Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Здравейте колеги! От няколко месеца притежавам това прекрасно автомобилче, то е 2003г. Имам проблем с това че ми свети еърбега, закупих си кабел с софтуер 409.1 и имам достъп само до 2 модула - ABS и Климатроник. Навсякъде другате ми показва - No response from controller. Закупих си VAG-COM /VCDS/ - 17.1.3 и ситуацията е отново същата. Махах CD то няма резултат, махах бушона на таблото също без резултат. Дайте идея какво да направя, искам да го прочета .... ама не ми дава .... Имам заключване на скоростите, слагано е в Италия марката му е TecnoBlock сложено от MD Gen-art , когато са закл. прекъсва паленето, това видях че минава през допълнително слагано реле. Друго което ми прави впечатление е че запалих колата без ампулата но ми мигаше имобилайзера ....
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Здравей, колега! Не знам дали при теб е актуално, но когато аз имах проблем с имобилайзера (колата пали и веднага угасва), се оказа, че при отпаднало захранване на имобилайзера(какъвто и беше проблема), не може да се прочете нищо в компютъра на колата. Пасатът ми е от профила, при теб може и да не е точно така.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Напиши от къде си за да може някой колега около теб, който има Ваг Ком и влиза във всички канали да закачи твоята кола за да се убедите, че проблема не е от кабела.
След това търси друг проблем.
След това търси друг проблем.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Най-вероятно имаш сложен емулатор да лъже имобилайзера и той ти блокира к-линията за това не можеш да четеш каналите.
Извади километража и виж зад него дали няма някакви схеми.
Извади километража и виж зад него дали няма някакви схеми.
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Здравейте, извадих километража, зад него няма абсолютно нищо нередно. Интересното е че колата пали без километраж, след като я запалих без него включих кабела и еърбег модула се чете (нито един от основните не се чете както е било до сега)
Намирам се в София.
Намирам се в София.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Колега, свържи се с maximum key service, мисля че ще ти реши проблема.
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Благодаря, но това което видях е че е ключарско ателие.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Предлагат и други услуги, освен направа на ключове
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Първо си направи проверка за кода на мотора, дали не е в изключение за чете от VAG_COM, производителя Ross-Tech е описал, кои двигатели не чете. Ако не е в списъка на изключенията имаш проблем в таблото и в частност в имобилайзера. Запалването без транспондер, говори за премахнат софтуерно или сложен емулатор на имобилайзера, което прави автоматически компютъра на колата неразпознаваем за диагностика, поради факта, че линията на имобилайзера и линията за диагностика е една и съща и е двупосочна, едното казва на другото, кога може да започне комуникацията. Тоест имобилайзера ти е първичния елемент, през който първо преминава разрешението за диагностиката. Това му е другата функция, която изпълнява.
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Окей, разбирам че имам проблем с имобилайзера, как някой ще ми обясни че реално той функционира без да действа (без ампула свети ключа) т.е. е деактивиран от другаде, не е от самото табло. Видях че емулатора се закача на таблото .... аз такъв нямам (пали без табло) Реалния ми проблем с еърбега е бил в лентовия кабел, на волана, след като го смених се наложи да кодирам ABS - a това го направих, сега от 2 грешки на Еърбега имам една - 01299 - diagnostic interface for data bus (j533) 49-10, и отново ми свети еърбега ...
същата грешка я имам и в Climatronic модула ....
същата грешка я имам и в Climatronic модула ....
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Имобилайзера се деактивира по софтуерен път, при този автомобил и не се търси от компютъра на автомобила. Като страничен ефект остава светенето на лампата, тя трябва да се махне. Ето затова пали и работи без ампули и каквото друго се сетиш, включително и с отверка ще запали. Ако е с емулатор, той не се слага задължително отвън на километража, а грамотните майстори го слагат вътре в него, така че нямам как да го видиш. Независимо от начина на премахване, дали софтуерно или с емулатор, ефекта е един и същи, пали по всякакъв начин, но няма диагностика с ECU, защо съм обяснил по-нагоре в темата. Има специализирана апаратура, която въпреки това осъществява връзка с компютъра на автомобила и с която може да се активира отново имобилайзерната система, след което всичко ще си дойде на мястото.
Друго за което се сещам, преди всичко това е да изхвърлиш този VAG-COM и да отидеш при някой с апаратура KTS_Bosch или Autocom/Delphi, ако никоя от тези две апаратури не се свързват с компютъра ти значи имаш описания по-горе проблем, но поради факта, че знам точно какво представлява VAG_COM, те съветвам да изпробваш диагностика с друга апаратура и най-вече с тази, която съм написал и съм много сигурен, че ще има успех.
Друго за което се сещам, преди всичко това е да изхвърлиш този VAG-COM и да отидеш при някой с апаратура KTS_Bosch или Autocom/Delphi, ако никоя от тези две апаратури не се свързват с компютъра ти значи имаш описания по-горе проблем, но поради факта, че знам точно какво представлява VAG_COM, те съветвам да изпробваш диагностика с друга апаратура и най-вече с тази, която съм написал и съм много сигурен, че ще има успех.
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
Закупих си устройстройство VAG Drive Box OBD2 OBD2 IMMO Deactivator Activator for EDC15/ME7 VAG IMMO от алиекспрес за 10 долара. Ще пробвам да го активирам с това устройство, ако не стане отново ще търся вече лице което знае какво прави. За мен този пасат има вероятност да е краден в Италия, след което върнат на собственика от застрахователя, няма да се лъжем че и там ги крадат тези автомобили. Крадците може да са го деактивирали с подобно устройство, след което като се е върнал в собственика си, да не го е активирал, а да е сложил единствено заключване на скоростният лост ...
- Денис.Велев
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 25 авг 2017 7:12
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 131 AVF 2003
Re: Проблем с диагностика на Passat 1.9 TDI 130К.С 3B6/
"Имобилайзера се деактивира по софтуерен път, при този автомобил и не се търси от компютъра на автомобила. Като страничен ефект остава светенето на лампата, тя трябва да се махне. Ето затова пали и работи без ампули и каквото друго се сетиш, включително и с отверка ще запали. Ако е с емулатор, той не се слага задължително отвън на километража, а грамотните майстори го слагат вътре в него, така че нямам как да го видиш."
Както казах, като паля без ампула, свети на таблото ключа и показва че има дефект в IMMO, което ме навежда на мисълта че IMMO в таблото работи както и ключа е настроен за него. Просто, ако логиката ми е правилна, е деактивиран в компютъра. В интернет гледах как вадят от компютъра еепром чипа и го препрограмират за да го изключат. Таблото го отварях за да го почистя от прах и за да снимам Half Fis дисплей, за да знам какъв да си поръчам, защото при топло време не работи коректно. Та в таблото няма нищо излишно като емулатори, джойстици, хлебарки и други.
Както казах, като паля без ампула, свети на таблото ключа и показва че има дефект в IMMO, което ме навежда на мисълта че IMMO в таблото работи както и ключа е настроен за него. Просто, ако логиката ми е правилна, е деактивиран в компютъра. В интернет гледах как вадят от компютъра еепром чипа и го препрограмират за да го изключат. Таблото го отварях за да го почистя от прах и за да снимам Half Fis дисплей, за да знам какъв да си поръчам, защото при топло време не работи коректно. Та в таблото няма нищо излишно като емулатори, джойстици, хлебарки и други.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта