VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Вто 07 мар 2017 8:41


Не ми е 30 битов, но има отметки за такава опция, но след като ги променя, не става. Понякога след махане на акумулатора и после като се сложи минава време и сама си маха грешките от еарбеци и други подобни, да не би да трябва да се чака? Ще търся за с по-малкото битове как става, ако въобще го има някъде.




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Вто 07 мар 2017 17:09


Колеги, може ли някой да ми обясни на прост български каква е тая грешка? Карах си извънградско и изведъж светна лампата за подгрева и изписа fault engine workshop/нещо от сорта/ спрях, изгасих я и пак я запалих и всичко 6, на мен ли ми се струва, но е малко спъната колата. Намерих го в гугъл, но не разбрах много.

Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9384
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 05314 000 00000
VCID: 6ADB2423458A324E2A7-803F
1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 189195 km
Time Indication: 0
Date: 2017.03.07
Time: 15:01:03

Freeze Frame:
RPM: 3136 /min
Torque: 208.0 Nm
Speed: 132.0 km/h
0.00 %
Voltage: 14.35 V
Pressure: 1874.4 mbar
Pressure: 2236.5 mbar


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот vanesto » Вто 07 мар 2017 17:13


Турбината ти пренадува, виж маркучите, клапан N75, или зацапана геометрия.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Вто 07 мар 2017 17:44


Отидох на 11 канал и на празен ход не се включва и изкючва там както е в нета, така ли трябва да е? Или да подам газ?


i.stojanov
Мнения: 552
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Вто 07 мар 2017 19:47


Същата работа и при мен.
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
 Part No SW: 03G 906 021 KH HW: 03G 906 021 AN
 Component: R4 1,9L EDC G000SG 9245 
 Revision: --H07--- Serial number: VWZBZ0G0609031
 Coding: 0000071
 Shop #: WSC 01392 785 00200
 VCID: 6F484425CB180DA99D-803A

2 Faults Found:
005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics 
 P1698 - 001 - - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100001
 Fault Priority: 0
 Fault Frequency: 42
 Reset counter: 255
 Mileage: 167372 km
 Time Indication: 0
 Date: 2000.00.00
 Time: 00:11:07

 Freeze Frame:
 RPM: 0 /min
 Speed: 0.0 km/h
 Load: 0.0 %
 Voltage: 12.24 V
 Bin. Bits: 11001100
 Bin. Bits: 00000000
 (no units): 0.0

000564 - Boost Pressure Regulation 
 P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00110000
 Fault Priority: 0
 Fault Frequency: 1
 Reset counter: 255
 Mileage: 167521 km
 Time Indication: 0
 Date: 2000.00.00
 Time: 17:16:15

 Freeze Frame:
 RPM: 3171 /min
 Speed: 80.0 km/h
 Load: 88.6 %
 Voltage: 14.36 V
 Bin. Bits: 11001000
 Absolute Pres.: 1978.8 mbar
 Absolute Pres.: 2335.8 mbar


Sent from my iPhone using Tapatalk


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Вто 07 мар 2017 20:20


Моята явно беше зацапала геометрията, пуснах я на ръчен режим на 4-та предавка със 100 км/ч и изминах 10 км, сега е като бясна, не дава да и скочиш на газта. Преди да излезе грешката беше като скопена целия ден, викам си това от времето ли е, какво е и не след дълго изпищя и изплю грешката, но след продухването се оправи.


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 396
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ogogin » Вто 07 мар 2017 20:32


betaserk написа:

Ще ми е интересно, колега, ако се справиш лонг кодиннга, че и при мен прави тази мизерия, опитвам се да си актвирам звуков сигнал на аларманата. Но не става


i.stojanov
Мнения: 552
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Сря 08 мар 2017 13:45


betaserk написа:Моята явно беше зацапала геометрията, пуснах я на ръчен режим на 4-та предавка със 100 км/ч и изминах 10 км, сега е като бясна, не дава да и скочиш на газта. Преди да излезе грешката беше като скопена целия ден, викам си това от времето ли е, какво е и не след дълго изпищя и изплю грешката, но след продухването се оправи.

Какво имаш предвид под ръчен режим? Или си автоматик?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: RE: Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Bro0z3r » Сря 08 мар 2017 19:54


betaserk написа:Колеги, опитвам се да си активирам функцията като завивам да святка халогена към която страна завивам, но не става и да бипка като заключвам и също не става. Някой има ли идея как се прави, гледах в нета, но повечето ревюта/за святкането на халогените/ са като отидеш на 23 канал на 46-Central Conv.- Coding - Long coding helper, a аз нямам такъв канал, по-малко са! Дали е заради китаеца VCDS 12.12.0 ? Отмятах разни човки на гарги :icon_lol но не стана нищо, изписва, че е приет кода, но промяна няма, след всичкото това "кодиране" ми спря да се заключва като тръгне колата и си го направих от опциите на таблото пак да се заключва и ме е страх повече да барам. Върнах си всичко както си беше в лонк кодинг, бях си запаметил снимка на оригиналните стойности. Някой правил ли го е на Пасат б6 и ако да, как се прави? Или да си убия кабела :laser

А 09 - Cent. Elect? Или нещо подобно беше.. При вас с Б6 трябва да са там тия неща


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: RE: Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот betaserk » Сря 08 мар 2017 20:37


i.stojanov написа:
betaserk написа:...

Какво имаш предвид под ръчен режим? Или си автоматик?


Да, автоматик ми е и пуснах на ръчен режим на 4-та с 3000 оборота за да не отива на 6-та скорост, че не бях на магистрала и не исках да карам със 180-200/не съм забелязал точно колко вдига на 6-та с 3000 оборота/ :icon_lol повече от 140 не съм вдигал и винаги си слагам колан когато карам извън града :a045

ogogin написа:Ще ми е интересно, колега, ако се справиш лонг кодиннга, че и при мен прави тази мизерия, опитвам се да си актвирам звуков сигнал на аларманата. Но не става


Bro0z3r написа:
betaserk написа:...

А 09 - Cent. Elect? Или нещо подобно беше.. При вас с Б6 трябва да са там тия неща


От много кодиране :icon_lol ми изчезна едната опция, като задържиш копчето за вдигане на джама на шофьорската врата и след 2 -3 сек се вдигат всичките/сега не прави така/ :cry :banghead :banghead
Нито на 09 го има нито на 46 :banghead изглежда трябва да е с повече битове модула за да стане :no :gruebel не знам, ако намеря как става ще пиша веднага, но за сега няма развитие.


i.stojanov
Мнения: 552
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Сря 08 мар 2017 20:40


Много благодаря!
А тази грешка, каква може да е причината:

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics 
 P1698 - 001 - - Intermittent
 Freeze Frame:
 Fault Status: 00100001
 Fault Priority: 0
 Fault Frequency: 42
 Reset counter: 255
 Mileage: 167372 km
 Time Indication: 0
 Date: 2000.00.00
 Time: 00:11:07

 Freeze Frame:
 RPM: 0 /min
 Speed: 0.0 km/h
 Load: 0.0 %
 Voltage: 12.24 V
 Bin. Bits: 11001100
 Bin. Bits: 00000000
 (no units): 0.0


Мога ли да рязбера, дали Cruise control е слаган в последствие или е заводски?


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Bro0z3r » Чет 09 мар 2017 21:34


Причината е, както буквално пише, че имаш записана грешка в контролера на волана.
А за темпомата може по стикера в багажника (евентуално)


i.stojanov
Мнения: 552
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Чет 09 мар 2017 21:45


Записаната грешка да речем, че влизам и я трия (като си взема и кабел), обаче питам за причината, ако някой има представа. Защото преди да купя колата я закачахме и уж изтрихме всичко. Днес на място се включи Cruise control от копчето на ръчката за мигачите, изключих го, тръгна х и не мога повече да го включа. Но светна!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Bro0z3r » Чет 09 мар 2017 23:04


Грешките не са за триене, а за отстраняване.
Щом има записано нещо, трябва да се прочете и да се установи причината за нея грешка.
В последствие следва отстраняване на повредата и ако грешката не се махне сама, чак тогава триене!!


i.stojanov
Мнения: 552
Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
Автомобил: Golf 5 TDI
Двигател: BXE 2007
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот i.stojanov » Чет 09 мар 2017 23:16


Точно това ми е въпроса. Какво може да му има на контролера? Може ли да са слаби връзки или по-скоро на сервиз? Ако афтърмаркет е слаган Темпомата може нещо да са разбазикали. Повече ме притеснява дали може по някаквъ начин да попречи на сигурността при пътуване. Без темпомат не е проблем.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта