относно програмата ваг ком

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот jollycatman » Сря 27 юни 2012 10:14


Здравейте колеги! Въпросът ми е може ли с Ваг Ком и по-точно с VCDS Lite да се видят реалните километри на автомобила и къде трябва да се гледа?




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4218
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот tdi fen » Сря 27 юни 2012 12:47


Applictions/EDC 15-16 milleage/като се появи прозореца даваш Read


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Вто 23 окт 2012 16:22


Колеги, направих логове на Пасат ПД 131к. АВФ мотор- проблема е, че от ниски тръгва много мудно(като задавен), и при достигане на около 2000 об. ако върна газта или я задържа се изтрелва и набира здраво. Обаче ако не я върна или задържа, пробължава да е мудна и над 2000 об. Нещо като синхрон правя с газта.
Турбото е рециклирано и катализатора е махнат. Излиза грешка за ниско налягане на изхода от турбото-17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation. Геометрията я проверих и лоста е регулиран от долно крайно до горно крайно-в стопера.

Кулера не съм го гледал дали е чист, щото е омаслена тръбата на входа на кулера(като лой). Може да е нахвърляло турбото масло по него и да е станало частично затлачване. Ще го погледна и него.
Логовете са правени на 11,10,8 канали, ще направя и на 11,10, 3 канал тия дни и то само на 3 и 4 скорост до 4000 об. пълна газ, разбрах че така е по добре.

http://dox.bg/files/dw?a=cc0f9871de

http://dox.bg/files/dw?a=868b37ce70


Относно мойте логове- понеже се научавам да ги разбирам.

Значи прави ми впечатление, че дебитомера ми е добре- от 400 до над 1000 единици към 3000 об.

Налягането на турбото на ниски не е задоволително, а Н75 е на 20%.

Горе е посочено от 35% - 80% за Н75. Кога достига тия 35% при 2200 об. ли ? Щото при 840об. е 19.9%, а налягането понякога е повече от исканото при 840 об.

Обратното при 3600 об. Н75 е на 94.4%, а в единия лог налягането е по високо от нужното, а в друдия лог е доста по ниско от нужното- а тази стоиност на Н75 показва пренадуване :?:

Н75 дали е коректен (чистих го) ?
Кулера ще се погледне за запушване.
Входящите колектори ги гледах от към ЕГР и са намаслени с нанос , но е тънак слой и ЕГР е затворен добре.
ЕГР съм го изключил от вакуума.
Като правя логове ЕГР трябва ли да е включен ?
От ВАГ КОМ до колко може да се ограничи ЕГР ?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Сря 31 окт 2012 13:47


Колеги да питам каква е разликата между БАЗИСНИ НАСТРОЙКИ и ОСНОВНИ НАСТРОЙКИ- това е на отделен бутон и позволява да се върнеш към измервателният блок обратно?

Нещо не мога да схвана- пробвах да натисна от Измервателните блокове, Суич към основните настройки и двигателя плавно се ускори до към 2000 об. и пружината мигаше на таблото със свирене на зумера. Та после спира и оборотите се връщат в норма. В крайна сметка ми направи впечатление че каналите се подредиха от 0 до 02 и основните настройки станаха неактивни. Това дали е променило нещо и каква е идеята на тия функции и настройки? :?:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Пет 02 ное 2012 18:40


Днес пробвах на ваг-кома тестовете на релетата и ел клапаните и на таблото уредите и лампите.
Но тест за това дали работят подгревните свещи- примерно съпротивление да им мери или да ги пуска нямаше. Само релето цъка и ми правеше впечатление че лампите на таблото си намаляха светенето, което ме навежда на мисълта че има голям товар през релето. Но дали всички подгревни свещи бачкат. Лампата на таблото също я тества и свети- мига.
Та има ли по точен тест за подгревните свещи, щото тоя дето го прави вага ми е фалшив :?:


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот BuRnInGSouL » Съб 03 ное 2012 10:15


Един приятел с Пасат B4 1.9TDI 1z дебитомера правеше 700 единици. Изчистихме го с спрей и като му се подаде газ на 2-3 предавка стига 850 и почват да падат 800 750 и така ... И открихме,че трабата от турбото към интекулера има дупка. Може ли като не прави добър горивен процес да няма нужното издърпване(така да се каже) от турбото на въздух(по-малко горивен процес => по-малко обороти на турбото) ? Как мислите или си е за нов дебитомер и турбо пътища ?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Пон 05 ное 2012 9:42


jollycatman написа:Здравейте колеги! Въпросът ми е може ли с Ваг Ком и по-точно с VCDS Lite да се видят реалните километри на автомобила и къде трябва да се гледа?


