Здр колеги, днес докато си карах по околовръстното, точно на моста над разклона за Симеоново, изведнъж като натиснах сеатчето, то загуби мощност, чека започна да мига жълто и припуква откъм двигателя, все едно се дави. След като едвам се прибрах, после с триста зора едвам запали , чек-а изгасна, но няма мощност и едвам се движи и гасне в ниски обороти и на гас и на бензин. Сега гледам чека е огаснал, обаче смърди яката на бензин около колата и в момента вече, въобще не иска да запали. Горивото е накрая, не съм зареждал скоро. Идеи???
пс колата е автомат -1.8 20 в газ/бенз, филтрите са сменяни преди ок. 1000 км
Губи мощност, мига чек-а, не пали?
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Губи мощност, мига чек-а, не пали?
Последна промяна от Pichaga на Съб 02 дек 2017 18:59, променено общо 1 път.
Причина: оправи заглавието по шаблон
Причина: оправи заглавието по шаблон
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Губи мощност, мига чек-а, не пали?
Закачи я задължително на диагностика да видиш чека за какво е светнал. Вече от там нататък и сам ще можеш да си отговориш на въпроса и да си решиш проблема.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: Губи мощност, мига чек-а, не пали?
Jeka написа:Закачи я задължително на диагностика да видиш чека за какво е светнал. Вече от там нататък и сам ще можеш да си отговориш на въпроса и да си решиш проблема.
Преди съм го проверявал -ЕГР клапан, обаче се триеше и след ок. 500км светваше пак. Последния път, като се изтри не светна пак и сле 2к км
- Jeka
- Мнения: 188
- Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
- Автомобил: Passat B5 Variant
- Двигател: AJM++
- Контакти:
Re: Губи мощност, мига чек-а, не пали?
peshaka89 написа:Преди съм го проверявал...
Провери сега след станалото, защото чека може да е от друго и от него да прави проблем. Все пак за да загуби така мощност колата трябва да е записала някаква грешка. Провери си маркучите за бензина отпред, виж нещо покрай горивния филтър да не е хлавабо... за да мирише на бензин значи има бензин извън системата, а за да не пали значи го няма вътре в нея ...
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: Губи мощност, мига чек-а, не пали?
peshaka89 написа:Jeka написа:Закачи я задължително на диагностика да видиш чека за какво е светнал. Вече от там нататък и сам ще можеш да си отговориш на въпроса и да си решиш проблема.
Преди съм го проверявал -ЕГР клапан, обаче се триеше и след време светваше пак. Последния път, като се изтри не светна пак и след 2к км
Незнам имам съмнения да не би да са свещи-никога не съм ги сменял аз(поне 7 к км), възможно ли е от тях така да прави? Преди карах едно браво 1.6 16в и едн път му разкачих едната свещ и не можах да я завра обратно и така си се прибирах от работа , като че ли работеше по същия начин - на по-малко цилиндри, припукващо и без мощ, ама там поне имах съединител и не ми гаснеше.
- popeye
- Мнения: 1252
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Губи мощност, мига чек-а, не пали?
чека мига при "misfire detected". със сигурност са свещи и/или кабели
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта