Голф 4 1.6 sr akl Грешка с компютъра
Голф 4 1.6 sr akl Грешка с компютъра
Здравейте колеги от известно време ми излиза тази грешка при диагностика след като ми беше изгорял един бушон колата си върви и няма проблем но от време на време след като загася колата не иска да запали прави го много рядко и забелязах че не идва ток до свещите като не иска да запали въртя 3 4 пъти и всичко се оправя след това.Ще съм много благодарен ако някои има напредстава от къде може да идва проблема.Колата е Голф 4 1.6 sr akl
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 sr akl Грешка с компютъра
Ето това са възможните проблеми, всеки един от тях трябва да се изключи. Според мен проблема е в 1 или 3. Преди да се стигне до евентуален проблем в компютъра, се проверяват конектора на ECU за окис и хлабави връзки, бушони на компютъра за същото, реле за подаване на захранване след контактен ключ на ECU и т.н.
Possible Causes
1.Wiring and/or Connector(s) from/to Engine Control Module (ECM) faulty
2.Engine Control Module (ECM) incompatible
3.Engine Control Module (ECM) faulty
4.Engine Control Module (ECM) modified
Immobilizer removed
Chiptuning (Chip replaced)
Possible Solutions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Engine Control Module (ECM)
Check/Replace Engine Control Module (ECM)
Check Engine Control Module (ECM) for Modifications
Old Style Chip Tuning where actual Chips are replaced may have resulted in bad Soldering or otherwise broken the ECM.
Possible Causes
1.Wiring and/or Connector(s) from/to Engine Control Module (ECM) faulty
2.Engine Control Module (ECM) incompatible
3.Engine Control Module (ECM) faulty
4.Engine Control Module (ECM) modified
Immobilizer removed
Chiptuning (Chip replaced)
Possible Solutions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Engine Control Module (ECM)
Check/Replace Engine Control Module (ECM)
Check Engine Control Module (ECM) for Modifications
Old Style Chip Tuning where actual Chips are replaced may have resulted in bad Soldering or otherwise broken the ECM.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта