Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
edberg
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 06 май 2007 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот edberg » Пет 26 дек 2008 0:20


Здравейте! Наскоро си купих интерфейс (кабел) VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4, но изпитвам затруднения с използването му. Ще бъда благодарен ако някой може да помогне.




Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот tsvetanovvvv » Чет 27 яну 2011 20:56


Много се съмнявам че някой в този форум ще иска да ти помогне, а ръководството може да намериш на английски
език като напишеш в гугъл Vag Commander user manual. Успех


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот gogovaseev » Пет 28 яну 2011 7:49


Колега кажи какво те интересува?ръководство нямам но често ми звънят да връ6там по някое километраж4е. :beer


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот velinsl » Пет 28 яну 2011 21:04


Голяма философия
http://www.docstoc.com/docs/14831239/VA ... ser-Manual
а има и доста клипове в нета...


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот tsvetanovvvv » Пет 28 яну 2011 21:16


velinsl написа:Голяма философия
http://www.docstoc.com/docs/14831239/VA ... ser-Manual
а има и доста клипове в нета...

А бе да ти кажа честно не е малка.....то не е само да изтеглиш програмката и да си
купиш кабелчето,та дори и постното ръководство да изчетеш все тая.
П.С. Това ръководство е за доста по-нова версия от 1.4, и няма почти нищо общо


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот velinsl » Съб 29 яну 2011 1:02


Гугйл това намери. Имаше някъде и за 1,4, ама трябваше доста прелистване.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот gogovaseev » Съб 29 яну 2011 8:52


колега това ръководство е за версия 5,0 която е доста по нова от 1,4 прави доста повече не6та и ако на колегата му трябва за километражи с 5,0 подържа доста повече табла като например на голф 4 и ауди таблата rb4 които са с криптиран еепром и с 1,4 няма връ6тане а ако се опита6 да запи6е6 километрите убива6 таблото и няма палене после.така,че ако иска6 да помогне6 на колегата му пусни линк за 1,4 а не за каквото ти излезе в нета.поздрави :beer


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот velinsl » Нед 30 яну 2011 22:45


gogovaseev написа:например на голф 4 и ауди таблата rb4 които са с криптиран еепром и с 1,4 няма връ6тане а ако се опита6 да запи6е6 километрите убива6 таблото и няма палене после.така


не знаех, че такава разлика в поколенията може да доведе до такива огромни разлики във възможности и опасности. :shock


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 31 яну 2011 0:45


Не е за всеки това нещо. И аз исках да си купувам такъв кабел, но ако вземе да прецака нещо ще ида да се фърля от някъде. :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот morfei1 » Пон 31 яну 2011 3:50


Като нищо може да уморите някое табло :)


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 31 яну 2011 9:41


Таблото пък какво общо има с паленето ????


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот ATD » Пон 31 яну 2011 11:32


Sashko_Trg написа:Таблото пък какво общо има с паленето ????

Доколкото знам в таблото на повечето модели се намира Имобилайзера, а той ако незнаеш блокира паленето :oops:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 31 яну 2011 16:41


Колега ти като спомена за Имобилайзер сега се сетих нещо и искам да попитам да не пускам нова тема или ако има такава някой да даде и да видя.

Та колата я купих само с 1 ключ + имобилайзер и искам сега да направя 2-ри, защото ако стане нещо да се изгуби и направо изгарям прав. Тук в града има един ключае който се занимава с такива работи и ходих да го питам, каза ми цена от 120 лева за ключа + имобилайзер.

И въпроса ми е дали може да стане нещо когато прави ключа да прецака нещо оригиналния ключ и да не може да запали повече ??? Как става цялата работа с прехвърлянето на имобилайзер от единия на другия ключ ???

И може ли да стане нещо сериозно. Отдавна се каня да питам ама се забравям и ся пак се сетих и викам чакай да ви попитам :)


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот dmode101 » Пон 31 яну 2011 16:50


С някаква програмка (не знам как се казва) ти извличат ПИН кода за имобилайзера, а самото програмиране на ключ се прави с VAG COM. Не би трябвало нещо да се обърка...


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Ръководство за VAG K+CAN COMMANDER Full 1.4

Мнениеот vaskog » Пон 31 яну 2011 17:29


Sashko_Trg написа:Колега ти като спомена за Имобилайзер сега се сетих нещо и искам да попитам да не пускам нова тема или ако има такава някой да даде и да видя.

Та колата я купих само с 1 ключ + имобилайзер и искам сега да направя 2-ри, защото ако стане нещо да се изгуби и направо изгарям прав. Тук в града има един ключае който се занимава с такива работи и ходих да го питам, каза ми цена от 120 лева за ключа + имобилайзер.

И въпроса ми е дали може да стане нещо когато прави ключа да прецака нещо оригиналния ключ и да не може да запали повече ??? Как става цялата работа с прехвърлянето на имобилайзер от единия на другия ключ ???

И може ли да стане нещо сериозно. Отдавна се каня да питам ама се забравям и ся пак се сетих и викам чакай да ви попитам :)


Ако ключара си разбира от работата не би трябвало да има проблеми - както ти е казал колегата ключа се чете с програма и после се програмира новия чип с данните от твоя. На моя ключ чипа прилича на ампула и като исках да си правя дубликат пак г/д толкова пари ми искаха.
А има и друг вариант да си махнеш имобилайзера който е по - евтин към 80лв, защото съм чувал че се прецаквал тоя имоби и изобщо нямало палене.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта