Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Вкрайна сметка си взех нова брава,но пак има проблем.Всичко работи както трябва и зумера и централното и плафона,но като заключа и после отключа не мога да отворя шофьорската врата.Отвътре я отварям,но много трудно.Аз ли съм сбъркал нещо или бравата може да е дефектна?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Да попитам,значи централното ми работи,стъклата се вдигат когато ръчно,заключа колата и задържа ключа,но плафоните не работят...... Как мога разбера,дали е ключе или е някаква прекъсната връзка...?
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
lethal написа:Работата по разглобяването и сглобявамето е не повече от час и половина.Микрето ,което трябва да де смени е 5 лева.Дали не е много?kossis написа:Много, много, а работата по разглобяването ???? Или там е безплатно.
Бе явно lethal си го правил и ги разбираш нещата. Освен да вземеш и да му го наравиш на колегата за тези пари които казваш. Нали е много лесно.
А на колегата Xaxy ще му кажа че щом искаш оригинално да е-купуваш си от ОЛХ 4 нови брави за по 60 лева броиката и си плащаш за работа колкото ти искат и си ти !
Аз лично не бих сменял само микрето, понеже първо не е ясно колко ще изкара новото, а и не е много евтино това със защита за прах и мръсотия. Вероятно също ще се наложи да се преправя за монтажа на новото микре, което не съвпада на 100%.
Второ задължително трябва да се припои цялата платка в бравата и да се проверят и останалите микрета, защото и те се чупят. И накрая да се смаже механиката и да се провери за изядена пластмаса и тнт по нея.
Това е по така простият преглед и ремонт на една стара брава. Лесно и чудесно. А разглобяването е още по лесно, особено ако си си изпринтил цялата история по работният процес и си я прочел добре- няма никъкви проблеми. Аз се убедих в това.
Даже за спорта смених на Брато ми на Аудито счупената вакум помпа и спуканият вакум в задната врата- там е още по лесно.
Та колега Xaxy, аз понеже обичам да залагам на здравите решения си пробих двойната ламарина на колата за всяка врата. Кофти се дупчи малката дупка за рапидката, защото като се срещне втората ламарина отзад и често се чупи тънкото свредло. 10мм са си зор, но с добра бургия и водно охлаждане става. Яка работа.
После като слагахме алармата с моят човек и той си монтира бутоните, свърза ги след цифровият сигнал през гуфретите и работата заспа. Сега хем имам оригинални брави и механика, хем има яки истински бутони. Тия пръдлета не им е местото там, но това си е мое менние, което се е доказало във времето.
А и при монтаж на ново микре, ако се счупи пак, процедурата е много лесна по демонтжа както каза колегата.
Последно понеже започна да не ми се отключва задната дясна врата при припек. Та я презапоих и заспа, но там е много интересно ваденето и поставянето на клинците на ждама. Щото и той се размонтира.
Абе лесна работа си е от всякъде............. Колегата ще те оправи бързо и евтино.
lethal, що така не работи, като е лесно ? Е поне за 5 минути ще разглобиш пак и си ти, а в почивката и на колегата ще помогнеш.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Лесно е,да.Разглобяването не е никаква философия и става бързо.Аз си взех нова брава за 60 лева,чешка,с една година гаранция,а за стара му иска 55 лева.Всеки сам да си прави изводите.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Значи да разбирам,че с едно 50-100 леа, няма се размина....? Явно ще се седи, без осветление в купето
В краен случай,един кабел от запалката пускам и това е, само да има осветление
В краен случай,един кабел от запалката пускам и това е, само да има осветление
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
lethal, само не разбрах дали ти си си майстора или друг се занимава ??? Щото отстрани е много лесно !!!
Ако пък ги правиш всеки ден е рутина.
Проблема на новите брави е че не е ясно колко са читави, а и механиката им е по калпава. Звукът им е по кофти при работа и тнт. Не е като оригиналната.
Къде е логиката да не можеш да отваряш вратат, като си сменил с чисто нова брава ???
Ако проблема ти с това е бил и преди, значи го търси другаде- в лоши кабелни връзки, комфорт-модул и тнт. Ако се е появил сега-новата брава !
Xaxy, нали ти казах как е най разумно и практично-с дупчене.
Ако пък ги правиш всеки ден е рутина.
Проблема на новите брави е че не е ясно колко са читави, а и механиката им е по калпава. Звукът им е по кофти при работа и тнт. Не е като оригиналната.
Къде е логиката да не можеш да отваряш вратат, като си сменил с чисто нова брава ???
Ако проблема ти с това е бил и преди, значи го търси другаде- в лоши кабелни връзки, комфорт-модул и тнт. Ако се е появил сега-новата брава !
Xaxy, нали ти казах как е най разумно и практично-с дупчене.
Последна промяна от kossis на Сря 11 ное 2015 17:07, променено общо 5 пъти.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Разбрахте,но в моя град нема кои го направи,тук са събрани от кол и въже.... Ааа, аз пък немам необходимите инструменти и знания...
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Някой близък съседен град до теб, няма ли същества способни на подобни дела ?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Низнам,но малко вероятно...
Ти,ако ще можеш кажи,ще се разберем за цената.
Ти,ако ще можеш кажи,ще се разберем за цената.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Значи ако София ти е близо, мога да ти дам майстор който ще ти я свърши тази работа на приемлива цена.
Аз специално, като ти написах пробивах само. Но така и така майстора ще ти монтира после бутоните, та тия х 10 лева отгоре дали ще ги дадеш на мене или на него. По добре на едно место да ти направят нещата като хората. Поне той знае къде да реже и да снажда за да работи бутона коректно. Аз не внимавах тогава -къде свързва. А сега трябва да гледам къде ми ги е мотал снадките.
lethal, провери си в гуфрираната тръба буските и ги напръскай с контактен. Може там да е окислено и да не работи коректно бравата !
Аз специално, като ти написах пробивах само. Но така и така майстора ще ти монтира после бутоните, та тия х 10 лева отгоре дали ще ги дадеш на мене или на него. По добре на едно место да ти направят нещата като хората. Поне той знае къде да реже и да снажда за да работи бутона коректно. Аз не внимавах тогава -къде свързва. А сега трябва да гледам къде ми ги е мотал снадките.
lethal, провери си в гуфрираната тръба буските и ги напръскай с контактен. Може там да е окислено и да не работи коректно бравата !
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колко време отне,че да направиш всичко? Какви пари ти излезе всичко, а пак можеш ли местиш копчето на плафона, дали да свети при отворена врата,след като затвориш пак да свети и т.н.
П.п. на 260 км съм от София
П.п. на 260 км съм от София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Баце, не се базикай де. Значи ти запаралелваш към старите микрета едни нови хубави и мощни бутони, с тях можеш и 100 ватова крушка да си светваш. Не виждам каво може да се измени в общата схема че да има проблем за управлението на плафона или друго.
Не помня точно. Аз монтирах и аларма при него. Но мисля че около 20 лева му беше цената ако той дупчи и монтира негов бутон + свързването. Тоест грубо от 80 до 100 лева за 4 врати.
Не помня точно. Аз монтирах и аларма при него. Но мисля че около 20 лева му беше цената ако той дупчи и монтира негов бутон + свързването. Тоест грубо от 80 до 100 лева за 4 врати.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Ясно,благодаря ти,ако не намеря тук някой опрай плафоните, ще ти пиша да се разберем.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
А като време - Аз пробих отворите зад блока за два часа с почивките. Все пак е дебела ламарина и двойна. Почива се и се охлажда свредлото с вода. При малките отвори за крепежите отдолу пък трябва да се внимава.
После на другият ден за един следобед сложихме и алармата и бутоните.
После на другият ден за един следобед сложихме и алармата и бутоните.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
thewolf написа:Ето и малко полезна информация от първа ръка или поне възможност за проверка, преди да се купуват микроключета, брави или каквото и да е.
Отворих комфорт модула, нямаше и капка вътре, абсолютно чист, платката също. Пода беше мокър обаче и не знам от къде е дошла тази всичката вода, като проверих стените да не се е стичало и нямаше нищо по тях. Изглежда мокрото е старо и просто не е изсъхнало?! Каналчетата ги почистих преди месец някъде.
Това нещо на снимката долу е един болт, служещ като маса на някои от функциите на комфорт модула. Открих, че при мен проблема със отчитането на отворена/затворена врата, плюс плафоните, плюс интериорното осветление и сигнала за включени изключени фарове, се дължеше именно на този болт.
Десятка гидория, развъртане, изваждане на клемата и гайката, почистване на повърхността около болта-маса, почистване с шкурка на гайката и на клемата, после обратното упражнение, завъртане със финес и почна всичко да си работи както трябва. Сега вече от тук нататък ако нещо изгори, вече ще знам, че не е тази гайка. Сега всичко си работи както преди.
Давам го просто като инфо, някой преди да купува каквото и да е, нищо не пречи да направи една проверка за не повече от 10 минути работа. При мен проблема се реши така, именно с почистването на тази гайка. Ръждясала е поради наличието на вода под краката на шофьора, сега ще изследвам от къде идва тази вода, дали е нова или просто не е изсъхнала как? Взимам едно шише с вода и почвам да оливам докато видя дали тече някъде отгоре :)
Колега с какво почисти буксата...?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта