Здравейте. На кратко ситуацията е следната - колата ми е Golf 4 1.8T AUQ 2002г по CAN, имам монтиран ГИ Фобос 5 с комуникация по OBD. При монтажа връзката на инжекциона по OBD я направих на отзад директно за кабелите за буксата за диагностика. Проблема идва от това, че когато си закача колата да си чета грешките с VCDS докато инжекциона е активен не ми засича контролера на двигателя и в повечето случаи и другите контролери. За да си направя диагностика трябва да вдигна капака и да извадя бушона на ГИ и всичко идва на ред. Тези гимнастики вече взеха да ми умръзват и малко да ме дразнят и искам да реша този проблем за да бъде всичко както трябва. Диагностика не си правя всеки ден с комютъра, но си е често а и сега си взех bluetooth скенер да си следя реалните данни с телефона и също иска да дръпна бушона на ги-то.
Та моля за помощ и съвети как да реша този проблем за да си бъде всичко наред, хем ГИ-то да си комуникира по OBD хем да не ми се налага да вадя бушона.
Проблем с VCDS и ГИ по CAN mk4
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с VCDS и ГИ по CAN mk4
ShoGo_GTI написа:Здравейте. На кратко ситуацията е следната - колата ми е Golf 4 1.8T AUQ 2002г по CAN, имам монтиран ГИ Фобос 5 с комуникация по OBD. При монтажа връзката на инжекциона по OBD я направих на отзад директно за кабелите за буксата за диагностика. Проблема идва от това, че когато си закача колата да си чета грешките с VCDS докато инжекциона е активен не ми засича контролера на двигателя и в повечето случаи и другите контролери. За да си направя диагностика трябва да вдигна капака и да извадя бушона на ГИ и всичко идва на ред. Тези гимнастики вече взеха да ми умръзват и малко да ме дразнят и искам да реша този проблем за да бъде всичко както трябва. Диагностика не си правя всеки ден с комютъра, но си е често а и сега си взех bluetooth скенер да си следя реалните данни с телефона и също иска да дръпна бушона на ги-то.
Та моля за помощ и съвети как да реша този проблем за да си бъде всичко наред, хем ГИ-то да си комуникира по OBD хем да не ми се налага да вадя бушона.
Няма как компа на колата да си комуникира с две други устройства едновременно,в случая с ГИ и диагностичния адаптер.Аз от Фобос не разбирам ама май има някакъв чалъм от ключето на Фобоса да се изключва ОБД-то на газовата.Чети описанието на ГИ!
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Проблем с VCDS и ГИ по CAN mk4
а вариянт ли е и какъв би бил ефекта ако поставя троен прекъсвач и прекъсвам връзката с обд докато колата работи на газ и после отново да я включвам пак докато работи
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с VCDS и ГИ по CAN mk4
Виждал съм ЦК ключе монтирано точно за тази цел.Прекъсват само КАН линията,която е вързана към газовия комп.Когато искаш да си правиш диагностика,прекъсваш с ключето
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта