VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 13 май 2015 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Темпомат няма, защото е посничък вариант! Стоп машинката си работи (не съм я сменял, предполагам че не е сменяна), тъй като светят стоповете, включително и третия!
Остава отново да проверя крушките на стоповете и габаритите да не случайно объркани - вместо 5W да са 21W
Остава отново да проверя крушките на стоповете и габаритите да не случайно объркани - вместо 5W да са 21W
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
То стоп машинката ако е с двете ключета вътре може само да я хванеш с Ваг-Ком дали работи .
При мен е така като гледам:
леко докосване и сработва първа степен която отива май директно в компа сигнала.
При по-силно натискане светват всички стопове.
Отварял съм такива и чистил контактите вътре.
При мен е така като гледам:
леко докосване и сработва първа степен която отива май директно в компа сигнала.
При по-силно натискане светват всички стопове.
Отварял съм такива и чистил контактите вътре.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги,
Може ли да ми кажете как мога да си настроя от Ваг-Ком за да активира и задния вентилатор,защото съм с мисълта,че е деактивиран.Колата е Шаран 98г.ТДИ 110 коня.Климатроника е с двойно управление.
Може ли да ми кажете как мога да си настроя от Ваг-Ком за да активира и задния вентилатор,защото съм с мисълта,че е деактивиран.Колата е Шаран 98г.ТДИ 110 коня.Климатроника е с двойно управление.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здр. някой може ли да помогне? Каква е тази грешка за която не намирам нищо в нета?Колата е голф 4 1.6 AKL.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00668
Точно за твоята грешка намерих в нета това, но не е отговорил собственика какво е било...
Ето я темата... http://forums.fourtitude.com/showthread.php?3114361-First-cry-for-help
Точно за твоята грешка намерих в нета това, но не е отговорил собственика какво е било...
Terminal 30 is unswitched power. Typically nothing between it and the battery except a fuse and maybe some connectors.
Ето я темата... http://forums.fourtitude.com/showthread.php?3114361-First-cry-for-help
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
И аз я намерих колега тази тема ,но като е без отговор не върши работа.Нито в ross-tech нито в нета никъде няма отговор за тази грешка 00668 36-00 open circuit.Като вляза в секция двигател дава това:
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00668
Слаб акумулатор, евентуално.
Хлабави връзки - маса, захранване, генератор.
Слаб акумулатор, евентуално.
Хлабави връзки - маса, захранване, генератор.
Последна промяна от swifter на Съб 28 яну 2017 17:10, променено общо 1 път.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не е слаб акумулатора.Мерил съм и динамото 14.45в. хвърля.При 3-ма майстори бях и никой не е чувал за тази грешка.При всяко запалване се показва.След като я изтрия докато не изгася двигателя не се показва.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Провери за дефектни бушони.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Днес проверих само бушон номер 10 и 29 и бяха здрави.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Тази грешка аз я тълкувам като липсващо захранване от клема 30. Сиреч до ЕКУ-то не достига (или е твърде ниско) захранващо напрежение от клема 30. Келма 30 ще рече - плюсовата клема на акумулатора. Според AutoData захранване от клема 30 на товоето ЕКУ трябва да идва на 3-ти пин. А захранване от клема 15 - на 1-ви пин. Според това което се вижда на снимките, тази грешка е "от врме на време", което ме навежда на мисълта за лоша връзка някъде по веригата. Откачи и почисти буксата на ЕКУ-то и провери на съответните пинове дали идват съответните захранвания. Почисти и гнездата на бушони 10 и 29, и дори пробвай с нови бушони, макар тези да са здрави. Имал съм подобен проблем със здрав бушон, накрая се оказа, че проблема си е точно от бушона.
На мен преди време ми излизаше "временна" грешка за дебитомера. Отворих буксата му, позачистих я (макар да изглеждаше като чисто нова) напръсках с контактен спрей и вече повече от година не ми е излизала тази грешка, което говори, че явно проблема не е бил в дебитомера а в лоша връзка между него и ЕКУ-то.
На мен преди време ми излизаше "временна" грешка за дебитомера. Отворих буксата му, позачистих я (макар да изглеждаше като чисто нова) напръсках с контактен спрей и вече повече от година не ми е излизала тази грешка, което говори, че явно проблема не е бил в дебитомера а в лоша връзка между него и ЕКУ-то.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
някой колега с ваг ком и дизелова 4ка, може ли да помогне като си пусне един бърз тест на колата с ваг кома и да каже дали се включват перките за охлаждане. По конкретно ме интересува Instruments - Output test - Engine Coolant Temp. Overheat test
и
другото при Auto HVAC - Output test.... на мен ми изписва Warning! Coolant fan will be switched On
Интересува ме при тези два тест дали нещо се случва т.е. дали се включват перките или нищо, да знам да търся ли проблем някъде
и
другото при Auto HVAC - Output test.... на мен ми изписва Warning! Coolant fan will be switched On
Интересува ме при тези два тест дали нещо се случва т.е. дали се включват перките или нищо, да знам да търся ли проблем някъде
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Supply Voltage Terminal 30 ми записва винаги, когато съм разкачал акумулатора, обикновено махам минуса, за да свърша някаква работа по дросел клапата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, с един приятел напоследък разсъждаваме върху т.нар. SRI.
Така наскоро настроихме при него мин. и макс. км до сервиз да бъдат 10000.
Сега дилемата е, ако настроим минималния на 7500,дали ще сигнализира 2500 преди 10000,или отново на 1500?
Моля за мнения.
Така наскоро настроихме при него мин. и макс. км до сервиз да бъдат 10000.
Сега дилемата е, ако настроим минималния на 7500,дали ще сигнализира 2500 преди 10000,или отново на 1500?
Моля за мнения.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
При мене дилемата е дали може да се изключи това сигнализиране, или поне да сигнализира само на 10 хил км примерно. Ама до тук не можах да го накарам така.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта