Здравейте колеги! Забелязах, че не свети подсветката на пепелника и пръстена около запалката. Предполагам, че е една и съща крушка. Как мога да стигна до нея? Трябва да махна цялата конзола, т.е. ето това:
или има и по-лесен начин?
Горе долу така изглеждат нещата, снимката не е от моята кола, но е почти същото:
Може ли да се махне само пластмасата която е около пепелника?
Tiguan 2009 - как се сменя подсветката на пепелника?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Tiguan 2009 - как се сменя подсветката на пепелника?
Не съм разглобявал , но от снимките май ще пада разкостяване на кората .
Запалката е на куплунг отзад и на куплунга /поне при мен беше закрепена лампата/сега светодиод/ .Не знам дали имаш достъп отдясно покрай кората с ръка до куплунга.
Май цялото нещо като барче ще се вади / не съм сигурен беза да го видя на живо.
Търси в руски форуми - все ще излезе някакво инфо, а при тях са с много снимков материал.
Запалката е на куплунг отзад и на куплунга /поне при мен беше закрепена лампата/сега светодиод/ .Не знам дали имаш достъп отдясно покрай кората с ръка до куплунга.
Май цялото нещо като барче ще се вади / не съм сигурен беза да го видя на живо.
Търси в руски форуми - все ще излезе някакво инфо, а при тях са с много снимков материал.
Re: Tiguan 2009 - как се сменя подсветката на пепелника?
Накрая успях да сменя крушката, като в нета няма много инфо. Като цяло, не е трудно, ако знаеш какво трябва да се направи. Сваля се цялата конзола - не е толкова страшно .
Стъпките (за съжаление се сетих да снимам чак като беше свалено всичко):
1. Издръпва се пластмасата около скоростния лост нагоре (моята е автоматик).
2. Освобождава се кожата от пластмасовата рамка, като за целта се подмушва някакъв плосък инструмент в задния край по средата на кожата и се отщипва така, че кожения маншон да излезе нагоре в посока дръжката на лоста.
3. Разкача се буксата от платката за индикаторите PRNDS и пластмасата се изкарва настрана.
4. В задния край на конзолата има два винта, които трябва да се развият - торкс 20 ако не се лъжа.
5. С ръка се повдига конзолата там, където са я държали винтовете и като се повдигне 5-10 см. с леко дърпане назад цялата се освобождава.
6. Разкачат се буксите на запалката и на блока с бутоните. Кабела е захванат с една щипка за конзолата - трябва да се откачи щипката.
Резултата:
Самата крушка е затворена в сивата пластмаса. Отварянето става с много тънка отвертка от страната, която гледа надолу на последната снимка. След като се отвори, може да се извади и смени крушката, която е W2x4.6D, 12V / 1.2W
Забавлението отнема около час :)
Стъпките (за съжаление се сетих да снимам чак като беше свалено всичко):
1. Издръпва се пластмасата около скоростния лост нагоре (моята е автоматик).
2. Освобождава се кожата от пластмасовата рамка, като за целта се подмушва някакъв плосък инструмент в задния край по средата на кожата и се отщипва така, че кожения маншон да излезе нагоре в посока дръжката на лоста.
3. Разкача се буксата от платката за индикаторите PRNDS и пластмасата се изкарва настрана.
4. В задния край на конзолата има два винта, които трябва да се развият - торкс 20 ако не се лъжа.
5. С ръка се повдига конзолата там, където са я държали винтовете и като се повдигне 5-10 см. с леко дърпане назад цялата се освобождава.
6. Разкачат се буксите на запалката и на блока с бутоните. Кабела е захванат с една щипка за конзолата - трябва да се откачи щипката.
Резултата:
Самата крушка е затворена в сивата пластмаса. Отварянето става с много тънка отвертка от страната, която гледа надолу на последната снимка. След като се отвори, може да се извади и смени крушката, която е W2x4.6D, 12V / 1.2W
Забавлението отнема около час :)
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта