Здравейте,
ходих да ми монтират допълнително един DRL модул за дневни светлини, но откакто го сложих само ядове. DRL модула връзваха паралелно като кабелите минахава от таблото с бушоните (което е под капака на колата) , през десния ксенон.
Проблемите ми са два:
1. Като дам на контакт от време на време ми излиза на таблото "Oil Sensor Workshop" като врътна ключа в начално положение и обратно на контакт грешката изчезва.
2. Другият много дразнещ проблем е че постоянно ми гасне десния ксенон докато карам, докато карам на ксенон. Снощи при поредното изгасване на ксенона и дразнещият звук (Please Check Lights), почнах да удрям фара, да клатя купето за да видя дали ще светне - файда нула, пуска се само когато врътна копчето на късите и ги пусна наново.
Вчера в сервиза махнаха DRL модула, грешката за Oil Sensor-a не ми се е появявала от тогава, обаче проблема с ксненона си остана - провериха ми буксата на ксенона - влезнала е хубаво. Някакви идеи, казаха ми, че не са рязали оригиналните кабери, нещо да са объркали жиците ?
Touareg 7L 2.5 R5 TDI 2004
Touareg 2.5 R5 TDI Проблем с ксенон и DRL
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Touareg 2.5 R5 TDI Проблем с ксенон и DRL
При дрл-а изрично е записано- кабелите да се свържат СЛЕД РЕЛЕТАТА, демек преди крушките, щото релетата са след бушоните, и стават там едни странни тоци- ужас.Кабелите от ДРЛ до връзката трябва да са с еднаква дължина, иначе единия свети по-силно, а при ксенона- единия свети, а другия не. И като се свържат там преди фара, на кабела преди връзката се слага едно дето пропуска ток само в една посока, за да не връща ток към управляващия блок . Това важи за автомобили с " изобилна електроника" като твоя.
Има и друго. Ако зададете на компа някоя държава примерно сащ- тогава като запалиш трябва да светнат дълги на 20 или 30%, ако задете някоя от скандинавските страни според зависи коя може да пусне само късите след запалване и пускане на ръчната, или късите и габаритите. Пробвай я първо софтуерно- нямаш си идея какви неща има заложени в твоя компютър. Ако пък не стане както при мен, понеже колата нова е купена в бг, тогава ДРЛ-а..
Има и друго. Ако зададете на компа някоя държава примерно сащ- тогава като запалиш трябва да светнат дълги на 20 или 30%, ако задете някоя от скандинавските страни според зависи коя може да пусне само късите след запалване и пускане на ръчната, или късите и габаритите. Пробвай я първо софтуерно- нямаш си идея какви неща има заложени в твоя компютър. Ако пък не стане както при мен, понеже колата нова е купена в бг, тогава ДРЛ-а..
Re: Touareg 2.5 R5 TDI Проблем с ксенон и DRL
Благодаря за отговора, не мисля, че си сто процента прав :
Daytime Running Lights - The systems are coded differently depending on the market:
"Daytime Running Lights (Scandinavia) active" should result in ALL exterior lights running
"Daytime Running Lights (North America)" should result in headlights Only lights running
Daytime Running Lights Dimming If DRLs are Halogen bulbs (not Xenon) the dimming resolution may be adjusted.
Select the Byte with "Daytime Running Lights Dimming" "Decimal Value (Resolution: 1%)" and alter the value.
Additional Light Dimming bits are available for other lighting circuits.
Извадката е от сайта на Ross-Tech
Както и да е, в случая как да оправя текущия ми проблем с ксенона. Възможно ли жичкаджията да ми е изгорил нещо ?
EDIT 12.07.17: Разменихме местата на крушките и оттогава ксенона не ми е премигвал
Daytime Running Lights - The systems are coded differently depending on the market:
"Daytime Running Lights (Scandinavia) active" should result in ALL exterior lights running
"Daytime Running Lights (North America)" should result in headlights Only lights running
Daytime Running Lights Dimming If DRLs are Halogen bulbs (not Xenon) the dimming resolution may be adjusted.
Select the Byte with "Daytime Running Lights Dimming" "Decimal Value (Resolution: 1%)" and alter the value.
Additional Light Dimming bits are available for other lighting circuits.
Извадката е от сайта на Ross-Tech
Както и да е, в случая как да оправя текущия ми проблем с ксенона. Възможно ли жичкаджията да ми е изгорил нещо ?
EDIT 12.07.17: Разменихме местата на крушките и оттогава ксенона не ми е премигвал
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта