VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
loshiqa
Мнения: 209
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот loshiqa » Сря 01 фев 2017 13:32


Колеги , с кой кабел ще мога да извличам eeproma на километражите и в същото време да работи и с VCDS(vagcom) ?




stoiann
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот stoiann » Нед 05 фев 2017 12:30


Здравейте,

днес профилактично закачих колата за проверка. Всичко е ОК, но ми направи впечатление в Engine-meas.blocks (забравих на кой канал беше), в поле "Fresh Air Blower", ми показва стойност -49 градуса. Предполагам, че има някакъв температурен датчик при перката, който явно е сдал багажа. Моля да подскажете къде е този датчик.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 05 фев 2017 17:08


Някъде под въздушния филтър,по спомен.


stoiann
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот stoiann » Нед 05 фев 2017 20:30


Благодаря колега. Ще се сваля жабката :)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Нед 05 фев 2017 21:39


По скоро вадиш отгоре филтъра и там някаде стоеше над перката датчика.

Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.

Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..

И на брато го сменям а той е с А4.


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Itsaka » Чет 09 фев 2017 19:46


Колеги, някаква идея какво означава тази грешка за Parking Brake-a на Passat B6?

02844 - Lamp for Automatic Parking Function


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот vlado_tonev » Чет 09 фев 2017 20:11


Ето нещо,което може да опиташ от една тема в чужд форум.Същия проблем се е оправил по този начин.Прегледай буксите и кабелите. I did manage to sort it out !!! The Parking Brake ECU was incorrectly coded after they change the PB module. I used VCDS 10.10.0, I went into the Parking Brake (Address 53) and I changed the value "0000012" - with Auto-Hold function .... to "0000011" - without Auto-Hold function. The light is off and everything works great.
Cheers guys !!!


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Itsaka » Чет 09 фев 2017 23:58


Ще пробвам утре, но дали просто в coding да влезна и да го сменя или трябва и нещо друго?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Пет 10 фев 2017 8:27


Така ще се загуби ауто холд функцията, аз съм много доволен от тази функция и си я ползвам редовно. Ако искаш да я има по-добре търси друг начин, колега!


stoiann
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 06 сеп 2014 18:49
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот stoiann » Съб 11 фев 2017 14:45


kossis написа:По скоро вадиш отгоре филтъра и там някаде стоеше над перката датчика.

Иначе ще натрошиш жабката и после трябва да свалиш и вентилатора.

Аз и него свалях за да видя дали има боклук и кондензи при изпарителя. Но беше чисто. Та начупих и отворите на жабката и после ги лепих....
Лошото е че не помня този датчик да е бил там. Значи остава да е над вентилатора. Но и там не се сещам къде беше. А винаги сам сменям филтъра..

И на брато го сменям а той е с А4.


Още веднъж благодарско Колега. Бях една седмица в командировка и чак вчера се зарових. Отгоре не се вижда. Утре пред блока ще свалям жабката. Сега се загледах на 1-ви канал ми изкарва грешки 2.1 и 7.1. Ще я закачам да видя това пък какво е.....


Потребителски аватар
MomchilKolev
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 05 фев 2016 17:21
Автомобил:
Двигател:

moto333

Мнениеот MomchilKolev » Сря 15 фев 2017 17:55


Здравейте!Разбрах ,че може да променя силата на въртене на воланът(усилието) били са 6 степени.
Точно къде да го търся това с промяната колата е Голф 5 1.9 тди 105 коня 2006 година.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 15 фев 2017 19:50


Zdravko Zankov написа:Здравейте колеги.
Днес пуснахме една диагностика на Шкодата. В мотора имаше три грешки.
Но най - интересна ми е следната
17988
Имам предположения, но ще ми е интересно да и други хора да се изкажат.

След почистване на дросела грешката не излиза.
Мотора държи стабилни обороти на празен ход. С включен климатроник вече не притриса.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Пон 06 мар 2017 8:48


Колеги, опитвам се да си активирам функцията като завивам да святка халогена към която страна завивам, но не става и да бипка като заключвам и също не става. Някой има ли идея как се прави, гледах в нета, но повечето ревюта/за святкането на халогените/ са като отидеш на 23 канал на 46-Central Conv.- Coding - Long coding helper, a аз нямам такъв канал, по-малко са! Дали е заради китаеца VCDS 12.12.0 ? Отмятах разни човки на гарги :icon_lol но не стана нищо, изписва, че е приет кода, но промяна няма, след всичкото това "кодиране" ми спря да се заключва като тръгне колата и си го направих от опциите на таблото пак да се заключва и ме е страх повече да барам. Върнах си всичко както си беше в лонк кодинг, бях си запаметил снимка на оригиналните стойности. Някой правил ли го е на Пасат б6 и ако да, как се прави? Или да си убия кабела :laser


Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Angel_ » Пон 06 мар 2017 22:21


http://www.my-gti.com/2207/enabling-sta ... fog-lights
Тук има как се прави кодиране за Голф 5, но предполагам за пасат ще е същото. Трябва контролния модул да е 30 битов за да може да се активира тази екстра. И аз си купих кабел с тази цел, но се оказа, че модулът не го поддържа...


i.stojanov
Мнения: 552
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Пон 06 мар 2017 23:21


И предполагам предварително не може да се рязбере дали ще стане или не? :/



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта