Здравейте, колеги!
Проблема е следния: без значение от диагностиката VAG-COM, Делфи, Лънч при живи данни на място няма проблем. Отчита всичко. В момента в който колата тръгне да се движи, връзката се прекъсва. Някой да е имал подобни симптоми? Някой да знае как да се реши проблема?
Поздрави!
Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
Имал съм такъв случай, оказа се проблем в кабела... от движението явно някъде е губел връзка. Смених кабела и се оправи.
Ти щом казваш, че си пробвал с различни програми, предполагам са били с различни кабели.
Може да пробваш с друг лаптоп като за начало.
Ти щом казваш, че си пробвал с различни програми, предполагам са били с различни кабели.
Може да пробваш с друг лаптоп като за начало.
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
Колега, благодаря за отговора. С три различни кабела и лаптопа. Приятел с Лънч, сервиз с Делфи ( и с още една, но не можах да и разбера името ) и аз с VAG COM. Лошото е, че в сервиза нямат и предположения какъв може да е проблема.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
провери другата страна на буксата /при теб под пепелника ли е ? Ако е -1 тънко снопче излиза от буксата и отива към скоростния лост и там се съединява с по-дебел сноп в ляво от ск.лост. Огледай и пиновете на буксата -може да има някой клатещ се или счупен.
За да се провери снопчето - кутията около ск.лост се сваля 4 винта кръстата /имат и глава шестограм 10 ка./С плоска отвертка се повдига капачето около лоста и се виждат 2 та винта, другите са под пепелника.
И като ще ровиш там провери дали свети на габарит лампичката / тя е хваната с пл. скоба за кутията около лоста. Ако е изгоряла лампата -не се мъчи да търсиш - чупиш я за да имаш достъп до изводите и 1 светодиод /бял , син по избор/ през 560 ома в термошлаух решават проблем
За да се провери снопчето - кутията около ск.лост се сваля 4 винта кръстата /имат и глава шестограм 10 ка./С плоска отвертка се повдига капачето около лоста и се виждат 2 та винта, другите са под пепелника.
И като ще ровиш там провери дали свети на габарит лампичката / тя е хваната с пл. скоба за кутията около лоста. Ако е изгоряла лампата -не се мъчи да търсиш - чупиш я за да имаш достъп до изводите и 1 светодиод /бял , син по избор/ през 560 ома в термошлаух решават проблем
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
Колега, благодаря за изчерпателния отговор! Буксата ми е в краката над лостчето за предния капак. Ти си третият, който има съмнение за тази букса. При първа възможност ще огледам. Дано да е там проблема. Преди два дена като я бях закачил с VAG COM- а и разглеждайки контролера за автоматичното регулиране на фаровете ми направи впечатление, че на един канал показваше променяща се скорост 255, 240, 252 км/ч при изгасен двигател. Явно се получават смущения.
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
Буксата е прегледана и всичко е наред! Някой друг да има предложение за решаване на проблема?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
По време на движение се опитай да прочетеш грешките, тоест така, ще се провери за комуникация /също може да влезнеш по време на движение в други контролери, за да се установи и те дали имат или нямат живи данни и дали при тях се четат само грешки или всичко е само в двигателния контролер./ Правиш свръзка с автомобила след като е в движение, за да видим дали ще се конектне тогава и дали има стабилна комуникация. След всички описано по-горе пиши, какви са резултатите. Евентуален проблем идва от интеграла в компютъра на автомобила, която осъществява предаването на данни между ЕКУ и диагностичната апаратура.
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
Колега, благодаря за съвета. В най-скоро време ще опитам и ще пиша за резултатите.
Re: Sharan 7M9 2004г AWC - Проблем с диагностика при живи данни
Днес направих няколко опита да се свържа с VAG COM към някой модул на колата в движение. Не успях да се свържа с никой модул!
Вчера бях с колата на канал. Занимавах се с датчика на задния мост, който регулира височината на фаровете. VAG COM-а беше вързан за да чета стойностите на датчика. Колата беше на контакт, а показваше скорост на превозното средство 255км/h.
Докато бях на контакт се наложи да бутнем колата 2 метра. Бутнахме я и връзката веднага прекъсна. Направо съм шах. Мисля си да разкача датчика за скороста. Ще се радвам и на други предложения!
Вчера бях с колата на канал. Занимавах се с датчика на задния мост, който регулира височината на фаровете. VAG COM-а беше вързан за да чета стойностите на датчика. Колата беше на контакт, а показваше скорост на превозното средство 255км/h.
Докато бях на контакт се наложи да бутнем колата 2 метра. Бутнахме я и връзката веднага прекъсна. Направо съм шах. Мисля си да разкача датчика за скороста. Ще се радвам и на други предложения!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта