VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Чет 29 май 2008 16:46


kirhadj написа:Някой да знае, какво значат грешките от картинката?


Защо не си регистрираш версията, ще е малко по лесно :)
Грешките са две доколко се вижда:

00290 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/00290
00283 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/00283

Грешките са на двете леви колела, и са че показанията на датчика са извън очакваните или има проблем с кабелите до датчика.
Може да се кабелите, датчиците, разстоянието до ротора и т.н.т.

:idea: Резултата от четенето може да се записва в текстов файл за да не се налага да се правят и качват снимки.




Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Сря 25 юни 2008 17:22


nasttii написа:някои може ли да ми каже от каде мога да си сваля всички кодове за грешки да си ги имам на пц-то иначе знам че на саита ross-tech.com ги има но искам да си ги имам свалени от каде може да направя това


Изтегли си ги от този саит:http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=diag


dymbo
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: А4 1.9TDI...vw Polo 6n.

Мнениеот dymbo » Нед 13 юли 2008 23:04


Някой ще обясни ли как може да се ограничи времето на отворен EGR клапан с VAG COM. Някои които го е правил ако може да каже стъпка по стъпка. :beer


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 14 юли 2008 20:21


dymbo написа:Някой ще обясни ли как може да се ограничи времето на отворен EGR клапан с VAG COM. Някои които го е правил ако може да каже стъпка по стъпка. :beer


До колкото знам не може. Аз съм си махнал цялата SAI система барабар с EGR клапана и помпата.


dymbo
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: А4 1.9TDI...vw Polo 6n.

Мнениеот dymbo » Пон 14 юли 2008 21:03


20vTurbo написа:
До колкото знам не може. Аз съм си махнал цялата SAI система барабар с EGR клапана и помпата.

Ами така не ти ли трупа грешки комп?
Нека които знае трикове напр. как да си бъзикаме колите чрез VAG COM да обясни тука в тази тема стъпка по стъпка :deal че и ние които не знаем англ. да научим нещо.


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Пон 21 юли 2008 20:03


Здравейте,
Някой може ли да ми разясни следните грешки и какво би трябвало да предприема:

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent


Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пон 21 юли 2008 21:06


kirhadj написа:Здравейте,
Някой може ли да ми разясни следните грешки и какво би трябвало да предприема:

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent


Благодаря предварително!


Става въпрос за клапан Н75 който регулира работата на Т. компресора и клапата на смукателните тръби.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 22 юли 2008 0:08


dymbo написа:
20vTurbo написа:
До колкото знам не може. Аз съм си махнал цялата SAI система барабар с EGR клапана и помпата.

Ами така не ти ли трупа грешки комп?
***


Не. Само слагаш един резистор в куплунга за помпата:
http://www.20squared.com/catalog/product_info.php?products_id=169&osCsid=3029153d1d207862d28f1a8439837c53
Изображение

а дупката на EGR съм я затапил с ето това:
http://www.20squared.com/catalog/product_info.php?cPath=6_9_30_47_94&products_id=29&osCsid=3029153d1d207862d28f1a8439837c53
Изображение


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 22 юли 2008 17:56


kirhadj написа:Къде се намира тази клапа на турбото Н75?


Изображение


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Съб 26 юли 2008 18:17


И аз се сдобих с кабелче и понаучих доста неща. Ето някои хубави линкчета, които ще са полезни:


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Вто 29 юли 2008 8:16


Колеги помагайте, какво значат следните грешки:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-00 - -
18159 - Supply Voltage too High
P1751 - 35-10 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Мерси предварително.


bascho
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

чете

Мнениеот bascho » Пет 22 авг 2008 8:25


Чете засега съм доволен от контролерите в колата прочете само 01-Engine и 25-immobilizer(мисля,че това е нормално колата няма ABS и AIRBAG има клима и ел стъкла като екстри, но ако някой смята че има и някакви други контролери нека сподели.). Имах няколко грешки на ЛАМБДА сондата изчистих и засега всицхко е ок. Но при опцията за преглеждане на данни в реално време трябва да се сменят групите. При смяна на групите се променят и данните но не ги знам какво точно показват. Някой може ли да ми каже от каде мога да прочета повече информация за всяка група и показателите които показва.


terminat0r
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 14 фев 2005 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Калибриране на километраж

Мнениеот terminat0r » Сря 27 авг 2008 21:10


Купих си GPS и с него засякох, че километража ми отчита с 8 км повече от реалната скорост. При скорост на колата според GPSa 100 km/h, километража отчита 108 км/h. С vag-com влезнах в instruments и там на тестовете стрелката на километража не се закова на 100 km/h a на 110 приблизително. Каде и какво трябва да се пипне с vag-com и може ли да се калибрира да показва вярно?
колата е Seat Cordoba 1.6 AKL 2000 година


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Калибриране на километраж

Мнениеот AmW » Сря 27 авг 2008 21:13


terminat0r написа:Купих си GPS и с него засякох, че километража ми отчита с 8 км повече от реалната скорост. При скорост на колата според GPSa 100 km/h, километража отчита 108 км/h. С vag-com влезнах в instruments и там на тестовете стрелката на километража не се закова на 100 km/h a на 110 приблизително. Каде и какво трябва да се пипне с vag-com и може ли да се калибрира да показва вярно?
колата е Seat Cordoba 1.6 AKL 2000 година


А гумите да си сменял колега ?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Re: Калибриране на километраж

Мнениеот 20vTurbo » Чет 28 авг 2008 0:43


terminat0r написа:Купих си GPS и с него засякох, че километража ми отчита с 8 км повече от реалната скорост. При скорост на колата според GPSa 100 km/h, километража отчита 108 км/h. С vag-com влезнах в instruments и там на тестовете стрелката на километража не се закова на 100 km/h a на 110 приблизително. Каде и какво трябва да се пипне с vag-com и може ли да се калибрира да показва вярно?
колата е Seat Cordoba 1.6 AKL 2000 година


Това е нормално. Километража не може да се калибрира. На мен също ми показва малко в повече и на пасата и на голфа.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта