VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пон 01 сеп 2008 22:39


мерси пич! :respect :bowdown




Jmok
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jmok » Пон 22 сеп 2008 16:48


Като начало може да проверите тук:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/index.html


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Вто 23 сеп 2008 17:37


DimoNN написа:
DimoNN написа:Правил ли е някой разни настройки като вкл. на лампичка за коланите, заключване на вратите над 20км/ч, включване на звукова сигнализация на алармата и т.н.? и ако да - как и от къде се цъкат? никой ли не знае?


:?:


Тези работи стават с кодиране на съответният модул - централно заключване, комфорт модул, центр. електрик и т.н.т. Зависи от колата ...
Информация има и тук - http://wiki.ross-tech.com/index.php/Dia ... Procedures
но не всичко е описано. В инет има информация...

Например активиране на авт. заключване в Audi A3 8L - http://www.youtube.com/watch?v=tK774dx6Isg


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: VAG-Com

Мнениеот vagcom » Нед 05 окт 2008 20:51


TheSin написа:могат всички модели на Seat, VW,Skoda, и някои Аудита от 1994 до 2004


A защо "и някои Аудита" ? :D

С KKL и VAG-COM 311.2 се работят всички VAG автомобили до около 2003/4г.
След това се появява CAN и на някои с кан бъс може да се прочете само двигателя по ККЛ.

Но има и изключения - ранните TDI до 1994г. и 2.6 с еку на хелла и т.н.т. - http://www.ross-tech.com/vag-com/issues.html (ккл е dump интерфейс :) )

Най-отдолу има табличка за приложението - http://www.sklad66.com/cardiag/KKL/index.htm

таблицата не е пълна, ако някой има питане да ми пусне кода на платформата или ако не го знае началото на вин номера и ще мога да му кажа повече.


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Пон 20 окт 2008 21:55


dymbo написа:
vagcom написа:
Например активиране на авт. заключване в Audi A3 8L - http://www.youtube.com/watch?v=tK774dx6Isg

Това е много полезен линк , имам един въпрос искам да си направя климатроника да не се вкл. всеки път когато дам на контакт, обаче не знам тези кодове които се сменят а на мен с версия 311.2-N не ми ги показва като инфо както на клипчето. Знае ли някои от каде да ги видя??


клипчето аз съм ги "снимал" :D

първо кажи каква е колата и т.н.т.
а най-добре е направо да пуснеш номера на климатроника, ваг-кома го казва
не съм сигурен дали има точна такава възможност ...

информация за кодирането има в elsawin, на сайта на рос-тех и още много места...


Потребителски аватар
vagcom
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vagcom » Вто 21 окт 2008 19:13


dymbo написа:номер на климатроника не знам ?? от каде да го видя ??
Controller: 8L0 820 043 B
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72
Coding: 04143
Shop #: WSC 06335
No fault code
това ми показа vag това ли е номера


Да това е инфото.
Но не можах да намеря нищо в момента за кодирането на този контролер а и нямам елза в момента при мен.

Сега кодирането ти е 4143, запиши си това число.
И ако ти се занимава - експериментирай с вдигане и сваляне на битове.
Или изчакай елзата и търси там.
Друг вариант е да прочетеш кода от друга кола със сyщият HVAC


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1786
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda Octavia 4x4 Skout
Двигател: TDI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

VAG-COM

Мнениеот mariovasi » Съб 25 окт 2008 21:15


Здравейте колеги.
Абсолютно не разбирам от VAG COM,но от доста време се питам следното нещо.
Въпросът ми не е за определен модел автомобил,а като цяло.
Например се случи колата просто да изгасне,поради шофьорско невнимание,на кръстовище.Или пък напр. заради акумулатор не иска да завърти,мигат часовници,датчици цъкат.
Или както при мен заради кабел на свеща,покарах на 3-4цилиндъра няколко км.
Почетох VAG COM темите,но не можах да си отговоря.От такива случки пак ли се трупат грешки?
Може би въпросът ми е смешен но...скоро питах един майстор (уш),и той като мене,не знае.
...благодаря. :D


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3769
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 08 ное 2008 0:26


Winner25 написа:Как мога да стигна до този прозорец?
Изображение
С версия 311-2 става ли?


Мисля, че тази версия нямаше такава екстра.


voodoo_pz
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 29 яну 2009 9:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Re: VAG-COM

Мнениеот voodoo_pz » Чет 29 яну 2009 11:07


зна4и кабела е vag-com 311.2 имам и по ножия софтуеар пробвам и сдвата и нестава инсталирал сам вси4ко като хората сигурен сам пробвах на бора и 4ете мотора на ауди а4 съ6то няма проблем на моита не иска да 4ете мотора кабела не е оригинален купих го 45 лв незнам как да си намеря активажионния код за софтуеата


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7271
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: VAG-COM

Мнениеот Winner25 » Чет 29 яну 2009 11:20


Ако нямаш активационен код - намери си key gen. Ао не намериш пиши да ти пратя.
Ако след като въведеш активационния код не става - не мога да помогна.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12466
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот kris11 » Нед 08 фев 2009 16:07


AFT и VagCom 311.2 не се разбират.
Чете само : 6K0 906 025E SIMOS 4S2 3510 и за двигателя клетки 1 до 5 .оттам нагоре няма активна .чете обороти, напрежение на сондата, на акумулатора, температура на охл. течност , ъгъл на отваряне на клапата .Напрежението на сондата е добре импулсите съшо.

проблемите на този мотор са : при топъл двигател при стартиране, запалва и след малко гасне .Докато не се подаде газ загасва. Ако се изфорсира не загасва и си държи равномерни обороти на ПХ.При студен двигател проблема го няма.
Няма грешки за изчистване.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот DimoNN » Пет 06 мар 2009 16:09


http://www.r32oc.com/16832-post17.html

тук е описано как можете да си включите/изключите някои фабрични опцийки (мигане н мигачите при отключване/заключване, бипкане на клаксона пак при откл./закл., автоматично заключване/отключване на колата). Общо взето се променя поленцето New value (1-включване на съответната опция (оn), 0- изключване (оff)), след което давате Test и Save... успех :да: да отбележа, че като дадете тест, не очаквайте новата функция да се тества... просто виждате промяната от on->off и обратно, след което се появява бутон Save...


dymbo
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: А4 1.9TDI...vw Polo 6n.

Re: VAG-COM

Мнениеот dymbo » Пет 27 мар 2009 13:28


Някои знае ли на колко ml.h работи наи добре двигателя , AHU 90к. заводско си беше на 3-3.2мл. промених го на 4.2мл. разлика има , ако го увелича още дали ще има някакви странични проблеми??


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот gomez » Съб 28 мар 2009 11:29


Ако говориш за количеството впръскано гориво, в 01 канал на адаптация, тогава стойността е добре да е на 3 мг. при 90 градуса. Ако може да се смъкне на 2.5 ефекта ще е - по-пъргава кола, но с по-голям разход и повече пушек. Аналогично е обратното !

Този отговор одоволетвори ли те ?


единак
Мнения: 183
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот единак » Нед 29 мар 2009 10:36


Гомез,

Не е ли обратна логиката - при по-голямо число или повече впръскано гориво сместа да се обогатява повече? Тоест колата да харчи повече и да пуши?
Преди 5-6 дни проверихме на един колега чисто новата шкода - 5.2, хвърчи като самолет.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ВладиславВеселинов и 4 госта