Колега видя ли реалните километри, щото на моя VCDS Lite тия функции са забранени и аз питах продавача, който каза че не са го добавили като опция. :!: :?:


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот jollycatman » Пон 05 ное 2012 12:57


За съжаление и при мен е така.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Пон 05 ное 2012 15:34


Абе тия търговците, всичките са за е....не, ако не те излъжат нещо не са Те. А пък търговец Българин, жив Циганин :Mr Green Fun :!: :!: :!: Всичко вика може да правиш с тоя кабел и масаж ще ти направи даже !!!


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот FELIPE » Пон 05 ное 2012 15:53


:D Те не че са забранени тези функции,ама искат CAN кабел,а също и CAN връзка м/у модулите и със самата диагностична букса,мътен ми е тоя CAN,но май всичко опира до годината на производство на колата,от 2002 до 2004 CAN е май само таблото,след 2004 всички модули + буксата.
Възможно е да греша,не съм сигурен в това,което пиша :( ,но там е ключа от бараката.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Пон 05 ное 2012 16:22


Е оня Търгаша като го питах за тоя от 40 лева дали е по добре и дали може всичко и оня вика може, може. Е сливи ли имаше в устата да каже че не е така- те просто продават ама лук ли е риба ли е и те не знаят. За малко са тука и не са от тука :!:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Вто 06 ное 2012 15:57


На тая Бомба-Дюза може ли някъде из ваг-кома да се види дали е добра центровката на Тандем помпата и П-Дюзите ? Тоест дали мотора е центрован добре. Не ми е много ясно кава е тука центровката и как работи.
Тандем помпата едновременно ли подава нафта или по отделно за всяка дюза и какви са тия ел. инпулси от тандем помпата към дюзите, нещо такова недоразбрах ?


mitakadinev72
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 29 авг 2012 15:45
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: 1999 g 1. 9TDI AFN
Контакти:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот mitakadinev72 » Сря 19 дек 2012 7:39


kossis написа:Днес пробвах на ваг-кома тестовете на релетата и ел клапаните и на таблото уредите и лампите.
Но тест за това дали работят подгревните свещи- примерно съпротивление да им мери или да ги пуска нямаше. Само релето цъка и ми правеше впечатление че лампите на таблото си намаляха светенето, което ме навежда на мисълта че има голям товар през релето. Но дали всички подгревни свещи бачкат. Лампата на таблото също я тества и свети- мига.
Та има ли по точен тест за подгревните свещи, щото тоя дето го прави вага ми е фалшив :?:



Колега, сподели как се правят тези тестове на релета, ел. клапани и на таблото уредите и лампите? Става ли с vag-com 409.1?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот kossis » Сря 19 дек 2012 13:57


Бате тия тестове ги правих някъде края на есента и от тогава не съм свалял лаптопа, щото е студ и не ми се е налагало.

Иначе аз съвсем случайно попаднах на тях и ги направих точно два пъти. Сам разбираш че не ги помня. Можеби в заводските настройки, ако така се казваха на български.

Ще те излъжа ! Рови по смело без да правиш промени и ще ги намериш.

Аз за да ги намеря сигурно ще ми трябва 1 час са да си припомня пред вага.

Обаче тея работи нищо особено няма да ти помогнат- това си е като демо на музика. А ти ако си видял че нещо не бачка вече е все тая. Клапан Н75 за да го чуеш че работи трябва да отидеш до него и да чуеш че работи- то тихо църцори и пак не ти гарантира че работи добре. Има един тест при работещ двигател които тества клапана в действителност с натоварване на актуатора, но аз не съм го правил.

Са примерно аз ще развия подгревните и ще ги сменя щото тоя тест нищо не ми каза, освен че релето щъка, ама дали отива + до свещите ?


Потребителски аватар
actros1846
Мнения: 458
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Кичево

Re: относно програмата ваг ком

Мнениеот actros1846 » Нед 13 яну 2013 16:33


mitakadinev72 написа:
kossis написа:Днес пробвах на ваг-кома тестовете на релетата и ел клапаните и на таблото уредите и лампите.
Но тест за това дали работят подгревните свещи- примерно съпротивление да им мери или да ги пуска нямаше. Само релето цъка и ми правеше впечатление че лампите на таблото си намаляха светенето, което ме навежда на мисълта че има голям товар през релето. Но дали всички подгревни свещи бачкат. Лампата на таблото също я тества и свети- мига.
Та има ли по точен тест за подгревните свещи, щото тоя дето го прави вага ми е фалшив :?:



Колега, сподели как се правят тези тестове на релета, ел. клапани и на таблото уредите и лампите? Става ли с vag-com 409.1?


Да става влизаш на 17 инструменти има бутон тест натискаш и си правиш проверката. Аз искам да питам на 3 канал първи прозорец оборотите, на втори и на трети прозорец кое е. На мен ми дава на втори прозорец 240 mlg/h а в трети 390 mlg/h като под третия прозорец пиеше MAF от 240 до 340. има ли проблем.

П. П. Колата Ауди А4 В5 1.9 TDI кода на мотора AFN.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта