VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Qgoda
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Мисля, че акумулатора е в ред. Сложен е 2016 додина и пали от раз дори да е престоял няколко дни. Сложихме аларма и имам подозрение дали не е от нея. Жалко, че има оскъдна информация по въпроса.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Провери бушоните над акумулатора. Проблема май или е в бушон или някой от кабелите който отива към тях, а може и самата бушониера да е.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 30 окт 2010 15:33
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AGZ
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Някои може ли да помогне за кодирането на ABS модул?
- joreto666
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:44
- Автомобил: Vw Golf 5 plus
- Двигател: BSE 2006
- Местоположение: Банско
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте.
Колата ми е VW Golf plus 1.6 bse 2006 година.
Взех си кабел за диагностика VCDS и ми излизат две грешки на радиото
2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
00856 - Radio Antenna
011 - Open Circuit
Някои има ли идея какво да проверя ?
Колата ми е VW Golf plus 1.6 bse 2006 година.
Взех си кабел за диагностика VCDS и ми излизат две грешки на радиото
2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
00856 - Radio Antenna
011 - Open Circuit
Някои има ли идея какво да проверя ?
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
май ти е сменян оригиналното радио в колата.
предполагам че ако влезеш в контролера на радиото и се опиташ да го прекодираш/ ако имаш съответната функция.
предполагам че ако влезеш в контролера на радиото и се опиташ да го прекодираш/ ако имаш съответната функция.
Проблем с ABS на B5
Здравейте
Днес пуснах да сканирам с VCDS за грешки на баща ми колата passat b5 1.9tdi 115hp 2000г. и когато стигна до ABS-a инструменталното табло започна да писука, а на дисплея на таблото изписа с големи букви "STOP" след това "service manual". Лампите за abs и asr продължиха да светят и след това. Дори след като извадих ключа и отново дам на контакт лампите продължават да светят. Сега като вляза с VCDS-то в контролера на абс-а таблото свирва 3 пъти и отново надписите stop service manual. Няма никакви записани грешки за абс-а. Някой има ли представа какво е станало, просто сканирах за грешки, а сега излиза че абс-а не бачка.
Днес пуснах да сканирам с VCDS за грешки на баща ми колата passat b5 1.9tdi 115hp 2000г. и когато стигна до ABS-a инструменталното табло започна да писука, а на дисплея на таблото изписа с големи букви "STOP" след това "service manual". Лампите за abs и asr продължиха да светят и след това. Дори след като извадих ключа и отново дам на контакт лампите продължават да светят. Сега като вляза с VCDS-то в контролера на абс-а таблото свирва 3 пъти и отново надписите stop service manual. Няма никакви записани грешки за абс-а. Някой има ли представа какво е станало, просто сканирах за грешки, а сега излиза че абс-а не бачка.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, как да разбера кое микроключе ме ебава с VCDS? Плафоните работят когато си решат... баш когато ми трябва не бачкат.
Грешката е:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
Грешката е:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Най-вероятно е ключа на предния плафон, но може и на задните да оказавт влияние. Може и някоя от крушките да ти прави номера ако не контактува добре. Разглоби ги, почисти ги, провери крушките и виж дали ще стане.
Че другия вариант не е по-добър - при мен като излизаше тази грешка след сумати ровене се оказа спукана спойка в "комфорт модула".
Че другия вариант не е по-добър - при мен като излизаше тази грешка след сумати ровене се оказа спукана спойка в "комфорт модула".
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
разглобявах ключа наскоро(предния), но всичко ми изглежда ОК, единствено липсваше средната крушка, но това на дали е проблем. Бих я сменил, но нямам идея каква е, ако някой може да каже?
http://media.snimka.bg/s1/6247/038737856.jpg?r=0
BTW не съм я отварял до съставни части, т.е. не съм свалял копчета и т.н.
Може и моя проблем да е като твоя... как го хвана тва със спуканата спойка?
Ташака е че както не светят(не свети никоя, дори в багажника), от нищото след малко просто си проработват...
Др вариант е да намеря целия ключ от някъде и да тествам.
http://media.snimka.bg/s1/6247/038737856.jpg?r=0
BTW не съм я отварял до съставни части, т.е. не съм свалял копчета и т.н.
Може и моя проблем да е като твоя... как го хвана тва със спуканата спойка?
Ташака е че както не светят(не свети никоя, дори в багажника), от нищото след малко просто си проработват...
Др вариант е да намеря целия ключ от някъде и да тествам.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
zografski написа:как го хвана тва със спуканата спойка?
Ташака е че както не светят(не свети никоя, дори в багажника), от нищото след малко просто си проработват...
Проява на лоша връзка е описаното.Може от вибрации , от огъване на кабелен сноп да се оправя.
Иначе с лупа и по платката гледаш за лоши спойки, може да е и пукната диря.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ами след като изчистих и смазах с ключовете на плафоните и проблема си остана, следващото логично беше проблема да е някъде из комфорт модула. Не съм търсил с лупа, просто изкарах целия контролер и презапоих наново всички пинове на двете букси които влизат в него, презапоих и всички релета. От тогава на сам не съм имал проблем и добре, че се оправи, че следващото логично щеше да е кабелите, а те трудно се търсят.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Искам да попитам знаещите тук дали може с кабел да се хване как надува турбо? Друг начин е да се сложи манометър, но не разполагам с такъв.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Може да се гледат живи данни с ваг ком кабел --- пускаш си Лог файл да записва на 10 и 11 канал поне.
за повече инфо пиши съобщение --- от къде си ?
за повече инфо пиши съобщение --- от къде си ?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Имам Голф 4 1,8 Т с AGU мотор, сутрин като запаля се чува едно дрънкане за около 30 секунди, затова ходих в един сервиз в Пловдив да търсят причината. Направиха диагностика с кабел на място, после дойде шефът и ми каза, че турбото си е заминало, имало една част вътре, която се чупи (паричка я наричат) и през нейното място спадало налягането и освен това дрънкало. Нямало ремонт, щото е централния корпус на турбото, трябва ново турбо с цена около 1500 лева. Такъв проблем имали и моторите на Форд.
Днес бях на друг майстор, те бяха по разговорливи, освен това тестваха колата в движение, аз в началото не им казах за мнението на другия майстор. След тестването на улицата ми казаха, че турбото надувало до 0,75 бара и че колата е пушка.
Сега се чудя дали да ходя при трети майстор, щото мен не ме свърта на едно място, лошото е че Жоро Касапина до 23 септември е в отпуска, а според едно момиче в двора вече не работел в сервиза на ул. Остромила 45 в Пловдив.
Днес бях на друг майстор, те бяха по разговорливи, освен това тестваха колата в движение, аз в началото не им казах за мнението на другия майстор. След тестването на улицата ми казаха, че турбото надувало до 0,75 бара и че колата е пушка.
Сега се чудя дали да ходя при трети майстор, щото мен не ме свърта на едно място, лошото е че Жоро Касапина до 23 септември е в отпуска, а според едно момиче в двора вече не работел в сервиза на ул. Остромила 45 в Пловдив.
- Бай Иван
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 22 авг 2008 7:42
- Автомобил: Skoda Fabia I Seat Alhambra
- Двигател: ASY AWC
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Купих нов лаптоп с windows 10ка и естествено кабела не тръгна. Проблемът е ясен! Но при предишния лаптоп нямах проблеми при инсталирането на драйверите а сега, при този, се инсталират до някъде и получавам следното съобщение:
Пробвах на всички USB портове и съобщението е едно и също.
Версията на vcds e 11.11.3.
Моля за помощ.
Пробвах на всички USB портове и съобщението е едно и също.
Версията на vcds e 11.11.3.
Моля за помощ.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 120 госта