Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
rumensl
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 19:09
Автомобил: VW PASSAT VARIANT 2000 FSI
Двигател: BLR 2005
Местоположение: Сливен

Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот rumensl » Пет 08 сеп 2017 14:47


Здравейте,
ECU то на пасата ми не пуска импулси към 2 цилиндър и съответно цилиндъра не работи нормално.
Може ли някой да ми препоръча човек/фирма за ремонт ?
Или съвет откъде мога се сдобил със втора ръка на сносна цена ?
Номера на ECU то е 0 261 S02 132 по Bosch.




villystyle
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
Двигател: BLR 2005
Местоположение: София

Re: Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот villystyle » Пет 08 сеп 2017 16:53


Сигурен си че проблема идва от ECU-то и то е заминало. Минал си диагностика ?
Ремонта на ECU в БГ е на кантар, при мен едни взеха да го оправят и му е...ха майката, вариант е от ebay.de пример http://www.ebay.de/itm/Motorsteuergerat ... Swxu5ZJUtq или http://www.ebay.de/itm/CENTRALITA-MOTOR ... SwKOJYK7E9
Съвета ми е да минеш оторизиран сервиз на VW за 50 лв. да ти кажат точно дали е това и ако е това да искаш оферта за нов за да видиш дали номера 0 261 S02 132 който си дал е същия за твойта кола(просто за инфо за да знаеш точно какво търсиш).


rumensl
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 19:09
Автомобил: VW PASSAT VARIANT 2000 FSI
Двигател: BLR 2005
Местоположение: Сливен

Re: Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот rumensl » Пет 08 сеп 2017 18:04


Минах диагностика в на BOSCH сервиз. Техният софтуер също е добър. Смених свещите, те разменяха инжекторите и при замервания на тока към цилиндрите казаха, че не пристига нужния сигнал към втори цилиндър. Видях ги тези оферти в ebay. Засега това ми е варианта. Звънях по всякакви бг сайтове и морги и не намирам този номер компютър.
Все пак иска друг майстор, който се занимава с програмиране на имобилайзери да замери и той преди да тръгна да купувам нов компютър. Все пак ако купя нов, той ще ми програмира имобилайзера за моя ключ.
Проблема на колата е , че като е на място се усеща потреперване на мотора през 2-3 секунди. Не губи мощност и не гаснее - държи нужните обороти, но е сигурно че няма правилно изгаряне във втори цилиндър.
Сигурен ли си, че в оторизиран сервиз на VW диагностиката е 50 лв , че дотук съм дал няколко по 50 лв за диагностика по разни майстори ?


rumensl
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 19:09
Автомобил: VW PASSAT VARIANT 2000 FSI
Двигател: BLR 2005
Местоположение: Сливен

Re: Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот rumensl » Пет 08 сеп 2017 18:08


нов компютър струва 2100 лв :mhihi


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот megatronS » Нед 29 окт 2017 8:03


Измерването на сигнала от компютъра към дюзите не става с такава диагностична апаратура. Прави се с осцилоскоп, стойността трябва да е 20V/1 ms. Преди всичко това, се откачат буксите на инжекторите и буксите на компютъра и се измерва за късо съединение във въпросната верига. Ако всичко по системата е както трябва, а сигнала от компютъра не е в тези граници, има дефектирал контролер на съответната дюза. Контролера може да се ремонтира, ако се стигне до тук.


rumensl
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 19:09
Автомобил: VW PASSAT VARIANT 2000 FSI
Двигател: BLR 2005
Местоположение: Сливен

Re: Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот rumensl » Нед 29 окт 2017 16:41


Къде може да се провери качествено това ? Не им вярвам много на сервиз Bosch.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем с ECU то на PASSAT 2000 FSI, 150 к.с. 110 kW

Мнениеот megatronS » Пон 30 окт 2017 11:47


Във всеки сервиз, който има опитен човек с мултицет, могат поне да ти измерят кабелите от дюзата до компютъра дали са прекъснати, на късо или няма проблем в тях. При измерването задължително се откачат от двете страни /от дюзата и от компютъра/. Ако няма проблем в кабелите, също така, механичен проблем в самия 2 цилиндър /клапан, бутало и т.н./, е компютъра. Ако се стигне до него, ще пишеш, ще се опитаме да го поправим, но първо трябва да се отвори, за да се установи каква е повредата. В този случай има две повреди, едната е поправима /при изгаряне на контролер/, втората е при управлението му от процесора /което пак е поправимо, но не си струва./



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта