valiosport написа:Фабричния имобилайзер още в първото мнение на темата пише, че се преодолява през буксата за диагностика. Само от там ли може да се преодолее имобилайзера или има и други начини. Питам защото може да се прекъсне буксата евентуално?
преди 3-4 години гледах едно предаване по една немска телевизия как се краде Пасат 5.5 тди с истински крадец , беше снимано май в Полша и на крадеца не му пукаше , платили са му немците за "интервюто" със скрито лице де. Та той спомена , че тъй като не се знае дали собственика не е откачил ОБД буксата директно, за да не губи време показа как се прави. А именно с един лост като голяма отвертка изкърти Клъстера (уреда със стрелките ) и се закачи за него или по скоро го замести с своята джаджа не съм сигурен вече 100% го има и в Тубата уоutube.
Като се замисля така е най-сигурно. През ОБД е същото, само , че трафика минава през Гейтуей , която е нещо като централен хъб. В крайна сметка когато се хаква просто го прави директно на Клъстера. Отне му под 3 мин, поначупи малко пластмаси, но каза, че е от напревението , че го снимат иначе почти не си личало...
От това не вивдам спасение, осшен да си взимаме Клъстера все е едно е маска за радио..