относно програмата ваг ком

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот SMEL » Съб 06 мар 2010 13:52


Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да активирате basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 069
[Go!]
Активирайте Basic settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, във второто прозорче, трябва да се появи "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че всичко е преминало нормално, направете следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 006
[Go!]
В стойностите трябва да варират между -1.5 and +1.5 m/s².
[Close Controller, Go Back - 06]

Последна промяна от SMEL на Съб 06 мар 2010 13:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот SMEL » Съб 06 мар 2010 13:52


Brake Pressure Sensor 1 (G201)

[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да активирате basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 066
[Go!]
Активирайте Basic settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно протичане на процедурата, трябва да се появи във втората колонка "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че процедурата е успешна, направете следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Стойностите в първия прозорец трябва да варират -7.0 and +7.0 bar.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот SMEL » Съб 06 мар 2010 13:54


Lateral Acceleration Sensor (G200)

Предпоставки:
Захранването на системата не трябва да бъде по-малко от 12.0 V.
[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Наблюдавайте второто поле, стойностите трябва да бъдат между -1.5 and +1.5 m/s².
[Върнете се на ]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да разрешите basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 063
[Go!]
Basic Setting са активизирани.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, второто поле трябва покаже "OK".
[Done, Go Back]
За да се убедите, че процедурата е протекла успешно, трябва да направите следното.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Стойностите във второто поле трябва да между -1.5 and +1.5 m/s².
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот SMEL » Съб 06 мар 2010 13:55


Калибриране на Sensor for Steering Angle (G85)
Предпоставки :
· Запалете двигателя.

· Завъртете волана един път до пълен десен и един път до пълен ляв.

· Подкарайте автомобила в права линия на късо разстояние и не надвишавайте 20km/h

· Ако по време на това тестово каране волана сочи напред, спрете като колата със сочещи напред гуми.

· Убедете се, че волана не е помръдна.

· Двигателя трябва да работи и не трябва да го гасите.

· Ел. системата трябва да бъде захранена с не по-малко от 12.0 V.



[Изберете]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Въведете следната стойност 40168, за да разрешите Basic Settings.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Активирайте Basic Settings.
[ON/OFF/Next]
След успешно преминаване на процедурата, във второто поле трябва да се покаже “OK”.
[Върнете се назад]
За да се убедите, че процедурата е преминала успешно, влезте тук.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Наблюдавайте първото поле, стойностите трябва да варират между -4.5 and +4.5 °.
[Close Controller, Go Back - 06]

Теста е направен на VW Golf (1J)


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Съб 06 мар 2010 17:28


заформя се приличен справочник за манипулациите с ваг ком
:да:


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот stefan_milk » Съб 06 мар 2010 17:45


да нали за това е този форум :beer :beer :beer :beer :beer :beer :beer


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот SMEL » Нед 07 мар 2010 14:41


Фолксваген използва няколко модела дебитомера за произведените TDi двигатели. Бош номер 0 281 002 216, VW номер 028 906 461 и също Бош номер 0 280 217 121, VW номер

Дефектен дебитомер (MAF) на Бош

Графиката по-долу е от 81kw TDi ( двигателя е AFN, на 180,000 км.) при пълно подаване на газ ( WOT – wide open throttle), както може да се забележи, че исканите стойности са много по-високо от актуалните на въздушния поток. Турбото достига 2000мили бара, което означава, че е добре. Също входящия колектор не е затиснат.
Bad_Maf_graph_AFN.png
Кръга на графиката показва 3000 оборота при WOT. На тази точка, вие трябва отчетете 850мг./удар ( на исканата и актуалната стойност ). Налягането на турбо компресора трябва да бъде 2000мили бара.

Когато прочетете паметта на ECU-то за грешки не трябва да има никакви.

Работещ Бош дебитомер


Нов дебитомер на същия двигател веднага отстранява проблема. Мощността се връща, исканите и актуалните стойности на дебитомера са еднакви отново.
Good_Maf_graph_AFN.png
Вече при 3000 оборота при WOT стойностите са 850 мг./удар. Както може да се види, актуалните и исканите стойности не са винаги точно еднакви. Това е нормално. Графиката по-долу е от двигател AHF двигател ( със същия дебитомер като на AFN двигател ).При пълно ускорение от първа до четвърта скорост. Смяната на скоростите се извършва при 47-та,53-тата и 60-тата секунда. Исканите стойности са 850мг./удар при 3000 оборота. Актуалните стойности също са 850мг./удар : Това означава, че дебитомера е работещ.
Good_Maf_graph_AHF.png


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот stefan_milk » Сря 24 мар 2010 14:18


здравейте
моля знаещите да си кажат мнението за тези графики
Прикачени файлове
2010-03-24_111530 [1280x768].jpg
Турбо
2010-03-24_111801 [1280x768].jpg
дебитомер
2010-03-24_112609 [1280x768].jpg
центровка


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Сря 24 мар 2010 15:43


дебитомера ти е супер, налягането ти добре се регулира, само центровката малко към закъснение
ток и жица си според мен


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот stefan_milk » Сря 24 мар 2010 16:19


а това че е на закъснение как се отразява на колата,защото пали само докато чукна стартера както студена така и топла без разлика


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: относно центровка

Мнениеот stefan_milk » Пет 03 сеп 2010 19:12


а това до какво води TDI 1Z че е мноого на закъснение ?
Прикачени файлове
2010-09-03_191249 [1280x768].jpg


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: 1.9 tdi AWX 131 h.p.
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот djdaka » Пет 03 сеп 2010 21:03


Ще ти препоръчам тази тема : http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1298&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0
В нея ще намериш и за 1z мотор.
А относно графиката с две думи :когато центровката е над синята линия мотора става по пъргав,а когато е под синята се води че мотора е по екологичен.
Поздрави.


vlado86
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 29 окт 2010 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот vlado86 » Съб 30 окт 2010 18:27


здравеите мом4ета имам поло 96 година наскоро се запознах с ваг ком.някои може ли да ми каже какво мойе да се настройжа на полото и какжи трябжа да са стоиностите каде мойе да ди намеря не6то като таблица или параметри ;)


ognjano
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот ognjano » Сря 03 ное 2010 15:45


А има ли някакви настройки, за да активирам Basic Settings, по-скоро ме интересува да си пусна TDI Timing-a, относно проверка на ГНП, щото бутона не е активен, или версията, която ми дойде заедно с Ваг-Ком кабела не е читава?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот velinsl » Нед 21 ное 2010 17:32


gicho76 написа:ами явно не си посетил горните линкове, иначе вече щеше да знаеш:

за дебитомера
на 3-ти канал
Обороти --- "дебитомер - Искано" --- "дебитомер - Реално" --- "положение на AGR-клапан"

както и на 10-ти канал
"реална стойност на дебитомера" --- атмосферно налягане --- реално налягане на турбината --- Положение на педала на газта в %

и тъй като следващия ти въпрос ще е за турбото, ето и за него:
канал 11
Обороти --- "турбо - искано" --- "турбо - реално" --- положение на Н75


Това от къде го взе? В дизел форума не го пише...
Не казвам, пиша де... че не е вярно.

Иначе вярно, че е полезно, но май всичко е копи пейст от тук http://www.tdibg.com



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта