VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
тва беше излишен коментар, много от нещата по колата съм си ги правил сам, та даже и теми имам в "направи си сам", така че напълно неуместно ми го казваш това ;) аз ако имах стенд където да си ровя на спокойствие под колата, до сега щях да съм видял дали е от датчиците или от другаде.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Идеята ми не беше да те засегна. Просто минах по този път. И аз си правя сам нещата, но без друг модул трудно ще разбереш дали твоя не е наред. Ако искаш имам втори модул и като свалиш твоя ако е със същия парт номер ще ти го заема за да пробваш него. Колкото до датчиците имаш идеален достъп като вдигнеш колата на крик, подлагай само гумата и провери скобите. Дали са захванати за носачите.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
тва е закачено на задния носач, предполагам тва е датчика, но нещо ми се струва, че не е монтиран като хората... някой може ли да ми покаже снимка на този датчик при работещи автоматично регулиращи фарове?!?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не може да се разбере много от снимката, но предполагам е снимано със вдигната на крик кола и би трябвало да е изтеглено така рамото. Виж през ваг ком дали отчита изобщо напрежение или ти дава просто че е тотално извън граници.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
колата не беше на крик, а отпред съм с метална кора и трябва да я свалям, за да се види добре самия датчик, но тва дето е като биалетка, на предния носач ми изглежда криво. Сега ще сляза с VCDS-а да погледна кво показва.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
направих тестовете които намерих в нета с VCDS, ето го резултата:
вече дава и че не са регулирани, не че не го знам де :D
това което соча на тази снимка драфта ли е?
Ясно е че датчиците не дават сигнал, но от какво може да е при положение, че буксите са си на мястото?
Сега освен да разглобя жабката и да гледам модула, идеи?
Или да проследя кабелите от датчиците към модула?
Иии още 1 въпрос, като са автоматични, мога ли ръчно да ги регулирам и да не се занимавам?
вече дава и че не са регулирани, не че не го знам де :D
това което соча на тази снимка драфта ли е?
Ясно е че датчиците не дават сигнал, но от какво може да е при положение, че буксите са си на мястото?
Сега освен да разглобя жабката и да гледам модула, идеи?
Или да проследя кабелите от датчиците към модула?
Иии още 1 въпрос, като са автоматични, мога ли ръчно да ги регулирам и да не се занимавам?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Можеш да огледаш кабелите, но аз го избягвам от 2 месеца. Можеш да ги регулираш ръчно, при мен е бушон номер 10, но при теб може да е друг. Вадиш го и изчезват грешките по фиса и спира да работи реглажа.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
аааа... малко глупав въпрос, но... как да ги регулирам ръчно? Някъде по самия фар има ли нещо с което да мръдна късата светлина надолу, че им вадя очите на колегите...
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Вдигни капака,има едни прорези в гредата над фаровете.
Ще видиш винтовете.
Едните вдигат/свалят фара по вертикала.
Другите го местят по хоризонтала.
Ще видиш винтовете.
Едните вдигат/свалят фара по вертикала.
Другите го местят по хоризонтала.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
хмм ще погледна...
с 1 или 2 се регулират?
с 1 или 2 се регулират?
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ами пробвай.
Срещу стена.
Срещу стена.
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
По-скоро с 1.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Или отиди в някой пункт за ГТП, регулират безплатно.
- JAMES-20
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 19:53
- Автомобил: Seat Leon 1P 2007
- Двигател: BMN
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги,може ли някой да ми каже какви трябва да са стойностите в менюто "measuring blocks" групи 15;16 цилиндри 1,2,3,4,5,защото при мен изписват 0,колата е голф 4 2.3 V5 AGZ мотор 150 кс.Автомобилът има газова,на газ в ниските обороти се усеща леко придърпване и зачудване (на бензин е добре) ходих на газаджия който ми каза,че дърпа въздух от всмукателният колектор откъм 2-3 цилиндър.Благодаря предварително
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
тези групи не бяха ли за missfire_и? Aко съм прав, трябва да показват нули, т,е, че не отчитат прекъсвания. Ако почнат да отчитат, ще брои прекъсванията и полето ще се мени за съответния цилиндър, по-този начин може да разбереш ако имаш проблем с дадена свещ, кабел или бобина (ако са отделни бобините за всеки цил.). А газаджията как е разбрал, че точно от 2 и 3ти дърпа въздух? Обикновено проблеми като твоя при работа на газ се оправят със смяна на кабели и/или свещи, ако не си ги сменял скоро, може да смениш поне свещите ако си сиг, че кабелите са ти ОК.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта