VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
b_boy_shark
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 13 май 2015 20:28
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот b_boy_shark » Пон 23 яну 2017 9:34


Темпомат няма, защото е посничък вариант! Стоп машинката си работи (не съм я сменял, предполагам че не е сменяна), тъй като светят стоповете, включително и третия!
Остава отново да проверя крушките на стоповете и габаритите да не случайно объркани - вместо 5W да са 21W




minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот minimalizum » Пон 23 яну 2017 18:05


То стоп машинката ако е с двете ключета вътре може само да я хванеш с Ваг-Ком дали работи .
При мен е така като гледам:
леко докосване и сработва първа степен която отива май директно в компа сигнала.
При по-силно натискане светват всички стопове.
Отварял съм такива и чистил контактите вътре.


Потребителски аватар
samet_1984
Мнения: 335
Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот samet_1984 » Пон 23 яну 2017 21:25


Здравейте колеги,
Може ли да ми кажете как мога да си настроя от Ваг-Ком за да активира и задния вентилатор,защото съм с мисълта,че е деактивиран.Колата е Шаран 98г.ТДИ 110 коня.Климатроника е с двойно управление.


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bobovo » Съб 28 яну 2017 0:34


Здр. някой може ли да помогне? Каква е тази грешка за която не намирам нищо в нета?Колата е голф 4 1.6 AKL.
Прикачени файлове
22222222222222.jpg


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Съб 28 яну 2017 9:01


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00668

Точно за твоята грешка намерих в нета това, но не е отговорил собственика какво е било...

Terminal 30 is unswitched power. Typically nothing between it and the battery except a fuse and maybe some connectors.


Ето я темата... http://forums.fourtitude.com/showthread.php?3114361-First-cry-for-help


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bobovo » Съб 28 яну 2017 10:10


И аз я намерих колега тази тема ,но като е без отговор не върши работа.Нито в ross-tech нито в нета никъде няма отговор за тази грешка 00668 36-00 open circuit.Като вляза в секция двигател дава това:
Прикачени файлове
1485530345282.jpg


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот swifter » Съб 28 яну 2017 17:02


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00668

Слаб акумулатор, евентуално.

Хлабави връзки - маса, захранване, генератор.

Последна промяна от swifter на Съб 28 яну 2017 17:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bobovo » Съб 28 яну 2017 17:08


Не е слаб акумулатора.Мерил съм и динамото 14.45в. хвърля.При 3-ма майстори бях и никой не е чувал за тази грешка.При всяко запалване се показва.След като я изтрия докато не изгася двигателя не се показва.


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот swifter » Съб 28 яну 2017 17:16


Провери за дефектни бушони.
Изображение


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bobovo » Съб 28 яну 2017 17:30


Днес проверих само бушон номер 10 и 29 и бяха здрави.


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот jordancho » Нед 29 яну 2017 15:22


Тази грешка аз я тълкувам като липсващо захранване от клема 30. Сиреч до ЕКУ-то не достига (или е твърде ниско) захранващо напрежение от клема 30. Келма 30 ще рече - плюсовата клема на акумулатора. Според AutoData захранване от клема 30 на товоето ЕКУ трябва да идва на 3-ти пин. А захранване от клема 15 - на 1-ви пин. Според това което се вижда на снимките, тази грешка е "от врме на време", което ме навежда на мисълта за лоша връзка някъде по веригата. Откачи и почисти буксата на ЕКУ-то и провери на съответните пинове дали идват съответните захранвания. Почисти и гнездата на бушони 10 и 29, и дори пробвай с нови бушони, макар тези да са здрави. Имал съм подобен проблем със здрав бушон, накрая се оказа, че проблема си е точно от бушона.
На мен преди време ми излизаше "временна" грешка за дебитомера. Отворих буксата му, позачистих я (макар да изглеждаше като чисто нова) напръсках с контактен спрей и вече повече от година не ми е излизала тази грешка, което говори, че явно проблема не е бил в дебитомера а в лоша връзка между него и ЕКУ-то.


miro299
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 15 ное 2012 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот miro299 » Нед 29 яну 2017 15:54


някой колега с ваг ком и дизелова 4ка, може ли да помогне като си пусне един бърз тест на колата с ваг кома и да каже дали се включват перките за охлаждане. По конкретно ме интересува Instruments - Output test - Engine Coolant Temp. Overheat test
и
другото при Auto HVAC - Output test.... на мен ми изписва Warning! Coolant fan will be switched On
Интересува ме при тези два тест дали нещо се случва т.е. дали се включват перките или нищо, да знам да търся ли проблем някъде


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот freelancer » Пон 30 яну 2017 8:41


Supply Voltage Terminal 30 ми записва винаги, когато съм разкачал акумулатора, обикновено махам минуса, за да свърша някаква работа по дросел клапата. :c020


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 30 яну 2017 20:14


Колеги, с един приятел напоследък разсъждаваме върху т.нар. SRI.
Така наскоро настроихме при него мин. и макс. км до сервиз да бъдат 10000.
Сега дилемата е, ако настроим минималния на 7500,дали ще сигнализира 2500 преди 10000,или отново на 1500?
Моля за мнения.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Вто 31 яну 2017 9:24


При мене дилемата е дали може да се изключи това сигнализиране, или поне да сигнализира само на 10 хил км примерно. Ама до тук не можах да го накарам така.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта