Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
lethal
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 10 сеп 2014 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот lethal » Сря 11 ное 2015 11:34


Вкрайна сметка си взех нова брава,но пак има проблем.Всичко работи както трябва и зумера и централното и плафона,но като заключа и после отключа не мога да отворя шофьорската врата.Отвътре я отварям,но много трудно.Аз ли съм сбъркал нещо или бравата може да е дефектна?




Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 11:47


Да попитам,значи централното ми работи,стъклата се вдигат когато ръчно,заключа колата и задържа ключа,но плафоните не работят...... Как мога разбера,дали е ключе или е някаква прекъсната връзка...?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 11 ное 2015 12:00


lethal написа:
kossis написа:Много, много, а работата по разглобяването ???? Или там е безплатно.
Работата по разглобяването и сглобявамето е не повече от час и половина.Микрето ,което трябва да де смени е 5 лева.Дали не е много?


Бе явно lethal си го правил и ги разбираш нещата. Освен да вземеш и да му го наравиш на колегата за тези пари които казваш. Нали е много лесно.


А на колегата Xaxy ще му кажа че щом искаш оригинално да е-купуваш си от ОЛХ 4 нови брави за по 60 лева броиката и си плащаш за работа колкото ти искат и си ти !
Аз лично не бих сменял само микрето, понеже първо не е ясно колко ще изкара новото, а и не е много евтино това със защита за прах и мръсотия. Вероятно също ще се наложи да се преправя за монтажа на новото микре, което не съвпада на 100%.
Второ задължително трябва да се припои цялата платка в бравата и да се проверят и останалите микрета, защото и те се чупят. И накрая да се смаже механиката и да се провери за изядена пластмаса и тнт по нея.

Това е по така простият преглед и ремонт на една стара брава. Лесно и чудесно. :th_up А разглобяването е още по лесно, особено ако си си изпринтил цялата история по работният процес и си я прочел добре- няма никъкви проблеми. Аз се убедих в това. :mrgreen
Даже за спорта смених на Брато ми на Аудито счупената вакум помпа и спуканият вакум в задната врата- там е още по лесно.

Та колега Xaxy, аз понеже обичам да залагам на здравите решения си пробих двойната ламарина на колата за всяка врата. Кофти се дупчи малката дупка за рапидката, защото като се срещне втората ламарина отзад и често се чупи тънкото свредло. 10мм са си зор, но с добра бургия и водно охлаждане става. Яка работа. :Mr Green Fun
После като слагахме алармата с моят човек и той си монтира бутоните, свърза ги след цифровият сигнал през гуфретите и работата заспа. Сега хем имам оригинални брави и механика, хем има яки истински бутони. Тия пръдлета не им е местото там, но това си е мое менние, което се е доказало във времето.
А и при монтаж на ново микре, ако се счупи пак, процедурата е много лесна по демонтжа както каза колегата. :biggrin
Последно понеже започна да не ми се отключва задната дясна врата при припек. Та я презапоих и заспа, но там е много интересно ваденето и поставянето на клинците на ждама. Щото и той се размонтира.

:icon_lol Абе лесна работа си е от всякъде............. Колегата ще те оправи бързо и евтино. :th_up

lethal, що така не работи, като е лесно ? Е поне за 5 минути ще разглобиш пак и си ти, а в почивката и на колегата ще помогнеш.


lethal
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 10 сеп 2014 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот lethal » Сря 11 ное 2015 12:44


Лесно е,да.Разглобяването не е никаква философия и става бързо.Аз си взех нова брава за 60 лева,чешка,с една година гаранция,а за стара му иска 55 лева.Всеки сам да си прави изводите.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 13:11


Значи да разбирам,че с едно 50-100 леа, няма се размина....? Явно ще се седи, без осветление в купето :Mr Green Fun

В краен случай,един кабел от запалката пускам и това е, само да има осветление :mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 11 ное 2015 13:36


lethal, само не разбрах дали ти си си майстора или друг се занимава ??? Щото отстрани е много лесно !!! :c010 :d050
Ако пък ги правиш всеки ден е рутина.

Проблема на новите брави е че не е ясно колко са читави, а и механиката им е по калпава. Звукът им е по кофти при работа и тнт. Не е като оригиналната.
Къде е логиката да не можеш да отваряш вратат, като си сменил с чисто нова брава ???

Ако проблема ти с това е бил и преди, значи го търси другаде- в лоши кабелни връзки, комфорт-модул и тнт. Ако се е появил сега-новата брава !

Xaxy, нали ти казах как е най разумно и практично-с дупчене.

Последна промяна от kossis на Сря 11 ное 2015 17:07, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 13:38


Разбрахте,но в моя град нема кои го направи,тук са събрани от кол и въже.... Ааа, аз пък немам необходимите инструменти и знания...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 11 ное 2015 13:41


Някой близък съседен град до теб, няма ли същества способни на подобни дела ? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 13:42


Низнам,но малко вероятно... :thumb_down

Ти,ако ще можеш кажи,ще се разберем за цената.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 11 ное 2015 14:05


Значи ако София ти е близо, мога да ти дам майстор който ще ти я свърши тази работа на приемлива цена.
Аз специално, като ти написах пробивах само. Но така и така майстора ще ти монтира после бутоните, та тия х 10 лева отгоре дали ще ги дадеш на мене или на него. По добре на едно место да ти направят нещата като хората. Поне той знае къде да реже и да снажда за да работи бутона коректно. Аз не внимавах тогава -къде свързва. А сега трябва да гледам къде ми ги е мотал снадките.

lethal, провери си в гуфрираната тръба буските и ги напръскай с контактен. Може там да е окислено и да не работи коректно бравата ! :th_up


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 14:10


Колко време отне,че да направиш всичко? Какви пари ти излезе всичко, а пак можеш ли местиш копчето на плафона, дали да свети при отворена врата,след като затвориш пак да свети и т.н.

П.п. на 260 км съм от София


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 11 ное 2015 14:16


Баце, не се базикай де. Значи ти запаралелваш към старите микрета едни нови хубави и мощни бутони, с тях можеш и 100 ватова крушка да си светваш. Не виждам каво може да се измени в общата схема че да има проблем за управлението на плафона или друго.

Не помня точно. Аз монтирах и аларма при него. Но мисля че около 20 лева му беше цената ако той дупчи и монтира негов бутон + свързването. Тоест грубо от 80 до 100 лева за 4 врати.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 14:25


Ясно,благодаря ти,ако не намеря тук някой опрай плафоните, ще ти пиша да се разберем.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 11 ное 2015 14:30


А като време - Аз пробих отворите зад блока за два часа с почивките. Все пак е дебела ламарина и двойна. Почива се и се охлажда свредлото с вода. При малките отвори за крепежите отдолу пък трябва да се внимава.
После на другият ден за един следобед сложихме и алармата и бутоните.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Xaxy » Сря 11 ное 2015 17:39


thewolf написа:Ето и малко полезна информация от първа ръка или поне възможност за проверка, преди да се купуват микроключета, брави или каквото и да е.
Отворих комфорт модула, нямаше и капка вътре, абсолютно чист, платката също. Пода беше мокър обаче и не знам от къде е дошла тази всичката вода, като проверих стените да не се е стичало и нямаше нищо по тях. Изглежда мокрото е старо и просто не е изсъхнало?! Каналчетата ги почистих преди месец някъде.
20140608_120454.jpg


Това нещо на снимката долу е един болт, служещ като маса на някои от функциите на комфорт модула. Открих, че при мен проблема със отчитането на отворена/затворена врата, плюс плафоните, плюс интериорното осветление и сигнала за включени изключени фарове, се дължеше именно на този болт.
20140608_120723.jpg


Десятка гидория, развъртане, изваждане на клемата и гайката, почистване на повърхността около болта-маса, почистване с шкурка на гайката и на клемата, после обратното упражнение, завъртане със финес :mhihi :mhihi :mhihi и почна всичко да си работи както трябва. Сега вече от тук нататък ако нещо изгори, вече ще знам, че не е тази гайка. Сега всичко си работи както преди.

Давам го просто като инфо, някой преди да купува каквото и да е, нищо не пречи да направи една проверка за не повече от 10 минути работа. При мен проблема се реши така, именно с почистването на тази гайка. Ръждясала е поради наличието на вода под краката на шофьора, сега ще изследвам от къде идва тази вода, дали е нова или просто не е изсъхнала как? Взимам едно шише с вода и почвам да оливам докато видя дали тече някъде отгоре :)


Колега с какво почисти буксата...?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта