Здравейте, пускам тази тема и тук, в Ауди форума засега няма мнения по въпроса. А и все пак колата е брат на Голф 4.
При работещ двигател и без консуматори алтернатора зарежда с ~14,2 V, като пусна фарове, отопление на заден прозорец, радио и чистачки напрежението пада до ~13,8 V. Мерено е на клемите на акумулатора, а и през VAG COM пак показва близка стойност и мисля, че е в нормата.
Но когато пусна климатика, следва лека промяна на оборотите (нещо като срив за секунда, после са си ОК, леко завишени) и след това напрежението пада до ~12,4 V, след което бавно се покачва до около 13 и си остава там. Когато го спра и се нормализира. Реле-регулатора е сменен и би трябвало проблема да не е от него, а VAG COM понякога записва следната грешка
16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low
Понякога при подаване на контакт, лампата на таблото на алтернатора (тази с акумулатора), премигва, точно все едно няма добра връзка някъде. А принципно би трябвало да свети постоянно когато съм на контакт. Случи се да почне да премигва така и в движение. И при двата случая като се запали колата, след това да се загаси, после всичко е наред. Друго което забелязвам - понякога при палане ми свети лампата за АБС-а и след 1-2 секунди изгасва, понякога не. Въобще, кашата става все по-голяма.
От всичките неща си мисля, че е възможно някъде да има лоша връзка при масите около двигателя? Някой има ли схема за всички такива точки за AGU двигател?
Проблем с алтернатор ? - Audi A3
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с алтернатор ? - Audi A3
focke-wulf написа:От всичките неща си мисля, че е възможно някъде да има лоша връзка при масите около двигателя?
Ти си гениален!
Ама не се ебавам! Наистина това ти е проблема.
Ще трябва да поразвиеш малко болтчета и да позатъркаш с шкурка.
Става въпрос за конзолата, която държи генератора и компресора на климатика.
На практика масата ти минава по следния път: Корпус на генератора-Конзола на генератора-Конзола, която държи предната конзола=Двидателен блок-Кабел от болта на стартера до акумулатора.
Всяко едно от тези неща ти е на болтова връзка и контакта е чрез притискане.
На всяка връзка е възможно да се е появил окис (а окиса е изолатор)
Според написаното от теб, най-голямо внимание бих обърнал на връзките голяма конзола-двигателен блок.
Използвай медна паста, за да намажеш почистените контактни плочи с цел защита от последваща корозия. Примерно, Wurth имат такава паста. Води се CU 800.
Всъщност, като разгледах каталога им, се оказва, че го има и на спрей, и в голяма кутия:
http://www.wuerth.bg/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%85%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.html
На 104 стр е
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта