VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги , с кой кабел ще мога да извличам eeproma на километражите и в същото време да работи и с VCDS(vagcom) ?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
днес профилактично закачих колата за проверка. Всичко е ОК, но ми направи впечатление в Engine-meas.blocks (забравих на кой канал беше), в поле "Fresh Air Blower", ми показва стойност -49 градуса. Предполагам, че има някакъв температурен датчик при перката, който явно е сдал багажа. Моля да подскажете къде е този датчик.
днес профилактично закачих колата за проверка. Всичко е ОК, но ми направи впечатление в Engine-meas.blocks (забравих на кой канал беше), в поле "Fresh Air Blower", ми показва стойност -49 градуса. Предполагам, че има някакъв температурен датчик при перката, който явно е сдал багажа. Моля да подскажете къде е този датчик.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Някъде под въздушния филтър,по спомен.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Благодаря колега. Ще се сваля жабката :)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
По скоро вадиш отгоре филтъра и там някаде стоеше над перката датчика.
Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.
Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..
И на брато го сменям а той е с А4.
Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.
Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..
И на брато го сменям а той е с А4.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, някаква идея какво означава тази грешка за Parking Brake-a на Passat B6?
02844 - Lamp for Automatic Parking Function
02844 - Lamp for Automatic Parking Function
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ето нещо,което може да опиташ от една тема в чужд форум.Същия проблем се е оправил по този начин.Прегледай буксите и кабелите. I did manage to sort it out !!! The Parking Brake ECU was incorrectly coded after they change the PB module. I used VCDS 10.10.0, I went into the Parking Brake (Address 53) and I changed the value "0000012" - with Auto-Hold function .... to "0000011" - without Auto-Hold function. The light is off and everything works great.
Cheers guys !!!
Cheers guys !!!
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ще пробвам утре, но дали просто в coding да влезна и да го сменя или трябва и нещо друго?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Така ще се загуби ауто холд функцията, аз съм много доволен от тази функция и си я ползвам редовно. Ако искаш да я има по-добре търси друг начин, колега!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
kossis написа:По скоро вадиш отгоре филтъра и там някаде стоеше над перката датчика.
Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.
Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..
И на брато го сменям а той е с А4.
Още веднъж благодарско Колега. Бях една седмица в командировка и чак вчера се зарових. Отгоре не се вижда. Утре пред блока ще свалям жабката. Сега се загледах на 1-ви канал ми изкарва грешки 2.1 и 7.1. Ще я закачам да видя това пък какво е.....
- MomchilKolev
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 05 фев 2016 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
moto333
Здравейте!Разбрах ,че може да променя силата на въртене на воланът(усилието) били са 6 степени.
Точно къде да го търся това с промяната колата е Голф 5 1.9 тди 105 коня 2006 година.
Точно къде да го търся това с промяната колата е Голф 5 1.9 тди 105 коня 2006 година.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Zdravko Zankov написа:Здравейте колеги.
Днес пуснахме една диагностика на Шкодата. В мотора имаше три грешки.
Но най - интересна ми е следната
17988
Имам предположения, но ще ми е интересно да и други хора да се изкажат.
След почистване на дросела грешката не излиза.
Мотора държи стабилни обороти на празен ход. С включен климатроник вече не притриса.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, опитвам се да си активирам функцията като завивам да святка халогена към която страна завивам, но не става и да бипка като заключвам и също не става. Някой има ли идея как се прави, гледах в нета, но повечето ревюта/за святкането на халогените/ са като отидеш на 23 канал на 46-Central Conv.- Coding - Long coding helper, a аз нямам такъв канал, по-малко са! Дали е заради китаеца VCDS 12.12.0 ? Отмятах разни човки на гарги но не стана нищо, изписва, че е приет кода, но промяна няма, след всичкото това "кодиране" ми спря да се заключва като тръгне колата и си го направих от опциите на таблото пак да се заключва и ме е страх повече да барам. Върнах си всичко както си беше в лонк кодинг, бях си запаметил снимка на оригиналните стойности. Някой правил ли го е на Пасат б6 и ако да, как се прави? Или да си убия кабела
- Angel_
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
http://www.my-gti.com/2207/enabling-sta ... fog-lights
Тук има как се прави кодиране за Голф 5, но предполагам за пасат ще е същото. Трябва контролния модул да е 30 битов за да може да се активира тази екстра. И аз си купих кабел с тази цел, но се оказа, че модулът не го поддържа...
Тук има как се прави кодиране за Голф 5, но предполагам за пасат ще е същото. Трябва контролния модул да е 30 битов за да може да се активира тази екстра. И аз си купих кабел с тази цел, но се оказа, че модулът не го поддържа...
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
И предполагам предварително не може да се рязбере дали ще стане или не? :/
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта