относно програмата ваг ком
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: относно програмата ваг ком
Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да активирате basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 069
[Go!]
Активирайте Basic settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, във второто прозорче, трябва да се появи "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че всичко е преминало нормално, направете следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 006
[Go!]
В стойностите трябва да варират между -1.5 and +1.5 m/s².
[Close Controller, Go Back - 06]
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да активирате basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 069
[Go!]
Активирайте Basic settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, във второто прозорче, трябва да се появи "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че всичко е преминало нормално, направете следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 006
[Go!]
В стойностите трябва да варират между -1.5 and +1.5 m/s².
[Close Controller, Go Back - 06]
Последна промяна от SMEL на Съб 06 мар 2010 13:53, променено общо 1 път.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: относно програмата ваг ком
Brake Pressure Sensor 1 (G201)
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да активирате basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 066
[Go!]
Активирайте Basic settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно протичане на процедурата, трябва да се появи във втората колонка "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че процедурата е успешна, направете следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Стойностите в първия прозорец трябва да варират -7.0 and +7.0 bar.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да активирате basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 066
[Go!]
Активирайте Basic settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно протичане на процедурата, трябва да се появи във втората колонка "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че процедурата е успешна, направете следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Стойностите в първия прозорец трябва да варират -7.0 and +7.0 bar.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: относно програмата ваг ком
Lateral Acceleration Sensor (G200)
Предпоставки:
Захранването на системата не трябва да бъде по-малко от 12.0 V.
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Наблюдавайте второто поле, стойностите трябва да бъдат между -1.5 and +1.5 m/s².
[Върнете се на ]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да разрешите basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 063
[Go!]
Basic Setting са активизирани.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, второто поле трябва покаже "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че процедурата е протекла успешно, трябва да направите следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Стойностите във второто поле трябва да между -1.5 and +1.5 m/s².
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Предпоставки:
Захранването на системата не трябва да бъде по-малко от 12.0 V.
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Наблюдавайте второто поле, стойностите трябва да бъдат между -1.5 and +1.5 m/s².
[Върнете се на ]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да разрешите basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 063
[Go!]
Basic Setting са активизирани.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, второто поле трябва покаже "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че процедурата е протекла успешно, трябва да направите следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Стойностите във второто поле трябва да между -1.5 and +1.5 m/s².
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: относно програмата ваг ком
Калибриране на Sensor for Steering Angle (G85)
Предпоставки :
· Запалете двигателя.
· Завъртете волана един път до пълен десен и един път до пълен ляв.
· Подкарайте автомобила в права линия на късо разстояние и не надвишавайте 20km/h
· Ако по време на това тестово каране волана сочи напред, спрете като колата със сочещи напред гуми.
· Убедете се, че волана не е помръдна.
· Двигателя трябва да работи и не трябва да го гасите.
· Ел. системата трябва да бъде захранена с не по-малко от 12.0 V.
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да разрешите Basic Settings.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Активирайте Basic Settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, във второто поле трябва да се покаже “OK”.
[Върнете се назад]
За да се убедите, че процедурата е преминала успешно, влезте тук.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Наблюдавайте първото поле, стойностите трябва да варират между -4.5 and +4.5 °.
[Close Controller, Go Back - 06]
Теста е направен на VW Golf (1J)
Предпоставки :
· Запалете двигателя.
· Завъртете волана един път до пълен десен и един път до пълен ляв.
· Подкарайте автомобила в права линия на късо разстояние и не надвишавайте 20km/h
· Ако по време на това тестово каране волана сочи напред, спрете като колата със сочещи напред гуми.
· Убедете се, че волана не е помръдна.
· Двигателя трябва да работи и не трябва да го гасите.
· Ел. системата трябва да бъде захранена с не по-малко от 12.0 V.
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да разрешите Basic Settings.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Активирайте Basic Settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, във второто поле трябва да се покаже “OK”.
[Върнете се назад]
За да се убедите, че процедурата е преминала успешно, влезте тук.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Наблюдавайте първото поле, стойностите трябва да варират между -4.5 and +4.5 °.
[Close Controller, Go Back - 06]
Теста е направен на VW Golf (1J)
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: относно програмата ваг ком
заформя се приличен справочник за манипулациите с ваг ком
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: относно програмата ваг ком
да нали за това е този форум
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: относно програмата ваг ком
Фолксваген използва няколко модела дебитомера за произведените TDi двигатели. Бош номер 0 281 002 216, VW номер 028 906 461 и също Бош номер 0 280 217 121, VW номер
Дефектен дебитомер (MAF) на Бош
Графиката по-долу е от 81kw TDi ( двигателя е AFN, на 180,000 км.) при пълно подаване на газ ( WOT – wide open throttle), както може да се забележи, че исканите стойности са много по-високо от актуалните на въздушния поток. Турбото достига 2000мили бара, което означава, че е добре. Също входящия колектор не е затиснат. Кръга на графиката показва 3000 оборота при WOT. На тази точка, вие трябва отчетете 850мг./удар ( на исканата и актуалната стойност ). Налягането на турбо компресора трябва да бъде 2000мили бара.
Когато прочетете паметта на ECU-то за грешки не трябва да има никакви.
Работещ Бош дебитомер
Нов дебитомер на същия двигател веднага отстранява проблема. Мощността се връща, исканите и актуалните стойности на дебитомера са еднакви отново. Вече при 3000 оборота при WOT стойностите са 850 мг./удар. Както може да се види, актуалните и исканите стойности не са винаги точно еднакви. Това е нормално. Графиката по-долу е от двигател AHF двигател ( със същия дебитомер като на AFN двигател ).При пълно ускорение от първа до четвърта скорост. Смяната на скоростите се извършва при 47-та,53-тата и 60-тата секунда. Исканите стойности са 850мг./удар при 3000 оборота. Актуалните стойности също са 850мг./удар : Това означава, че дебитомера е работещ.
Дефектен дебитомер (MAF) на Бош
Графиката по-долу е от 81kw TDi ( двигателя е AFN, на 180,000 км.) при пълно подаване на газ ( WOT – wide open throttle), както може да се забележи, че исканите стойности са много по-високо от актуалните на въздушния поток. Турбото достига 2000мили бара, което означава, че е добре. Също входящия колектор не е затиснат. Кръга на графиката показва 3000 оборота при WOT. На тази точка, вие трябва отчетете 850мг./удар ( на исканата и актуалната стойност ). Налягането на турбо компресора трябва да бъде 2000мили бара.
Когато прочетете паметта на ECU-то за грешки не трябва да има никакви.
Работещ Бош дебитомер
Нов дебитомер на същия двигател веднага отстранява проблема. Мощността се връща, исканите и актуалните стойности на дебитомера са еднакви отново. Вече при 3000 оборота при WOT стойностите са 850 мг./удар. Както може да се види, актуалните и исканите стойности не са винаги точно еднакви. Това е нормално. Графиката по-долу е от двигател AHF двигател ( със същия дебитомер като на AFN двигател ).При пълно ускорение от първа до четвърта скорост. Смяната на скоростите се извършва при 47-та,53-тата и 60-тата секунда. Исканите стойности са 850мг./удар при 3000 оборота. Актуалните стойности също са 850мг./удар : Това означава, че дебитомера е работещ.
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: относно програмата ваг ком
здравейте
моля знаещите да си кажат мнението за тези графики
моля знаещите да си кажат мнението за тези графики
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: относно програмата ваг ком
дебитомера ти е супер, налягането ти добре се регулира, само центровката малко към закъснение
ток и жица си според мен
ток и жица си според мен
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: относно програмата ваг ком
а това че е на закъснение как се отразява на колата,защото пали само докато чукна стартера както студена така и топла без разлика
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: относно центровка
а това до какво води TDI 1Z че е мноого на закъснение ?
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: 1.9 tdi AWX 131 h.p.
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: относно програмата ваг ком
Ще ти препоръчам тази тема : http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0
В нея ще намериш и за 1z мотор.
А относно графиката с две думи :когато центровката е над синята линия мотора става по пъргав,а когато е под синята се води че мотора е по екологичен.
Поздрави.
В нея ще намериш и за 1z мотор.
А относно графиката с две думи :когато центровката е над синята линия мотора става по пъргав,а когато е под синята се води че мотора е по екологичен.
Поздрави.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: относно програмата ваг ком
здравеите мом4ета имам поло 96 година наскоро се запознах с ваг ком.някои може ли да ми каже какво мойе да се настройжа на полото и какжи трябжа да са стоиностите каде мойе да ди намеря не6то като таблица или параметри
Re: относно програмата ваг ком
А има ли някакви настройки, за да активирам Basic Settings, по-скоро ме интересува да си пусна TDI Timing-a, относно проверка на ГНП, щото бутона не е активен, или версията, която ми дойде заедно с Ваг-Ком кабела не е читава?
Re: относно програмата ваг ком
gicho76 написа:ами явно не си посетил горните линкове, иначе вече щеше да знаеш:
за дебитомера
на 3-ти канал
Обороти --- "дебитомер - Искано" --- "дебитомер - Реално" --- "положение на AGR-клапан"
както и на 10-ти канал
"реална стойност на дебитомера" --- атмосферно налягане --- реално налягане на турбината --- Положение на педала на газта в %
и тъй като следващия ти въпрос ще е за турбото, ето и за него:
канал 11
Обороти --- "турбо - искано" --- "турбо - реално" --- положение на Н75
Това от къде го взе? В дизел форума не го пише...
Не казвам, пиша де... че не е вярно.
Иначе вярно, че е полезно, но май всичко е копи пейст от тук http://www.tdibg.com
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта