Все пак провери ли с мултицета какво е зареждането?
Провери го и сравни с показанията на ваг-кома.Реле регулатора се сваля без да сваляш динамото и не е скъп ,около 30-40лв.
Имал съм случаи от развалено реле-регулатор дори да презарежда,повече от 15V
Колата тогава държеше високи обороти на празен ход.
Алтернатор на голф 4 1.9тди 4motion agr мотор 90к.с
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Алтернатор на голф 4 1.9тди 4motion agr мотор 90к.с
Ами зареждането е нормално,динамото е качвано и на стент..Както писах и по горе само в жегата нещо се шашави.За да се смени релерегулатора трябва да се свали динамото,защото на агр-мотора е на по гадно място,намира се между компресора на климатика и хидравличната помпа.Иако някой все пак знае какво напрежение върви по кабелчето влизащо в компа моля да сподели.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Алтернатор на голф 4 1.9тди 4motion agr мотор 90к.с
Какви стойности измери?
АГР мотора с нищо не е по-различен,че да му е по-сложно динамото от на моя АХФ,но ти ако искаш разглобявай наред!
Според мен по кабелчето трябва да има напрежение,същото което подава динамото,просто предполагам.
АГР мотора с нищо не е по-различен,че да му е по-сложно динамото от на моя АХФ,но ти ако искаш разглобявай наред!
Според мен по кабелчето трябва да има напрежение,същото което подава динамото,просто предполагам.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Алтернатор на голф 4 1.9тди 4motion agr мотор 90к.с
Самото динамо е на кофти място и не може да се свали регулатора,защото има разни неща,които пречет.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта