VW Bora - от Н4 към Н1

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
georgi_abf
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VW Bora - от Н4 към Н1

Мнениеот georgi_abf » Чет 26 юни 2014 20:42


Здравейте,имам VW Bora с фарове Сонар които са отделни крушки за късите и дългите светлини(Н1-Н3),ПРОБЛЕМЪТ е,че при превключване на дълги светлини,късите гаснат,някой има ли престава как да направя така че да светят и двете светлини при дълги. :screwy

Последна промяна от georgi_abf на Пет 27 юни 2014 9:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Bora - от Н4 към Н4

Мнениеот xalerrelax » Чет 26 юни 2014 21:30


Оправи си заглавието , че е н4 към н4.
Не съм го правил на Бора , но на Голфа съм правил това упражнение.
Слагаше се едно мостче , където стоят релетата.
Пак повтарям на Бора не съм го правил.
Намери темата за преминаване от едносекционен към двусекционен , защото идеята е една и съща.
Другото , което ми идва на 'прима виста" е реле , като пуснеш дългите да пропуска към късите.
Това са само идеи.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: VW Bora - от Н4 към Н4

Мнениеот Tipsy » Чет 26 юни 2014 22:14


На голфа H1 са дългите, а халогените H3. Като си на халогени и включиш дългите ти гаснат халогените. За да останат включени халогените докато си на дълги се сваля реле 53 и се прави мост между 30 и 87 краче и пак се слага релето. Не се препоръчва продължителното ползване, че може да стопи масата.


Потребителски аватар
georgi_abf
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Bora - от Н4 към Н1

Мнениеот georgi_abf » Съб 28 юни 2014 8:20


на 53 реле като направя мост от 30към87 крече само започва да свири клаксона :screwy
някой да има друга идея?

Последна промяна от hooligans на Пон 07 юли 2014 14:57, променено общо 1 път.
Причина: Използвай бутона "Промени", вместо да пускаш ново мнение!


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Bora - от Н4 към Н1

Мнениеот Skruji » Пон 07 юли 2014 14:36


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1167457

Ето тук е описано, но не го разбрах изцяло.
Идеята че трябва да се премести жълт/зелен кабел, който влиза в превключвателя къси/дълги на друг пин на същия превключвател (както е при Голф).
Но не разбрах къде трябва да се премести.
Който е по на то с английския да помогне.

Ето и полезен линк със схема:
http://vwts.ru/electro/g4/g4_2001-2003_el_shemy_rus_hy.zip


Потребителски аватар
ni4kata16
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 29 яну 2010 0:00
Автомобил: VW BORA
Двигател: AJM
Местоположение: Мездра

Re: VW Bora - от Н4 към Н1

Мнениеот ni4kata16 » Пет 01 юни 2018 9:47


Да повдигнем малко темата. Някой може ли да ми помогне. Сложих фарове с лупа DEPO и като премина на дълги, късите изгасват. Колата е VW Bora комби.


jero82
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
Автомобил: BORA 2.0 115 hp
Двигател: APK
Местоположение: sofia/silistra

Re: VW Bora - от Н4 към Н1

Мнениеот jero82 » Съб 15 дек 2018 23:41


и аз, се нареждам към зайнтересованите,утре ако ми остане време ще се поровя в кабеляците


Потребителски аватар
ivanov99
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 03 яну 2019 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: VW Bora - от Н4 към Н1

Мнениеот ivanov99 » Чет 03 яну 2019 15:07


При мен пък на голф 4, Н7 са къси.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта