2016 17:26
- Автомобил: Passat CC
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Не това беше въпросът.
- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
dispatch написа:За 20 лева отгоре си вземаш от България истински кабел...
Колата ти не струва ли повече от 10к лева?
Кой е истинският кабел? Кой го продава?
Цената не е от значение?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VAG-COM
Няма български кабели, има само китайски и оригинален, който струва 50 пъти колкото китайския. Производител е фирмата RossTech. Абсолютно всички други кабели се произвеждат в Китай. Който ви казва, че тук ги произвежда , лъже тотално (сещам се за една фирма, която твърди това, но е абсолютна лъжа). Аз лично, купувам, адаптери от Китай от 20 години, много от тях им сменявам чипове и елемети с по-качествено производство и флашвам с друг firmware, но не се водя, че ги произвеждам. Това е необходими при някои, чието производство е под всякаква критика, но има и такива, които са направени задоволително и не се налага преправяне.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Всъщоност адаптерите са просто FTDI OBD2 кабели с различен firmware, нали? И ако да - мога ли чрез flash-ване да преправя VCDS кабел на кабел за флашване на ЕКУта?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VAG-COM
brum написа:Всъщоност адаптерите са просто FTDI OBD2 кабели с различен firmware, нали?
Не са!Вътре има и компютър.На някои този компютър е NEC на други е Atmega.Тези които са с Atmega са по-дибри!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VAG-COM
Платката на VCDS се състои от няколко елемнта. Първият е 8 битов микроконтролер с енергонезависима памет 512КБ с firmware (вградения софтуер) - Atmega162. Втората част се състои от шина за пренос на данни между микроконтролера и USB портовете - чип FT232RQ (тук има много ментета, следователно PIC микроконтролер, който имитира работата на FT232RQ, но и създава проблеми). Чип за двойна К линия - 9241. Чип за КАН линия - АТА6560 или по добрия АТА6561 и т.н. При по-ранните модели не се позволява това надграждане на firmware, а и са с изградени с друга схема. Сега с новите, може и се прави много успешно, ако се разполага естествено с качествен firmware. Преправянето се осъществява само , когато ти пристигне адаптер не с посочените чипове и дори, когато чиповете не са на водещи производители. Подменят се и транзистори, резистори и кондензатори с фирмени качествени. Тогава се налага цялостно преработване на целия адаптер и става, точно като оригинала с абсолютно същите части и качество. Това не се отнася само за адаптер на VCDS, а за почти всяка апаратура идваща от Китай. Почти всеки адаптер закупен от Китай работи, но не работи, така както трябва да бъде. Казвам почти всеки, защото има и изцяло неработещи. Специално за VCDS, взимате адаптер след версии 17.8.1; 18.9.0 или 19.6.1-2, защото китайците се понаучиха да ги правят по качествени, а и подлежат на последващ ъпдейт.
Re: VAG-COM
Здравейте, искам да си взема vcds/vagcom. Търся нещо любителско, а не за професионални цели. Чувал съм, че има такива, които саме четат грешки, а други дето могат да променят някакви неща например активиране на модули - изпрати ме до вкъщи или вратите да се заключват като вдигнеш 20км/ч и тнт. Попринцип искам освен четене на грешки да ги има и тия неща Знам, че има кабели и софтуер, които не стават за по-нови коли.
Ако взема, обаче за нови коли може ли да не става за старите ? Моята е golf 4, но може да се наложи да услужа на някой с по-нова кола например.
Ако става за стари и нови и освен четене на грешки да има за активиране на модули и разни дребни неща такъв точно търся.
Този дали ще става за стари и нови коли от коя до коя година и дали освен чистене за грешки има и да се правят някой дребни неща чрез него ?
https://www.aliexpress.com/item/4000335 ... web201603_
Също така след като отворя линка отдясно има да се избира различни версии - V1 20.4.1 ATMEGA162+16V8B+FT232RL и тнт
Кое от всички да избера, ако този кабел става ?
Ако взема, обаче за нови коли може ли да не става за старите ? Моята е golf 4, но може да се наложи да услужа на някой с по-нова кола например.
Ако става за стари и нови и освен четене на грешки да има за активиране на модули и разни дребни неща такъв точно търся.
Този дали ще става за стари и нови коли от коя до коя година и дали освен чистене за грешки има и да се правят някой дребни неща чрез него ?
https://www.aliexpress.com/item/4000335 ... web201603_
Също така след като отворя линка отдясно има да се избира различни версии - V1 20.4.1 ATMEGA162+16V8B+FT232RL и тнт
Кое от всички да избера, ако този кабел става ?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VAG-COM
Всичко от Китай е на късмет.А по принцип колкото е по-висока версията толкова по-нови автомобили поддържа.
Re: VAG-COM
Здравейте
Има ли знаещи и занимаващи се хора с диагностика на Голф 6?
Основните ми въпроси са свързани с типът кабел/система която е способна да гледа живи данни на кола след 2009 година. Трябва да може да се следи работа на дюзи, турбо, ЕГР, ДПФ и грешки ако има такива. Целта е първоначална проверка на кола, и последвало любителско следене работата на колата, а не да се правя на автодиагностик по чужди коли. Въпреки, че гледам таблото има разни благинки, би било добре да мога да им въздействам в един по нататъчен момент...
Всякаква помощ е от полза.
Извинявам се предварително ако не пиша на правилното място.
Има ли знаещи и занимаващи се хора с диагностика на Голф 6?
Основните ми въпроси са свързани с типът кабел/система която е способна да гледа живи данни на кола след 2009 година. Трябва да може да се следи работа на дюзи, турбо, ЕГР, ДПФ и грешки ако има такива. Целта е първоначална проверка на кола, и последвало любителско следене работата на колата, а не да се правя на автодиагностик по чужди коли. Въпреки, че гледам таблото има разни благинки, би било добре да мога да им въздействам в един по нататъчен момент...
Всякаква помощ е от полза.
Извинявам се предварително ако не пиша на правилното място.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VAG-COM
ODIS естествено. С активирани всички функции за онлайн кодиране.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VAG-COM
Да, има много търговци. Няма да правя реклама.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта