Здравейте колеги,
предстои ми монтаж на аларма СА-03 линк към описанието: http://bsm-bg.com/index.php/bg/products/alarmeni-sistemi/avto-alarm-sistemi/284-ca-02-ca-03
а тук е инструкцията за монтаж: http://bsm-bg.com/documents/instrukcii/CA02_CA03_Installation_Manual_BG.zip
Само дето инструкцията е написана доста постно.
Алармата е аналогова интерфейсна с управление от оригиналното дистанционно.
Та ще помоля някой по-навътре с алармите да даде малко разяснения
относно свързването и настройките на това животно.
Най-вече става дума за свързването на кабелите за забрана/разрешение.
И другото: означава ли, че като повечето сигнали за управление за - ( минус ),
то означава ли тогава, че джъмпер S2 трябва да е поставен ( свързва всички входни резистори към + ( плюс )).
Благодаря на отзовалите се.
Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Последна промяна от kcv на Нед 12 фев 2017 8:12, променено общо 1 път.
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
За начало ще ползвам функция 8 - работа със забрани/разрешения,
като за целта ще ползвам сигнал от мигачи през реле за обръщане на поляритета,
понеже всички входове ще са към + ( плюс ) - което се постига с поставен джъмпер S2.
Смятам да не поставям другите джъмпери и така импеданса да е > 500кΩ
Всички сигнали от врати ще се подават през диоди към една обща точка - №2 на буксата на алармата
Сигнала от преден капак ще се подава също през диод на №13 на буксата на алармата
Правилно ли е така?
п.п. прилагам снимка на инструкцията за монтаж ( за по-лесна ориентация ).
като за целта ще ползвам сигнал от мигачи през реле за обръщане на поляритета,
понеже всички входове ще са към + ( плюс ) - което се постига с поставен джъмпер S2.
Смятам да не поставям другите джъмпери и така импеданса да е > 500кΩ
Всички сигнали от врати ще се подават през диоди към една обща точка - №2 на буксата на алармата
Сигнала от преден капак ще се подава също през диод на №13 на буксата на алармата
Правилно ли е така?
п.п. прилагам снимка на инструкцията за монтаж ( за по-лесна ориентация ).
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Греда най-гадна.
Алармата я монтирах, влиза в режим на програмиране, но никаква реакция.
Не приема команди за промяна на статуса на функциите.
При заключване не се включва.
А всички линии са проверени.
Алармата я монтирах, влиза в режим на програмиране, но никаква реакция.
Не приема команди за промяна на статуса на функциите.
При заключване не се включва.
А всички линии са проверени.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
За да разбере алармата че заключваш или отключваш трябва да получи информация на краче 5 или краче 15 .От къде подаваш сигнал отключено/заключено?
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Инфото а заключване отключване го връзвам на модула на централното на пиновете на Lock cilinder на шофьорската врата.
Но сега като се замисля, при заключване с дистанционно тези пинове са неактивни
и би трябвало да се вземе сигнал от пиновете на машинката на шофьорската врата.
Така ли е или бърка?
И другото по-важно за мен - защо не иска да приема команди при програмиране?
Но сега като се замисля, при заключване с дистанционно тези пинове са неактивни
и би трябвало да се вземе сигнал от пиновете на машинката на шофьорската врата.
Така ли е или бърка?
И другото по-важно за мен - защо не иска да приема команди при програмиране?
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
kcv написа:...би трябвало да се вземе сигнал от пиновете на машинката на шофьорската врата...
Мисля че от там е най-коректно,защото със сигурност имаш импулс който да ползваш за включване/изключване.Само трябва да го провериш дали е по плюс или минус за да знаеш къде да го подадеш.
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Значи днес след съпорт по телефона от BSM
я програмирах извън автомобила и остава да проверя
къде е проблема при сигналите дето съм взел.
Това за машинката и него ще оправя.
Следва монтаж на автомобила Stage 02.01
я програмирах извън автомобила и остава да проверя
къде е проблема при сигналите дето съм взел.
Това за машинката и него ще оправя.
Следва монтаж на автомобила Stage 02.01
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Алармата вече е монтирана и работи коректно.
Оказа се, че като съм вързал погрешно кабелите за включване и изключване,
алармата се е ошашкала и затова не приема команди за програмиране.
Сега вече са вързани към моторчето на централното и всичко е наред.
Оказа се, че като съм вързал погрешно кабелите за включване и изключване,
алармата се е ошашкала и затова не приема команди за програмиране.
Сега вече са вързани към моторчето на централното и всичко е наред.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Колега, провери дали при отключване с ключ в ключалката, не се деактивира алармата?
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Всичко е наред. При отваряне с ключ сработва веднага и започва да пищи и мига с мигачите.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Колега,
Доволен ли си от алармата? Чудя се каква да взема за Голф 4 2002г. Колебая се между тази и Tytan DS410.
Идеята е да е с повече функции, като и да има опция да се свържат оригиналните сензори за движение.
Доволен ли си от алармата? Чудя се каква да взема за Голф 4 2002г. Колебая се между тази и Tytan DS410.
Идеята е да е с повече функции, като и да има опция да се свържат оригиналните сензори за движение.
Re: Аларма СА-03 ; монтаж и настройка
Доволен съм от работата на алармата.
Не съм забелязал да има проблеми.
Титана се управлява по CAN-bus шина, това е разликата с моята.
Не съм забелязал да има проблеми.
Титана се управлява по CAN-bus шина, това е разликата с моята.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта