Колеги, някой може ли да каже кои пинове на 1J0 комфорт модул се ползват за да го свържа с Ваг-Ком директно, не на колата.
Имам 4-5 модула които искам да тествам вкъщи на бюрото дет се вика.
Намерих разпиновки, имам и ЕЛСА, но не се свързвам д модулите. Другия момент е дали не трябва табло и през него правят комуникацията или има друга тънкост ?
Директна диагностика на комфорт модул
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Директна диагностика на комфорт модул
Огледай топологията на CAN връзката и ще се сетиш къде да поставиш резисторни тапи. Също така и колко Ома трябва да са.
И после да не забравиш да ги споделиш тука.
И после да не забравиш да ги споделиш тука.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта