Значи колата е голф 5 1.4 ФСИ 90 к.с. БКГ.
От скоро започна да се чува малко по-шумно бензиновата помпа в багажника по време на работа на двигателя и то не винаги.
След като изключа двигателя и извадя ключа, бензиновата помпа в резервоара продължава да работи. Издава звук и то силен.
От таблото с релета в двигателя до акумулатора, реле 458 или това което е от страна на калника пари яко, но като го извадя помпата не спира.
Като откача акумулатора за 5 мин. и го закача после, помпата спира и всичко е нормално до следващото палене.
В нет-а търсих инфо за релета 404 намиращи се в зоната под ключа на фаровете, но не успях да ги извадя с ръка, а нямах клещи.
Къде да търся проблема и как да разбера дали е реле или цялостен проблема с НЕпрекъсването на подаване на ток към помпата след махане на контактния ключ?
От днес: откачах релетата в двигателния отсег до акумулатора но помпата не спира.
Откачах релета 404 в купето, пак не спира.
Откачих куплунга на управлението на помпата под задната седалка и спря, но то си беше логично.
Това значи че управлението на помпата е ок, защо обаче идва ток до нея постоянно?
25.05.2017
Колата се оправи, бе сменен датчика за ниско налягане на горивото след помпата в резервоара и преди помпата за високо налягане.
Освен него бе сменен и управляващия блок на помпата в резервоара.
Не спира бензиновата помпа на голф 5 FSI. Решено!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта