Директна диагностика на комфорт модул

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
blaze
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Директна диагностика на комфорт модул

Мнениеот blaze » Пон 12 дек 2016 16:02


Колеги, някой може ли да каже кои пинове на 1J0 комфорт модул се ползват за да го свържа с Ваг-Ком директно, не на колата.
Имам 4-5 модула които искам да тествам вкъщи на бюрото дет се вика.

Намерих разпиновки, имам и ЕЛСА, но не се свързвам д модулите. Другия момент е дали не трябва табло и през него правят комуникацията или има друга тънкост ?




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Директна диагностика на комфорт модул

Мнениеот Vasseto » Пон 12 дек 2016 20:20


Огледай топологията на CAN връзката и ще се сетиш къде да поставиш резисторни тапи. Също така и колко Ома трябва да са.
И после да не забравиш да ги споделиш тука.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта